Gabiti Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 wwillym said: Am facut azi revizia de 2 ani (29040km) la OpelWest Arad. S-a schimbat: Ulei motor 10w40 (stiam ca asta o sa-mi puna) Filtru ulei Filtru aer Filtru benzina Total manopera si piese 362RON Filtrul de habitaclu l-am schimbat acum o luna, luat de la magazin piese Daewoo 35 RON Bujiile le-am dus eu, le-am primit din germania (10 euro setul), a vrut sa-mi puna ceva bujii Bosch, din cutiuta albastra GM Genuine. Am insistat ca le vreau pe ale mele, pana la urma a zis ca pe raspunderea mea... Si acum o poza cu bujiile scoase din motor: Am fost lasat sa stau langa masina, si am mai stat de vorba cu mecanicul in timp ce lucra. Timp total 1 ora, cu hartogarie cu tot. Uleiul o sa-l schimb eu la toamna cu un 5w30. Pacat ca n-ai reusit sa-i indupleci sa-ti toarne acum uleiul GM5W30, te-ar fi scutit de o cheltuiala suplimentara. Nu inteleg, chiar cred astia ca toti sunt tampiti ? Si bujiile, ce-au avut impotriva lor, cu ce sunt ale lor mai bune decat acestea noi ? Si printre bujiile GM poti nimeri unele care sa fie proaste de la bun inceput, si mai ales daca nu corespund cu Chevrolet Daewoo ci sunt pt. Opel. tolin said: Pentru astea am deschis topicul "Mi-au spus 2 vecini". Daca ti-au spus vecinii e bine ! Pacat ca n-au stiut ca tu esti DOCTOR in masini , daca te-ar angaja astia de la GM Daewoo ar iesi mai repede din faliment ! ) Link to comment
tolin Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Offtopic la oftopic: @Gabiti > Pe tine te apasa grija altuia ? Solidaritatea la ignoranta a fost intotdeauna rapida. Link to comment
Gabiti Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 tolin said: Offtopic la oftopic: @Gabiti > Pe tine te apasa grija altuia ? Solidaritatea la ignoranta a fost intotdeauna rapida. N-am inteles ce-ai vrut sa spui prin asta, dar daca ai luat-o ca ofensa te rog sa ma scuzi, nu era cu nici o intentie rea; din contra ! Link to comment
paul_marines Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Din ciclul de peripetii: "pregatire de concediu" am purces la schimbarea sabotilor spate si a filtrului de habitaclu care a implinit cei 7500 km de la revizie si implicit ultima schimbare. - sabotii + manopera + test franare = 500 RON - filtrul de habitaclu = 55 RON si manopera... un pahar de vin pe care mi-l ofer deseara. Link to comment
simon2tibi Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 (edited) rich1974 said: draga simion...tu care crezi ca este rostul cifrei dupa W?cifra dinaintea w reprezinta vascozitaea la rece pe cand cifra de dupa w reprezinta vascozitatea la temperatura de regim a motorului. acum e clar. tu poti sa pui un 10w30 daca il folosesti in timpul verii, cant temperatura nu coboara atat de mult incat sa fie necesar sa ai 5w si mie mi-au pus la revizie 10w40 dar dupa 5k de km l-am schimbat cu 5w30 sintetetic de la petro-canada Daca te uiti mai atent nu ma numesc "Simion" ! Cifrele dupa "w"indica nu vascozitate ci fluiditate ceea ce pentru unii e acelasi lucru ,si binenteles sunt influentate de temperatura exterioara!!Dar mai ales de cea a motorului,cea de-a doua! Adica daca s-ar inventa ,cel mai bun ulei ar fi XwY..unde X=sau<1,iarY=sau>99,dar numai pentru motoare cu pompa ulei Eaton si sorb cu o diferenta mai mica de 75 mm. Adica daca ai gasi un 0W90 nu l-ai folosi?Ai alege in schimb 0W30? safari hunter said: Din ciclul de peripetii: "pregatire de concediu" am purces la schimbarea sabotilor spate si a filtrului de habitaclu care a implinit cei 7500 km de la revizie si implicit ultima schimbare. - sabotii + manopera + test franare = 500 RON - filtrul de habitaclu = 55 RON si manopera... un pahar de vin pe care mi-l ofer deseara. Banuiesc ca sau ai ajuns la "75.000" sau faci aluzie ca am schimbat eu filtrul de habitaclu la 7500 ? Imi cer scuze daca sunt prea ...nu stiu cum!Nu mi-o luati in nume de rau! (Apropos sanatate cu paharul de vin) Edited June 27, 2009 by simon2tibi Link to comment
simon2tibi Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 (edited) Imi cer scuze safari hunter .Am citit eu gresit Edited June 28, 2009 by simon2tibi Link to comment
paul_marines Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 simon2tibi said: Banuiesc ca sau ai ajuns la "75.000" sau faci aluzie ca am schimbat eu filtrul de habitaclu la 7500 ? Imi cer scuze daca sunt prea ...nu stiu cum!Nu mi-o luati in nume de rau! (Apropos sanatate cu paharul de vin) Fii fara de grija nu se intampla nimic daca mai interpretam gresit, important este sa intelegem corect pana la urma ceea ce ne intereseaza. Am 143 000 km cu Kalosul si de la o vreme, in special de cand lucrez in capitala ,schimb filtrele de habitaclu mai des, adica la jumatate de ciclu de revizie. Si fiindca il schimb singur ies la jumatate de pret chiar si cu "manopera" inclusa. ) Link to comment
simon2tibi Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 safari hunter said: Fii fara de grija nu se intampla nimic daca mai interpretam gresit, important este sa intelegem corect pana la urma ceea ce ne intereseaza. Am 143 000 km cu Kalosul si de la o vreme, in special de cand lucrez in capitala ,schimb filtrele de habitaclu mai des, adica la jumatate de ciclu de revizie. Si fiindca il schimb singur ies la jumatate de pret chiar si cu "manopera" inclusa. ) Da, este mult mai bine sa-l schimbi asa des,deoarece se umple de praf .Si cu "manopera"ai grija!Vinul este bun pentru femei !(Daca-l beau barbatii). Link to comment
