niniaina Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Cam multicel?!Poti sa detaliezi factura putin? manopera 2,9 ore - 155.30 spary curatitor frane - 12,50 filtru aer chevrolet - 51,25 filtru benzina chevrolet - 50,21 filtru ulei chevrolet - 24,89 filtru polen - 84,49 ulei opel 5w30 - 4l - 193,40 total -----------------------572,03 lei Link to comment
tolin Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Astia au adaos 100% la consumabile ? Link to comment
Mike1 Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Intr-adevar, este o factura piperata, avand in vedere ca s-au efectuat operatii de intretinere de rutina, fara a se interveni la distributie, curele... Adaosul de service este chiar prea mare, dar ce sa-i faci... Oricum poate oamenii de la service sunt profesionisti desavarsiti si astfel preturile sunt mai usor suportabile Link to comment
tolin Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Pai, tocmai din acest motiv n-ar trebui ca o simpla revizie sa coste mai mult de 300 lei. Dar nu costul manoperei este suparator, doar cel al materialelor. Uleiul acela nu este nemaipomenit si n-ar trebui sa coste mai mult de 72 lei / 4L. De filtre ce sa mai zic, parca ar fi din aur. Link to comment
Mike1 Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Poate este serviceul de pe Timisoara mai cu mot , caci altfel, avand in vedere ca masina omului este in garantie, ar putea fi intretinuta si in alte service-uri autorizate de importator... care poate au adaosuri mai mici. Ar merita facuta o mica verificare la preturile consumabilelor in mai multe locuri inainte de efectuarea reviziei Link to comment
marr Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 (edited) Vad ca toata lumea se mira de costuri. Ia sa vedem: La mine (tot revizia de 15.000: "Manopera - 2,5 h * 45,00 = 112,50 RON - Consumabile !? = 9,27 RON - (nu stiu ce-s astea si am uitat sa intreb) - Filtru ulei = 16,34 RON - Element filtru aer = 43,63 RON - Element filtru combustibil = 45,32 RON - Ulei sintetic Liqui Moly 5 W 40 - 4 l * 44,32 RON = 177,28 RON - Solutie curatat motor (Motor Flush Liqui Moly) = 20,58 RON - Aditiv benzina Liqui Moly = 13,43 RON - Bec (halogen proiector ceata) = 26,75 RON - Lichid spalare parbriz - 0,5 l = 7,09 Total (inclusiv TVA) = 561,91 RON" Ninia: "manopera 2,9 ore - 155.30 spary curatitor frane - 12,50 filtru aer chevrolet - 51,25 filtru benzina chevrolet - 50,21 filtru ulei chevrolet - 24,89 filtru polen - 84,49 ulei opel 5w30 - 4l - 193,40 total -----------------------572,03 lei " Costul total este ~ acelasi (diferenta de 10 RON). Vad ca la el au "pus" mai multa manopera 2,9 h fata de 2,5 h. Costurile consumabilelor sunt ceva mai mari intre 5 si 10 RON. E ceva diferenta (in medie 20-25%). Uleiul este intr-adevar scump - mai scump decat ce mi-au pus mie desi este de o clasa inferioara (no offence!). Ar fi interesat de vazut costurile acestei revizii (manopera/consumabile) la diferiti dealeri din tara - deja suntem destui cei care am facut revizia de 15.000. Edited April 9, 2006 by marr Link to comment
Lucian79 Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Nu cred ca-n tara reviziile sunt cu mult mai ieftine - poate un -15%-. Pe mine schimbul de ulei m-a costat 170 RON iar filtru a fost gratuit. Link to comment
kaloman Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Vad ca toata lumea se mira de costuri.Ia sa vedem: [...] Pai cred ca ti-ai raspuns singur ... daca mai puneai si bujii sau vreo curea era chiar mai mult, nu ? Tu ai in pret (in plus) si un bec, lichid spalare motor, aditiv benzina, etc. ... Impreuna, ele depasesc 80 RON ... Daca le scazi, e mult SUB pretul din Bucuresti ... S-a mai discutat pe tema asta ... Link to comment
Lucian79 Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Pentru cei care si-au achizitionat Chevroletul dupa intrarea in activitatea a serviciului CHEVROLET EURO SERVICE aveti aici nr. la care puteti apela ptr. rezolvarea (eventualelor) probleme +40 21 223 46 90 Link to comment
ASIMO Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 revizia : 15.500 km Total : 648 Lei Engine Flush : 20,59 Filtru Ulei : 21,09 Filtru Combustibil : 38,91 Fitru aer : 46,71 Filtru polen : 93,82 Ulei 5W40 : 177,60 Manopera : 135.00 (3 ore) Consumabile: 10,82 Link to comment
Lucian79 Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Engine flush ... la un motor cu 15k km ? Link to comment
tolin Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Daca ar fi doar inutil, ar fi doar un lux. Dar cum poate fi chiar daunator, consider ca-i o prostie. La fel, schimbarea filtrului de benzina este un lux si totul in profitul lor, nu al masinii. Pe romaneste, hotie. Link to comment
