Satori Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 Distributia la accesorii, pun pariu. Si atarna mai, ce nu intelegi? E simplu. PS: cat o fi dat ala cu 50kkm ca ma bag si eu la una din asta... poate... Link to comment
body Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 (edited) Asa au zis aia , pe factura scrie curea agregate. Pai de ceva vreme cand era masina rece se auzea un mic suierat (doar pana se incalzea motorul). Eu le-am zis astora iar ei au demontat respectiva curea si au masurat-o cu una noua , si avea cam 3-4 cm mai mult. PS Preturile au fost urmatoarele: 1.Curatitor frane 23.8 2.Filtru ulei 25 3.Filtru benzina 50.3 4.Filtru aer 51.3 5.Filtru polen 83.5 6Ulei Opel 166.6 7.Manopera 155.3 Total 558ron. PS Uleiul este Opel 5W30 Edited May 25, 2006 by body Link to comment
tolin Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Cum si-au dat seama ca e mai lunga? I-au lungit-o cand au schimbat supapele. Link to comment
body Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Si eu suspectez ca respectiva curea au intins-o la schimbarea supapelor. Link to comment
Satori Posted May 26, 2006 Author Share Posted May 26, 2006 Bre, curea accesorii... iti spune ceva? Link to comment
body Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Pe factura scrie curea agregate , habar nu am ce e aia , am crezut ca e cea de distributie , sau mai bine zis asa mi s-a parut. Link to comment
paul_marines Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 55420 km sau inceputul reviziei in 2 rate cu discount: Partea intai in valoare de 221,72 RON include urmatoarele inlocuit ulei 5W 30 GM - 4 Litri a 44,5 RON / litru = 178,5 RON filtrul de ulei 19,32 RON manopera 23,90 RON motorul flush-at prin curtoazia dealerului on the house. Is that so bad?? Va urma... Link to comment
Lucian79 Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 filtrul de ulei 19,32 RON Cand am schimbat oloiu', am primit gratis filtru'. Link to comment
ovi_jer Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Stai linistit, nimic nu e gratis.La cat au adaosul de mare la piese pot sa iti spuna ca si manopera e gratis. Link to comment
paul_marines Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 (edited) Stai linistit, nimic nu e gratis. Totusi oil flush-ul oare cat face? pret later am gasit ca face tot cat un filtru asa ca no big deal ai economisit Lucian79, pe langa asta eu is mai diversificat Edited May 27, 2006 by safari hunter Link to comment
ovi_jer Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Exact cat diferenta in plus la ulei Link to comment
tolin Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Le mai si ramane, ei achizitioneaza uleiul la pret de angro. In magazin, un flush e 3-4$ si ei il vand cu 7$. Asta-i hotie cu ingaduinta de la MF. Alo, nici un organ nu vegheaza, sa se autosesizeze ? Service-urile nu sunt unitati de comert, sa practice adaosuri comerciale, sunt prestatori de servicii, care trebuie sa factureze pe baza de deviz. Daca ar face asa, v-ati ingrozi de preturile lor vanzare in raport de cele de achizitie. Mai bine sa nu stiti. Oricum revolutiile sunt programate doar la un interval de 200 de ani, iar la cea mai recenta ziceati: "Uite mama, militarii !". Link to comment
paul_marines Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 (edited) Bine, bine am trecut de prima etapa cu schimbatul uleiului folosind doar specialisti GME, acum urmeaza a doua etapa in care se va schimba pompa de apa. Necazul este ca acest gadget este in aceiasi zona cu distributia si pentru a carei manevrare trebuie pozitionat motorul in asa fel incat accesul / inlocuirea sa fie facila. La ultima tentativa cand s-a schimbat cureaua de distribuitie a fost avariat radiatorul AC-ului. Ma intreb acum ca fac daca se repeta istoria si daca trebuie sa apelez specialistii de la NASA sau BAE Systems pentru inlocuirea pompei tinind seama de capacitatea limitata sa nu zis infima a dealerului de la malul marii de a efectua aceasta operatiune delicata. Am argumente in cele ce afirm insa nu fac obiectul acestei discutii. Ce vreau sa stiu se rezuma la ce fel de scule, dotari mai deosebite sunt necesare efectuarii operatiei pentru ca data trecuta la inlocuirea curelei de distributie dealerul a utilizat un elevator pentru masina si un butuc de lemn pentru a ridica motorul. Si asta in prezenta unui reprezentant GME Budapesta care nu a comentat modernismul operatiunii si a sculelor si cum bine stim GM Romania are un dar deosebit in a se ascunde dupa degete cand e vorba de raspundere. Ce precautii trebuie sa-mi iau pentru a evita deterioarea altor piese si care ar fi acelea. Edited May 28, 2006 by safari hunter Link to comment