sergiuhusca Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Consumabile Kalos: Ce-mi recomandati? Piese de origine sau de producator? revizie_kalos_15.000_km.txtFetching info... Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Doar filtrul de ulei l-as lua original, restul- de producator fara doar si poate. Preturile sunt excelente. Link to comment
tolin Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Tocmai pe ala nu l-as lua, asa cum am procedat si la Matiz. Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Sefu' are dreptate (intotdeauna), si eu am bagat la matiz doar purolator cu supapa (ca asa trebe cica la modelul cu AC). Deci se poate face economie, eu nu as lua filtre originale doar de dragul faptului ca-s originale. Am filtre parts mall acasa, is filtre, treaba lor e sa filtreze si cam atat. Edited June 29, 2009 by Lucian M Link to comment
tolin Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Mai au si doua supape care trebuie sa functioneze la un anumit prag. Dar nu asta-i problema, fabricant de piese de origine poate fi orice no-name care unge bine relatia cu cel care-l autorizeaza si care reproduce cat mai ieftin un model minimal propus de catre producatorul masinii. Firmele de marca au departament de cercetare, departament de incercar, un renume castigat de-alungul a a zeci de ani si produc pentru o gama larga de masini. Intre "aceste doua alternative" (vorba fotbalistului), eu o aleg pe a doua. Link to comment
simon2tibi Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) tolin said: Mai au si doua supape care trebuie sa functioneze la un anumit prag. Dar nu asta-i problema, fabricant http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=99004 Poti sa si demonstrezi cu filtrul cu doua supape ? Sau numai te lauzi? Edited June 29, 2009 by simon2tibi Link to comment
tolin Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Poti sa gasesti si singur, numai sa citesti. Link to comment
simon2tibi Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) tolin said: Poti sa gasesti si singur, numai sa citesti. Hai lamureste-ma! Dar sa fie cu ai spus TU! Edited June 29, 2009 by simon2tibi Link to comment
paul_marines Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 simon2tibi said: Hai lamureste-ma! Insa diferenta de posturi scrise sau citite este colosala si se dovedeste de netagaduit. Si apoi esti prea imperativ ca sa ai suficient haz. Sincer! Link to comment
tolin Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Nu mi-am prospus asta. Informatia este publica, un vanzator de la un distribuitor m-a uimit s-o cunoasca si el. Edited June 29, 2009 by tolin Link to comment
simon2tibi Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Haide tolin ,nici un raspuns? Scuze pentru insistente ,dar vad ca informatia ajunge tot mai greu ,si s-ar putea sa se interpreteze gresit, ce as vrea sa cer ca si colaborare?Sau ca si sfat pentru unii?Sigur nu ceva "batut in cuie"!Chiar imi place de stilul lui "tolin"(nu l-am scris cu "t"mare caci nici el nu l-a scris!),dar din cauza calculatorului?;netului?;ajung informatiile mai greu si de acolo s-ar putea isca ceva neintelegeri. Sper ca nu la nivel de persoana! Edited June 29, 2009 by simon2tibi Link to comment
paul_marines Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) simon2tibi said: Haide tolin ,nici un raspuns? Simon, Tolin se scrie cu "T" din respect pentru persoana de dincolo de nick, in al doilea rand http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_filter se poate vorbi de supapele de supra-presiune si de by-pass. LE vad ca scrii de o jumatate de ora, ce basca ei de treaba poti scrie atata? Edited June 29, 2009 by safari hunter Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Uiti de virgula dinaintea numelui si de spatiul de dupa nume. Si "nici un" se scrie legat. Restul e cancan. Link to comment
simon2tibi Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 safari hunter said: Simon, Tolin se scrie cu "T" din respect pentru persoana de dincolo de nick, in al doilea rand http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_filter se poate vorbi de supapele de supra-presiune si de by-pass. LE vad ca scrii de o jumatate de ora, ce basca ei de treaba poti scrie atata? Ce sa fac ! Scriu mai greu! Lucian M said: Uiti de virgula dinaintea numelui si de spatiul de dupa nume. Si "nici un" se scrie legat. Restul e cancan. Imi cer scuze ca m-am pierdut! Cu cat incerc mai mult ,cu atat imi iese mai prost! Link to comment
sergiuhusca Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 DEVENITI OFF-TOPIC!!! Consumabile de origine sau de producator? Vine revizia peste mine... Link to comment
tolin Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Consulta catalogul MANN la modelul W67/2 valabil pentru motorul de 1,2L de la Kalos si pentru Matizul de 0,8L, masini despre care vorbeam eu mai sus. Filtrul de ulei utilizat la celelalte motoare Chevrolet/Daewoo este diferit, mai simplu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now