Dumitru Cristian Posted December 18, 2009 Author Share Posted December 18, 2009 (edited) A venit iarna. La matiz intre timp au fost montate placutele ferodo si discurile de frana noi (se simte...:mrgreen + glisierele etrierilor fata si am gasit un cauciuc deformat grav de tot . Din pacate isi bate joc maicamea rau de tot de el... pacat de el, ca merge foarte frumos. Azi i-am pus lanturile, nu sta troian cat de mare ar fi in fata lui, ce-mi place cum se uita ratatii astia cu masini bengoase care patineaza ca naiba la matiz O sa incerc sa-l mai menajez dar n-ai cu cine sa te intelegi.. Trebuie sa o conving ca e necesara revizia de 30.000 km Era sa uit pozele lanturile sunt comune Oltcit/Matiz Edited December 18, 2009 by Dumitru Cristian Link to comment
Dumitru Cristian Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 Si ceva noutati. Dupa vreo 2 luni in care a mers maicamea cu el si si-a batut joc cum a putut mai bine de saraca masina am hotarat sa o curat putin... Ce am scos din masina e greu de imaginat , maldare de pamant de flori, frunze, resturi de mobila, praf nici nu se mai pune, noroi... Mi-a luat ceva sa o readuc din nou in normal... Ce frumos ii si interioru de Matiz, curat si pus la locul lui. Cand sa ajung la exterior incepuse sa ploua , deci exteriorul e inca urat. Pana acum s-a comportat cu foarte bine pe zapada, gheata, daca ciocanu de la volan e experimentat masina merge superb. In schimb au aparut cateva probleme URATE: se aprinde din cand in cand becul de la baterie imediat dupa pornire (de fapt nu se mai stinge) si trebuie turata o data tare dupa care se stinge. Am masurat alternatorul in toate conditiile si incarca excelent, in fine intr-o zi a ramas cu el de vreo 2-3 ori si s-a dus la service, i-au luat 60 lei da nu stiu pe ce si problema persista, dar nu s-a mai oprit. Banuiesc un contact imperfect sau puntea mica... O bataie in volan care se simte cel mai tare la 40-50 km/h, banuiesc cauciucurile care se dovedesc a fi de fooarte proasta calitate. Sper sa am timp maine sa verific. Rugina isi face de cap, la pasajul spate dreapta pot spune ca e deja putrez, mi-e si teama sa curat rugina de incolo ca ajung prin pasaje... Din pacate nu i-am facut poze... dar tot neschimbat e Toate cele bune si La Multi Ani!! Link to comment
Yaz Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Aceeasi problema o am si eu cu rugina exact in acelasi loc desi le-am refacut la un meserias, cand a dat frigul a reaparut. Incearca cu FERTAN, http://www.eagricole.ro/adpage.php?ad=13853. Link to comment
Dumitru Cristian Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 A facut asta micu si 40.000 km, asa ca i-am luat una alta pentru revizie + un brat de stergator ca ala are arcul ala si mecanismul de culisare stricat... si ar mai trebui 2 jante drepte De data asta i-am laut 5W-30 GM long-life asa ca sa nu mai ziceti ca-l chinui cu ulei gros si al cutia de viteze... nu mai zic, a fost 47 de lei litrul de MOTUL... Caraie cutia de viteze destul de urat pe treapta a 2-a... daca vrei sa mergi mai sportiv, vai si amar... In rest, se tine bine, caroseria e cam afectata, au inceput sa iasa gauri din alea de rugina, pe care cel mai probabil le voi repara cu chit Niste sugestii ar fi bine-venite "> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now