Tommy Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Ulei, distributie (curele, role), placute, filtre. Si nu lua masina alba ca e de manelist Dar poate nu te deranjeaza Link to comment
paul_marines Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 (edited) - Ulei GM 5W30 - 4 litri - 234.00 ron (nu stiu ce fel de ulei au pus acolo, nu am vazut nici o cutie.. nimic) Si zici ca in zgarcenia lor nu pusera si ei bidonul cu niscaiva 200 ml de ulei asa de ipotetica completare? Nu de alta dar uneori una scrie in "fractura"; si alta baga unii baieti destepti se stiu ei care... care uita anumiti parametri ai motorului. Poate pentru posteritate ne spui si ce pusera cu adevarat. Edited December 5, 2007 by safari hunter Link to comment
perfidus Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Mi se pare ca la schimbul de curele se face si inlocuirea pompei de apa, cel putin asa zicea o circulara GM de anul trecut. 20 mil. o revizie e mult dar nu mai mult ca la alte case mai mari "creatoare ale automobilului". Link to comment
Lucian M Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Sunat azi la Suceava pt revizie de 15k- coasta 5,2 mil (brokeru; meu a prins in momentul respectiv o reducere- o fo oferta). Bine, nu-i nici 6,5 cat a dat tata. Sa vad daca reusesc pe miercuri sau joi. Am doar 4 mil puse deoparte- astept malaiu' pe 10 si ma duc cu incredere. Sa le spun sa-mi completeze ei cu antigel? Ca e cam scazut nivelul. Am vazut pe forum ca e de datoria lor- dar neah... parca vad ca ma pomenesc cu un litru de nush ce antigel (fara bidon, evident) pe fractura- si sincer- mai bine-mi iau eu- e 20 ron un litru original GM in Piatra. Link to comment
DMX Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 (edited) Mama o sa ma rupa !! Dar daca nu vreau distributie , si alte chestii , vreau doar schimb de ulei si consumabilele sa le schimbe ... cred ca se poate nu ?? Mai am 8000 km , ma apuc sa pun banii la ciorap ...trebuie sa schimb daca asa e ... nu ma risc aiurea sa merg cu masina . OFF-topic Alba o iau , deja e data comanda , 5 luni astept zici ca e ferrari . Culori : artingiu , negru , next e alba (nu e de manelist ) ..sunt curios care e urmatoare culoare care o sa fie la moda ... mi-ar fi placut albul ala perlat (care e mai scump ca o culoare metalizata , de exemplu la pejo 308 perlatul costa 400 de euro , iar metalizatul 300 de euro ). Mi-as fi luat-o neagra dar e o culaore la capat de "cariera" , si foarte greu de intretinut aceasta culoare in Buc . Oricum am planuri mare , imi este usor sa pun fel de fel pe culoarea alba !! Edited December 5, 2007 by DMX Link to comment
valisor Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Salut, De service-ul Kingauto stie cineva ceva? Am vazut ca sunt importatori de piese pt Chevrolet si au si service auto. Am intrebat de pretul flanselor- 30Ron buc si rulmentul de flansa la 35 RON BUC. Cat despre manopera, in jur de 150RON. A mai schimbat cineva flansele? Link to comment
tolin Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 De ce ar schimba cineva flansele, ce sa pateasca ele ? Link to comment
Satori Posted December 6, 2007 Author Share Posted December 6, 2007 vlad35 a schimbat o flansa, mai demult. Nu imi mai amintesc de ce si cum. Link to comment
Lucian M Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Sunat azi pt programare la G&P Suceava- cica revizia se programeaza (era alt domn) si ca dureaza - cea de 15k- cam 3 ore- breeeee. Cum naiba? I-am spus ca-s de schimbat filtrele si uleiul- el nu, ca dureaza 3 ore. Ma rog- il sun mai acusi sa ma programez pe luni la ora 14. Am sa-i spun sa nu-mi mai schimbe filtrul de aer- ca abia l-am luat de la Lao si e ca nou (e luat din toamna, deci n-are praf in el). Sincer, prefer sa-l schimb la maxim 6-8k km. Link to comment
Satori Posted December 7, 2007 Author Share Posted December 7, 2007 Nu ai optiunea asta in garantie. Sau cel putin nu ar trebui sa o ai. Lasa-i sa il schimbe, cere-l pe cel vechi inapoi, cand ajungi acasa pune-l inapoi pe masina si pastreaza-l pe cel nou. Link to comment
Lucian M Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Mda, oricum imi voi cere filtrul de polen (sa-l vad) si cel de benzina si aer (ca idee- sa vad cata mizerie s-a adunat in ele). Mi s-a spus ca voi avea masina langa geamul de la receptie- sa vedem daca se tin de cuvant. Mi-am facut programare pt luni la ora 14. Sunt curios ce-i fac masinii in 3 ore... Link to comment
