zack Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Filtru polen 100 ron ?! E jegmaneala pe fata. Link to comment
sergiuhusca Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 (edited) Polen 120 ron cu tva si aer 56 cu tva! Au consumat 500 ml de spray pe franele tale? Edited April 8, 2009 by sergiuhusca Link to comment
tudor2402popescu Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jaf la drumul mare. Mai ales faza cu bujiile. Si eu fac ca Lucian , intreb cat costa apoi aleg serviceul. Pe mine m-a costat 6 milioane una la mana datorita unui "card de fidelitate" care imi asigura cica o reducere de 5% + un cupon prin posta de la radacini cu care am avut reducere inca 10%. Era valabil doar 2 luni. Deci am avut noroc. Cum am zis eu am facut revizia la Radacini Drumul Taberei. Oare voi avea acelasi noroc si la revizia de 30000 ? Sa primesc diverse cupoane din astea de reducere ? Si asa am primit diverse chestii cadou de la Radacini Motors, cum ar fi un atlas rutier ( pe asta mi l-au trimis prin posta, a venit o recomandata si a trebuit sa il iau de la posta), o geanta cu reclama lor , un parasolar tot cu numele lor. Link to comment
rm.popa Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 La o analiză în fugă a preţurilor, 150-200 lei se pot economisi lejer din preţul consumabilelor, prin achiziţionarea lor "din comerţ". Încă 300 lei s-ar putea economisi din manoperă (nu e nimic ce n-aş putea face şi singur), dar cine-mi pune şatampila în caiet pe cuvânt de pionier?? În 2-3 luni îmi vine şi mie rândul şi mă gândesc să mă prezint la ei cu consumabilele în dinţi, inclusiv cu celebra garnitură buşon ulei, să-i văd cum fac... Nu m-am hotărât încă ce service să enervez... PS: Eu ştiu că pe ei o să-i doară în fund, dar o să mă simt eu mai... împlinit. Link to comment
sile2007 Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 A venit timpul sa fac prima revizie la ''Cioara'' 4000km am facut programare pentru azi la ora 10.Am mers pe la noua fara un sfert,a venit a facut receptia masinii(bagat cateava zagreturi de la ei) sa urcat in masina,sa uita la kilometraj si imi zice va sunam cand e gata si intreb cam in cat timp,la care imi raspunde UPA PAUZA DE MASA!..am ramas ...o sa revin cu pretu si ce s-a mai intamplat. Cam marisor pretu... Link to comment
DevBreak Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 @sile2007 dece nu ai mers la radacini (cel de pe calea bucuresti) eu am fost odata la victoria (au stat 4 ore sa schimbe 4 cauciucuri cumparate de la ei la care mai cereu si manopera desi era cu manopera gratuita) si de 2 ori la radacini cu diverse probleme (sezori abs si centura) in final a fost multumit de cei de la radacini! Link to comment
Iuiu Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 La kilometrii aia trebuia schimbat numai uleiul,filtrul de ulei si unele verificari de rutina. Macar au pus filtrele vechi in portbagaj? Link to comment
Raresh20 Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Are dreptate Iuiu, eu am avut 8 000 de km si mi-au schimbat uleiul si filtrul de ulei. :-o Link to comment
sile2007 Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 (edited) Mi-au lasat doar 400ml de ulei.Dupa revizie masina merge altfel acu nu mai e asa zgomotoasa peste 3000 si pare a merge mai tare.Per total multumit... Edited April 21, 2009 by sile2007 Link to comment
Myg Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 A venit timpul sa fac prima revizie la ''Cioara'' 4000km ... Inainte de revizie ai verificat nivelul (si culoarea) uleiului? Link to comment
sile2007 Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Da,era putin inchis la culoare..in rest ok nivelu.Nu stiu de ce au mai bagat 100ml la servo.. Link to comment
paul_marines Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 (edited) Au vrut sa-mi schimbe si placutele de frana, care ma costau inca 380 de lei. De banii astia aproape ca-mi pun placute de la Ferodo. Acum am dimensiunea corecta. -placute FERODO - Belgia = 110 RON (-10%) = 100 RON -2 x discuri Zimmerman - Germanika = 240 RON (-10%) = 219 RON - manopera 120 RON inclusiv testare pe banc (service Expocar) TOTAL = 440 RON Nu mai fac alte comparatii. Edited May 9, 2009 by safari hunter Link to comment