Satori Posted May 13, 2006 Author Share Posted May 13, 2006 5W40 ??? Nu aveai o coarba ceva? Da-le sa il bea. Link to comment
Satori Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 S-a dus cineva pana acum cu piesele lui la revizie? Si unde? A schimbat cineva lichidul de frana? Cat costa... lichidul lor + manopera? Link to comment
tolin Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 OFFtopic: Toti kalosii asteapta cu sufletul la gura si ochii scosi ca la melc trecerea ta prin aceasta experienta traumatizanta si iti tin pumnii a incurajare. Link to comment
ovi_jer Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Nu stiu de ce mai intrebi ,doar ti-am zis cat costa revizia la 30k km : 1000 RON Link to comment
DIO Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Ce e cu suma asta?! Am trecut prin aceasta revizie si am platit ca de obicei. Nu am acum factura, dar pot reveni maine cu valoarea exacta. Nici vorba de 1000 RON! Link to comment
ovi_jer Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Pai daca ai platit ca de obicei mai mergi odata la ei ca sa termini revizia. Pe linga costurile de la 15k se mai adauga schimbarea lichidului de frina si al bujiilor. Link to comment
paul_marines Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Satori @ fii linistit nu depasesti 600 RON . La 30K am dat 411 RON. Din CURtoazie dealerul a uitat sa schimbe bujiile si lichidul de frana insa a schimbat filtrul de benzina. Recuperarea deficientelor a fost mocca sau on the house din partea firmei. Bujiile sunt cam 60 RON si cat sa fie lichidul de frana si ambreiaj?? "> Link to comment
Abram Burel Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Te rog, explica putin chestia cu "a uitat". A trecut pe factura si nu le-a pus? Daca da, cum ti-ai dat seama? Nu le-a trecut pe factura (si evident, nu le-a pus)? Daca da, de ce au fost atat de CURajosi sa o faca gratis? Link to comment
Satori Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Buei, voi imi stricati pasentele. Normal ca a uitat, AB, toti uita - oricum, scapi ieftin la revizie si te intorci cu o segmentare, o bomboana, iei o masina noua... Sunt obligatorii schimbarea bujiilor si a lichidului de frana si ... nu va mai zic ca nu cititi doar voi. Deci... shout up. Intrebarea era daca s-a dus sau nu cineva cu piesele lui? Nu de alta, dar, daca se poate face asta, la vara trec pe la Lucian79, beau o palinca si ma intorc si cu un portbagaj de filtre PS: ovi, 10 mil e putin PPS: semne bune anul are, in privinta reviziilor ... dar sa nu cobim "> Link to comment
paul_marines Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 (edited) Te rog, explica putin chestia cu "a uitat"... de ce au fost atat de CURajosi sa o faca gratis? Pai au uitat pentru ca nu le-a iesit in zatz la cafea sau in horoscopul Uraniei si nu au reCURs la schimbarea de bujii si lichid. Cand am vazut tocmai ma razboiam cu GMEE si a fost un motiv in plus sa dovedesc profesionalismul dealerului de la malul marii in lupta cu schimbarea SDM-ului si a pungilor de aer. Decizia reprezentantului GMEE a fost:" cat bea dl Safari o cafea cu noi le schimbati voi repejor si ON THE HOUSE!!" Edited May 17, 2006 by safari hunter Link to comment
tolin Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Eu as schimba bujanele acelea de Cu mai repede (eu le-am schimbat dupa 1k5 km, dar din alte motive). Uitati aici la un grafic de tensiune necesara ptr. scanteie / km si functie de materialul electrozilor. Ce imi spune graficul acela ? Ca la mono electrozii de Cu (1+1), la 30k km e nevoie de o tensiune de 3x mai mare pentru o amarata de scanteie decat la o bujie noua. La cele multi-electrod (3 + 1), doar pana la 30k km bujia e ca noua si doar cele cu platina merg curat pana la 60k km. Asa ca, parerea mea, bujiile simple, cu electrozi simpli de Cu sa le schimbati la maxim 15k km si doar cele cu mai multi electrozi sa le duceti pana la 30k km (valoare verificata si de mine). Bujiile sunt foarte ieftine in raport cu altele de la un motor, nu se merita sa mai mergi inca 15k km pentru 15 lei (caz Brisk super 1+1) sau inca 30k km pentru 25 lei (caz Brisk extra 3+1). Link to comment
Dromichete Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 In iunie fac 2 ani de cand am luat masina. Urmeaza deci revizia de 2 ani (nu am decat 18 000 de km) dar mai urmeaza si verificrea ITP. Cei de la leasing (Di Bas) mi-au zis sa ma programez sa le fac pe amandoua in aceeasi zi. Cam credeteti ca ar costa impreuna? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now