Satori Posted December 7, 2007 Author Share Posted December 7, 2007 Nimic. Se referea la ore tehnologice probabil. Isi iau masuri de precautie in cazul in care le confunzi cu cele reale. Ai putea sa ii explici ca stii diferenta si ca vrei sa nu tina masina degeaba acolo. Link to comment
Lucian M Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Pai le-am spus, ca n-au de schimbat decat filtrele si uleiul si de bishchirit pe la unele surburi de pe dedesupt. Le-am spus ca sunt pe forumul chevrolet si ca sunt "instruit" in ceea ce priveste service-urile (bine, nici chiar cu cuvintele astea). Sunt curios cu ce-o sa ma uimeasca.. Link to comment
VFX Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 la Rucom, in Craiova, o revizie dureaza 1,5-2h...asta e regula...chiar daca o termina intr-o ora factureaza tot 2. Chiar daca mai mult de 30min nu ar trebui sa fie. 1h intreaga scot uleiul din ea...culmea cu pompa de vid...si tot mult o tin... poate cei la care te-ai programat duc lipsa de clienti si trebuie sa scoata niste bani din manopera. Link to comment
Lucian M Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Nu e exclus- oi trai si-oi povesti. Sper sa se poarte frumos si sa ma lase langa masina- eu sunt mai neincrezator de felul meu. Am sa le spun mai pe la sfarsit si de un zgomot la roata stanga-fata- am impresia ca zdrangane etrierul. Cel din dreapta nu face galagie la denivelari scurte si dese. Link to comment
perfidus Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Daca schimba decat filtrele si uleiul atunci 90 minute sunt suficiente. Eu la prima revizie am stat pe bune 3h in service insa i-am pus sa dea rotile jos si sa faca curatarea franelor, sa puna testerul pe motor, sa verifice franele si amortizoarele... Macar 75% din ce trebuie sa verifice sa faca daca tot le platesti o gramada de bani. Link to comment
buddy Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Salut! Sambata am fost si am facut revizia de 1 an(9327 km la bord) la G&P Galati , cu urmatoarele costuri : - filtru ulei = 16,79; - filtru aer = 43,69; - filtru polen = 93,69; - filtru combustibil = 42,22; - ulei GM 5W-30(4l) = 147,9. Total 1 : 344,29 + 65,42(TVA) = 409,71 RON Manopera (2,7 ore) : 142,27 + 27,02(TVA) = 169,26 RON. Timp real revizie 1,5 ore. . No comment. Total revizie : 409,71 + 169,26 = 578,97 RON. In rest masina nu are probleme. In portbagaj mi-au pus doar filtrul de are si pe cel de polen(restul merg pe incredere ca nu am incotro). Link to comment
Manuelos Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 (edited) Am ajuns si eu la 15.000 km si am facut programare la dealer. Am fost la ei joi si m-au programat pe azi. Am dus masina la ora 13:00 si la 14:30 era gata. Operatiile efectuate(preţuri în RON, cu tot cu TVA): 1.ULEI MOBIL 5W-40 4L --- 110 LEI 2.FILTRU ULEI MANN--- 9 LEI 3.FILTRU BENZINA GM --- 35 LEI 4.FILTRU AER AVEO GM --- 43 LEI 5.FILTRU POLEN NIPPARTS --- 82 LEI 6. REVIZIE 15000KM --- 165 LEI(3 ore tarifat) Total: 444 ron Am stat langa masina si am asistat la toate operatiile. Mi-a placut ca te lasa sa vii cu piese proprii(in garantie). La ulei(3,75 L), simplu: a pus 3,5L si gata. Am pastrat restul. Stiati ca lucreaza cu manusi? Si de aceea nu lasa urme. Per ansamblu mi s-a parut ca s-au purtat destul de frumos. Opel West...foarte multumit de ei,nimic de reprosat,amabili,seriosi,pusi pe treaba. Nota acordata 9 / 10. Edited December 10, 2007 by Manuelos Link to comment
Lucian M Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 (edited) Fost la revizie in Suceava. Ajuns la timp, chiar cateva minutele inainte (vreo doua). Am fost preluat de un domn care mi-a dus masina in service. Am fost cicalitor- ca de obicei (deh- banii mei). Atasez scan-urile dupa hartiile din service. Revizia s-a terminat dupa o ora si jumatate, timp in care masina mai mult a stat singura. S-a schimbat tot ce trebuia, in plus pe factura s-a adaugat 1 l antigel GM (stiam ca e pe garantie- insa la 16 ron litrul- n-am mai discutat). Plusuri: *am intrat in service (nu mult, dar indeajuns incat sa vad care e treaba) *prin geamul mare se vedea masina aflata la aprox 7m *toate consumabile originale *amabilitate la receptie *caldura maaare *nu s-a comentat despre boxele din spate, sirena, cablu aux-in si ca am facut gauri la corpul clapetei IAC (bine- ei ar fi procedat la fel daca trebuia sa-l desfaca) *aveau automat cu cafea/cappucino/ceai- f util *au lucrat curat, dar volanul e unpic unsuros (rezolv maine