Jump to content

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii


Recommended Posts

  • 1 month later...

Kalos 1,4 (50.000 km)

 

Vreau să schimb:

 

-curea de distrubuție

-pompa de apă

- cureaua de transmisie/

 

Intrebare:

este necesar să schimb și

-Rola de ghidaj și

- Rola de intindere?

 

Mulțumesc.

Link to comment

Kalos 1,4 (50.000 km)

 

Vreau să schimb:

 

-curea de distrubuție

-pompa de apă

- cureaua de transmisie/

 

Intrebare:

este necesar să schimb și

-Rola de ghidaj și

- Rola de intindere?

 

Mulțumesc.

Daca nu stai bine cu banii vezi la demontare ce trebuie inlocuit si ce nu.Avand in vedere ca distributia merge 90 000 poti inlocui doar cureaua de distributie si cureaua de accesorii,avand in vedere ca au aproape 10 ani.

Link to comment
  • 2 weeks later...

O rola costa cateva zeci de lei, mai putin decat eventuala manopera suplimentara. Cel mai ieftin iesi daca cumperi un kit distributie complet, decat daca cumperi componentele separat. Plus ca stai linistit pana la urmatoarea schimbare a distributiei, daca va mai fi...

Edited by Wotan
Link to comment
  • 2 months later...

Este recomandat sa schimbi tot, adica curea de distributie + ambele role (intinzatoare+ghidare). Suplimentar, pentru evitarea costurilor suplimentare ulterioare, este recomandat de asemenea sa schimbi si pompa de apa, din simplul motiv ca daca cedeaza, va trebui desfacuta iar distributia, adica platesti din nou aceeasi bani.

 

Referitor la role, vazusem mai demult filmuletul

si am decis ca nu e de joaca... Edited by EdgeGL
  • Like 1
Link to comment
  • 1 month later...

Este recomandat sa schimbi tot, adica curea de distributie + ambele role (intinzatoare+ghidare). Suplimentar, pentru evitarea costurilor suplimentare ulterioare, este recomandat de asemenea sa schimbi si pompa de apa, din simplul motiv ca daca cedeaza, va trebui desfacuta iar distributia, adica platesti din nou aceeasi bani.

 

Referitor la role, vazusem mai demult filmuletul

si am decis ca nu e de joaca...

Am vazut si eu caz cu rola pleznita dupa schimbul de distributie ,asa ca nu este de joaca .Acum nu stiu daca omu inlocuise doar cureaua sau tot kitul,am vazut pe net ca se gasesc si role metalice.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Pai, 3 oameni inmultit cu 30 de minute inseamna 90 de minute care face 1,5 ore, deci parca nu e mult in plus.

Mai degraba ar trebui sa te intrebi daca au facut tot ce trebuie, pentru ca oricum manopera trecuta in factura e normata, deci nu ai ce-i face.

 

Orele aparute pe deviz sunt "ore tehnologice",exista un nomenclator pentru asa ceva.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Revizie, schimbat filtru aer, ulei si 4 litri ulei GM 5W30 (sintetic), total 200 lei cu manopera. Din pacate, ambreiajul incepuse sa patineze la doar 63.000km (vechiul propietar probabil mergea cu piciorul pe ambreiaj), am pus kit ambreiaj Valeo la 380 lei, manopera 350 lei. Consolarea e ca restul vietii masinii n-ar trebui sa mai am probleme cu el..

Link to comment
  • 2 weeks later...

Trebuie sa fac revizia de 75k km la Aveo meu din 2011 , motor 1.2. Pana in prezent reviziile au fost facute la reprezentanta, dar la urmatoarea ma gandesc sa o fac eu (tinand cont ca trebuie schimbat doar uleiul si filtrele). Rugamintea mea este ce fel de ulei si filtre sa achizitionez?

Link to comment

Trebuie sa fac revizia de 75k km la Aveo meu din 2011 , motor 1.2. Pana in prezent reviziile au fost facute la reprezentanta, dar la urmatoarea ma gandesc sa o fac eu (tinand cont ca trebuie schimbat doar uleiul si filtrele). Rugamintea mea este ce fel de ulei si filtre sa achizitionez?

eu pun filtre mann toate dar uleiul obligatoriu castrol edge 5w-30, il tin 15 000 si il dau jos si este curat si nu consuma deloc la 160 000 km. mentionez ca folosesc filtru aer supra aspirant

Link to comment

Treaba uleiului e sa unga. Schimbarea culorii vine de la oxidare/ardere, plus culegerea de impuritati. Deci mentinerea culorii este un lucru bun, motorul e in stare buna, nu apar impuritati, iar uleiul nu s-a oxidat.

Link to comment

Folosesc,de cand am masina,numai GM 5W30,pe care-l schimb la 15000km.Nu scade intre schimburi,nu se murdareste.Se inchide numai putin,la culoare,ceea ce e normal.Am avut masina diesel,la care,dupa 1000km,uleiul devenea negru,ceea ce,de asemenea,era normal.Nu-l schimbam inainte de 10000km,in acord cu indicatiile producatorului.Nu cred ca e cazul sa faci pe detectivul cu uleiul,in permanenta.Te imbolnavesti de nervi si bagi mana adanc,in buzunar,inutil.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Un sfat pt. o revizie la 8 ani...in afara de filtre si ulei ce ar mai trebui inlocuit? Ies din calcul distributia facuta la 56k placute frana la 46k parca, ma gandesc la ulei cutie viteza, lichid de frana (doar verificat?), ulei servodirectie....masina are acum 64k.

 


Uleiul dupa o perioada oxideaza si isi pierde capacitatea de ungere. Este indicat sa se respecte cele 12 luni daca nu se doreste afectarea motorului

 

Ms. pt recomandare....in anul in care sar revizia o sa schimb uleiul si filtrul de ulei.

Edited by starsteel
Link to comment

M-am plictisit cautand un sfat pt schimbarea lichidului de frana...tipul DOT4, Sper sa nu primesc de genul scos cu seringa, ceva legat de evacuare totala, aerisire, folosit 1 litru ca sa raman cu 0.5 l curat in instalatie. Pls un sfat competent!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...