tudor2402popescu Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Astazi: Inlocuit ulei cutie de viteze, masina avand 14340 km. Cost: 120 Ron. Remarca e eticheta originala de pe sticla de ulei nu scrie 75W85 ci pe o eticheta aditionala pusa de ei pe care e trecut si codul de magazin cu codul de bare . Pe sticla scrie ULEI TRANSMISIE CUTIE DE VITEZE MANUALA , bine nu in romana ci in alte 3 limbi ( germana, engleza ,franceza). Specificatii, vascozitate nu am vazut mentionate pe eticheta originala a sticlei, nu e trecut decat GR4.581 , insa nu cred ca asta face parte din vreo specificatie , mai ales ca e pus langa cod de bare de pe eticheta originala. Bineinteles, altfel cum, sigla GM e prezenta e eticheta originala Dupa acest schimb, parca se schimba mai usor treptele de viteza. Aaaaa era sa uit: Cablul de ambreiaj , inlocuit pe garantie. Am mentionat de un zgomot la apasarea pedalei, care deja ma enerva. La constatare mi-au zis ca e cam desirat si ca trebuie schimbat. Le-am zis ca daca asa e , sa-l schimbe. Ce e drept acum se simte diferenta , nu se mai aude zgomotul. Am vazut si piesa noua si piesa veche. Link to comment
starsteel Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 (edited) Citind despre cablul tau de ambreiaj si usorul zgomot care se aude ma gandesc la rulmentul de presiune pe care il astept si eu de 2 saptamani avand parte tot de un usor zgomot la debraiere...la mine chiar daca ar vrea nu ar putea sa schimbe cablul deoarece nu exista, ambreiajul fiind hidraulic. Evident atunci se pune o intrebare fireasca, sigur cablul era de vina la tine? Edited May 18, 2009 by starsteel Link to comment
tudor2402popescu Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 (edited) Nu mai face troncanitul ala cand apas pedala. Mi-a aratat si cablul care statea sa se rupa. Eu am aveo 1,2. Si vorba aia, am mers si in trafic bara la bara , unde trebuia sa apas periodic pedala, si in trafic liber de puteam sa merg cu 100 la ora ( nu am mers cu aceasta viteza ci doar cu vreo 80 pe Sos Virtutii) si nu s-a mai auzit acel troncanit in nici unul din cazuri. De asemenea au gresat si zonele de articulatie ale cablului. Rulmentul daca e defect scoate un zgomot ca un fluierat , asemeni unei curele care patineaza, uneori ca un huruit de frecare metalica, si se manifesta de regula , in faza incipienta doar cand apesi pedala. Cand se agraveaza, fluiera si cand pedala e libera, urmand ca in faza finala , sa cedeze ( am patit-o la Opel Astra F pe care l-am avut). In cazul meu nu era vorba de rulment desi ma temeam si eu de asta. Eu evit sa merg cu piciorul pe pedala de ambreiaj. Zgomotul era exact ca la o balama de usa neunsa. O gagica pe care o stiu eu ,a prajit un ambreiaj , la un Megane II 1,5 dCi sedan, mergea cu piciorul numai pe pedala de ambreiaj. Dusa si placa de presiune si rulmentul . La doar 9000 km. L.E.: Pentru cine nu stie, Motoarele 1,2 16V 85 CP si 1,4 16V 100 CP de pe aveo hatchback sunt deja disponibile si pe sedan. Edited May 18, 2009 by tudor2402popescu Link to comment
diablo Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 (edited) salut...am schimbat rulment presiune la 2000 km...folosesc ambreajul foarte putin...acum la 16000 km iar a inceput sa faca un zgomot la debraiere...cand ajung in service am sa cer sa vad placa de presiune cum arata si cam cat este distanta dintre rulment si ea pentru ca am impresia ca la aceasta masina(experiment nereusit facut intre matiz si cielo )rulmentul, si atunci cand nu este calcat ambreajul, sta pe placa de presiune ,cand merge liber e una si la frecare e alta( nu am pus decat palma pe pedala si se aude un fasait ) am dat si drumu la cablu ca pedala sa fie libera..doar o teorie pt ca nu am vazut o cutie desfacuta pana acum...s-au acesti rulmenti sunt de proasta calitate... Edited May 19, 2009 by diablo Link to comment
entaro79 Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Ambreaj hidraulic au doar motoarele 1.4 16V, din cate stiu,motorele vechi de 1.2 de pe aveo sigur au ambreaj cu sufa,deci e de inteles ca i-au schimbat omului cablul de abreaj. Link to comment