nexxus Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Am facut si eu prima revizie, cea de 15K. Am fost la Radacini, in Militari. Mi-a placut de ei, curati, atenti, prompti! Ca bani, 5.700.000 lei vechi si de schimbat, stiti voi, cele de regula. Una peste alta, revizia a durat cam trei sferturi de ora. Link to comment
incubus Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Aveti idee cum se comporta baietii de la GTT? Sunt programat vineri la prima revizie (am 14500 acum) si nu stiu la ce sa ma astept ( nu stiu cat de seriosi sunt cei de la service, dar cei de la vanzari au fost de nota 10). Sfaturi ceva??? Link to comment
Abram Burel Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Eu n-am avut probleme cu ei (la revizie ). Te duci in cladirea Opel, la receptia din dreapta, dai cartea de service, talonul, cheia, mosmondeste ceva pe calculator, te roaga sa te plimbi unde vrei cam o ora, poti sa te hlizesti prin geam la ce fac (daca ai norocul sa fie masina pe un elevator mai la vedere). Daca vrei piesele vechi poti sa le spui daca nu te intreaba ei (oricum, n-ai de unde sti ca au fost ale tale ). Eu insa am fost acum un an si inca nu mi-a sosit din nou vremea. Poate s-or mai fi inrait... sau poate imbunat... Link to comment
Satori Posted May 31, 2006 Author Share Posted May 31, 2006 Inca nu am dat reset si s-ar putea sa fie de acolo, dar uneori, dimineata, cand pornesc masina, mai ales daca o las in sarcina relativa (ambreiaj neapasat) imi joaca nitel acceleratia. Dupa prima apasare de acceleratie, se calmeaza. Sa fie de la masticul ala de ulei pe care l-au pus... Naiba stie. Link to comment
ovi_jer Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Ce treaba are uleiul cu mersul tau neregulat la relanti. Ai curatat iac-ul?Sau astepti urmatoarea intalnire sa imi dai palinca sa ti-l curat eu? Link to comment
Satori Posted May 31, 2006 Author Share Posted May 31, 2006 Nu e mers neregulat la relanti. Doar cand este rece motorul Daca il gasesc, il curat eu si tot iti dau palinca daca beau si eu. Link to comment
Satori Posted June 1, 2006 Author Share Posted June 1, 2006 Am curatat IAC-ul, nu era foarte murdar. In schimb, lacasul lui era. SA vedem efectele, desi s-ar putea sa nu fie concludente avand in vedere ca asta e primul reset dupa schimbarea bujiilor si, prin absurd, putem presupune ca masina nu stia sa mearga cu ele la rece, dupa stationare lunga. Link to comment
Satori Posted June 4, 2006 Author Share Posted June 4, 2006 500 mii, am mai zis pe undeva mai sus. Sun 1 milion cu tot cu montaj la dealer si nu sunt NGK ci Bosch. Link to comment
DIO Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Am finalizat si eu revizia de 30k inceputa in urma cu cateva luni: ) -Schimbat bujii - Bosch (Made in Germany) - din lipsa de timp nu am mai urmat sfatul lui Satori. Am mai folosit bujii atat NGK cat si Bosch. S-a intamplat chiar sa fiu mai multumit de Bosch, desi cred si eu ca NGK sunt mai buni, iar in Bosch nu prea am incredere de fel. - Filtre aer, polen - Test amortizoare (dreapta fata era putin scurs). Spre surprinderea mea, cele pe fata s-au comportat mai bine: 66/68, cele din spate mai rau 52/54. Cata importanta ar trebui sa acord "devierii rotii", la care s-a raportat 11,6m/km? - Am atasat raportul testului. Pentru cine nu vrea sa pateasca(,) ca mine, atasez circulara trimisa de GM tuturor service-urilor, referitoare la operatiile ce trebuie efectuate la revizii. De mentionat ca circulara "bate cartea masinii" - citez sursa autorizata! A se vedea ca inlocuirea lichidului de frana nu (mai) este obligatorie la 30K! Link to comment
perfidus Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Mda, se confirma obligativitatea schimbarii pompei de apa la 4 ani sau 60k... La fe si tampenia cu schimbatul tuturor filtrelor la un an/15k. Cred ca le vom schimba iarasi intre noi , la un an sau 10-15k un filtru de aer sau benzina e aproape nou. Daca le scuturi un pic, mai merg un an. Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 perfidus@De benzina poate dar de aer sigur nu. Unde isi baga romanul nasul se alege praful.Nici macar tabelul asta nu au reusit sa il scrie bine.Lichidul de frana se schimba la fiecare 30k km sau 24 luni.Ca sa nu mai vorbim de folosirea masinii in conditii extreme unde perioadele/numarul de km se injumatatesc . Una peste alta se numeste prostie.Nici masinile nu se intretin cum trebuie si ei dau cu piciorul la bani si clienti. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now