cu alcool) Minusuri: -am putut intra cu greu in service -baietii nu cred ca au facut tot ce au bifat in hartii -nu s-a rezolvat cu troncanitul la roata din stanga-fata -nu s-a rezolvat nici cu lichidul de frana care murdarea vasul respectiv -nu stiu cat s-au strans suruburile pe dedesupt -am uitat sa le spun sa-mi greseze balamalele si incuietorile -nu s-a testat masina pe bancul de frane -nu am vazut rezultataul testarii cu scanner-ul -nu am vazut sa se uite la bujii- seful de service a spus ca se inlocuiesc la 30k (doooh- parca eu nu stiam- si a spus ca nu e nevoie sa le verifice) -mi-au pus toti cei 4 l de ulei in motor- m-am certat cu ei ca trebuia sa-mi puna doar 3,75, restul sa mi-l dea -am uitat sa le spun sa-mi regleze farurile (my bad)- si nici ei nu s-au obosit Daca imi mai aduc aminte- mai zic. Per total- mai ieftini decat cei din Bacau. Nota acordata- cam 8. Luau mai mult daca ma lasau in service. Daca se intampla asta, mai saream cu un bacsis la baieti. Concluzie: fiind mai aproape fata de Bacau/Iasi, voi merge la 30k tot la ei, beneficiind si de avantajul unui pret final mai mic. Am gasit relativ usor locatia- acum imi e muuult mai usor sa dau de ei. Masina merge mai bine acum- am impresia ca urca mai usor in ture si motorul parca nu mai e asa galagios (poate mi se pare). Nu i-am dat mai mult de 130- ca era cam 6 cand am plecat din Suceava (deh- escala in metro). Alimentat cu 30 ron benzina de la petrom- Cumparatura (luam mai mult- dar nu cunosc marfa si n-am vrut sa risc). Alimentat- pe galben- facut mai bine de 70 km, acul nu a scazut prea mult. Am cheltuit azi cu tot cu "escala" 12 milioane- sa mor daca am inteles mare lucru din ei ). Edited December 10, 2007 by Lucian M Link to comment
andreib Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 (edited) 1. Lichidul de frana se schimba, n-ai ce-i face. Preferabil poti sa faci asta in alta parte ca sa nu le dai lor un car de bani. 2. bujiile poti sa le verifici si tu GAP-ul. O cheie de bujii e 15 ron, un set de lere 5 ron in selgros, un inbus gasesti tu pt capac. 3.Pret decent, mai putin filtru de polen. Nu vad nici un motiv sa comenteze daca iti cumperi unul din magazin. Nu e problema lor ce aer inspiri tu . Acum o mare intrebare: ce reprezinta ,,am facut gauri la corpul clapetei IAC''. Eu nu am habar ce naiba e corpul clapetei IAC .Ori e IAC , ori e clapeta, ori e corpul clapetei si nu vad de ce naiba sa dai gauri pe acolo . Edited December 10, 2007 by andreib Link to comment
Satori Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 am facut gauri la corpul clapetei IAC (bine- ei ar fi procedat la fel daca trebuia sa-l desfaca) Poti sa dezvolti ideea? Link to comment
Lucian M Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Am mai scris, am incercat sa desfac corpul clapetei si nu am reusit. Suruburile s-au desfacut 1 mm apoi s-au dus cruciulitele din cap. Am pus mana pe bormasina si am facut gaura prin surub. Am pus surubele pe care le desfac acum in 10 secunde. Au si saibe grover- pentru siguranta. Sato a desfacut cu surubelnita masinii mai multe corpuri de clapeta- eu nu am reusit decat la a tatei. Oricum- nu prea se observa si pot demonstra oricand ca nu am facu ceva rau. Sunt curios cum s-ar fi rozolvat in service problema- cum ar fi facut ei daca nu reuseau sa desfaca suruburile. Pur si simplu erau intepenite. Link to comment
Satori Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 Ok, nu intelegeam. Ce sa zic... trebuia sa fi mai atent, acum nu mai ai ce sa faci. Sato a desfacut cu surubelnita masinii mai multe corpuri de clapeta- eu nu am reusit decat la a tatei. Stiu ce am facut. Link to comment
DevBreak Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Luni: 07-ian-2007 8:30 sunt programat pentru revizia de 15.000km la awp-cars Pitesti, tare sunt curios sa vad ce se intimpla, promit ca revin cu detalii Link to comment
DevBreak Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Facut revizie la awp-cars Pitesti Total cu tva 533 RON Aici au intrat urmatoarele Filtru AER Filtru Polen Filtru Combustibil Filtru Ulei Ulei GM 5w30 4 litri Antigel - 1 litru Am putut observa toate operatiunile din zona client (eram despartit de un geam) ~4 metri pina la masina Rezervele de antigel si ulei mi-au fost frumos asezate in dreapta, Am intrat la 8:30 la 10 am plecat Dupa revizie oprit in pima benzinarie (omv) si facut reset ECM Acuma let`s DRIVE Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now