paul_marines Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Astazi am inlocuit placutele de franare, am verificat si curatat tamburii spate si am schimbat si lichidul de frana. Dupa aceasta operatie a fost verificata eficacitatea franelor pe stand. Pre 117 RON - 25% = 89 RON cu lichidul firmei. Initial am dorit sa schimb si discurile, dar uzura acestora a fost de 0,5 mm din 6 mm si am renuntat. Link to comment
sasa2 Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 red ca s-a mai discutat aici, dar nu am gasit. LA mine Masina are 29 kk. trebuie sa umblu la uleiul din cutia de viteze sau nu? in manual scrie ca nu se schimba? cum as putea sa verific nivelul? Merci si scuze! Link to comment
vladawd Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Ma paste a doua revizie (18.000 km la bord). Sun sa ma documentez : DiBas - 800ron cu schimbatul bujiilor; 600ron fara. Expocar Targoviste : 600 cu schimbatul bujiilor. Gold and Platin Bucuresti 800 fara schimbatul bujiilor. EXPOCAR it is. @Tolin, @RmPopa (caci de voi stiu ca aveti motor de 1.2) : puteti sa postati o lista a consumabilelor care sunt inlocuite la a 2-a revizie precum si locul de unde pot fi cumparate ? Link to comment
starsteel Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 (edited) Saptamana viitoare am programata revizia a 2-a dupa care ziua urmatoare am plecat intr-un drum de aprox. 6500 km...cum am aproape 22.000 km in mod sigur voi schimba si bujiile desi pana acum semne de oboseala nu a dat. Singura chestie a fost inlocuirea rulmentului de presiune de la ambreiaj dupa care observ o oarecare greutate, cel putin cateodata, cand o bag in viteza a 2-a e evident ca e legata de aceasta inlocuire...daca cand si cand mai agata acum de agatat nici vorba insa ramane aceasta mica jena sa-i spun. O sa trec pe la un amic sa vedem ce-mi spune despre acest fapt. In privinta reviziei pretul la Gold&Platin Galati mi-au spus ca e de 7-800lei iar la Radacini Motors Braila ca e de 800lei. Raman fidel (inca) locului de bastina si o sa o fac la Galati...e practic la 2 km de casa. O sa le solicit si schimbarea intre ele a pneurilor in diagonala deoarece sunt la jumatatea ciclului de exploatare. Despre placutele de frana sper sa nu-mi spuna ca necesita inlocuire, nu le-am folosit in mod excesiv de cand am luat-o. Edited June 5, 2009 by starsteel Link to comment
Lucian M Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Bai, sa stiti ca nu degeaba is facute reviziile astea... Zilele astea avem porniri mai grele ale motorului. Asa ca m-am cam chinuit cu IAC-ul, reset etc. Pana cand, in seara asta, mi-a pornit cam la a 4-a cheie. Am zis sa ma uit oleaca pe la una-alta, printre care si bujii. Ei bine, bujia 3 se desfacea cu mana, a patra cam la fel. Le-am scos si le-am curatat, le-am pus inapoi, strans bine (zic eu) si dat cheie. Alta viata. Ma paste acusi revizia de 45k, unde voi cere sa-mi stranga cu cheie dinamometrica fiecare bujie, cu mine de fata. De curiozitate- cam cat coasta revizia de 45k? Eu am sa merg tot la Suceava. Link to comment
vladawd Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 O sa le solicit si schimbarea intre ele a pneurilor in diagonala deoarece sunt la jumatatea ciclului de exploatare. In cartea masinii este specificat cum ca permutarea pneurilor se face in linie, nu in diagonala (roata fata dreapta o sa fie pusa in locul rotii spate dreapta si viceversa). Link to comment
paul_marines Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 In cartea masinii este specificat cum ca permutarea pneurilor se face in linie, nu in diagonala (roata fata dreapta o sa fie pusa in locul rotii spate dreapta si viceversa). Esti sigur ca nu se face si in diagonala cu sau fara includerea rotii de rezerva in circuit? Pana unde zici ca ai citit in carte? Rotire pneuri Link to comment
wwillym Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 In manualul de Aveo, sigur scrie ca rotirea se face fata spate , nu in diagonala! Despre roata de rezerva... este roata subtire! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now