Jump to content

Recommended Posts

Salut tuturor fanilor,

 

Am un Cielo din '96 si nemultumit de sistemul de franare doresc sa schimb discurile pe fata si pe spate sa adaptez discuri de pe Vectra. Ce dimensiuni au discurile de Cielo? Sfaturi? Merci!

Edited by ovi_jer
  • Like 1
Link to comment

Inainte sa te apuci sa schimbi discurile de frana incearca sa schimbi lichidul de frana, placutele & sabotii.. de ce este cazul... si sa faci o aerisire ca la carte a sistemului de franare.. s-ar putea sa ramai surprins de frane dupa aceea :thumbl: . Poti sa mai incerci o manevra: Cu motorul pornit si frana de mana trasa la maximum (cat poti tu de tare) fa cateva pedale de frana.. cursa pana la podea... si la podea tine pedala cateva secunde .. 3-4... Incearca asta de vreo 5 ori... si o sa vezi ca frana o sa fie mult mai prompta si va tine mai sus. Prin aceasta metoda, se realizeaza un autoreglaj al franei pe puntea spate. Metoda asta mai este postata pe undeva pe forum.. eu aici am aflat de ea.. si da rezultate satisfacatoare.

Link to comment

daca ai vro 100 euro de bagat in masinutza vezi ca au la augsburg discuri de frana brembo fata pentru cielo pe la vro 80 de euro setu' si niste placute ferodo pe la 25 euro. un lichid dot 5.1 omv am vazut pe la 125.000/0.25l asa ca ar fi un bun inceput si pe urma mai vezi tu cu punte cu discuri pe spate ca e chinu un picutz mai mare...

Link to comment

brembo e cel mai "tare" producator de elemente pentru sistemul de franare, chiar mai tare decat ap racing sau altii, si imediat dupa salariu ma infiintez sa-mi pun si eu pe tico pentru ca sistemul meu de franare este execrabil, asta descris cu indulgenta...

 

in concluzie iti recomand cu caldura discurile astea, pretul mi se pare foarte mic in comparatie cu pretentiile producatorului, deci in opinia mea e un chilipir... , oricum mai bune decat alea de vectra care te-ar cam cocosa si de la sh :">

 

p.s. in materie de lichid vezi mai jos, n-ai idee cat ma zgarii pe ochi ca nu pot sa trec si eu pe dot4 sau 5.1 care sunt mult mai performante, de exemplu pe la 30$/l gasesti ate typ 200 sau super blue care este comparabil cu castrol srf care e 70$/l si e folosit de majoritatea racer-ilor amatori de afara si de majoritatea particpantilor de la raliurile autohtone (mihai leu foloseste srf si se si lauda cu el...)

Edited by tico_RS
Link to comment
daca ai vro 100 euro de bagat in masinutza vezi ca au la augsburg discuri de frana brembo fata pentru cielo pe la vro 80 de euro setu' si niste placute ferodo pe la 25 euro. un lichid dot 5.1 omv am vazut pe la 125.000/0.25l asa ca ar fi un bun inceput si pe urma mai vezi tu cu punte cu discuri pe spate ca e chinu un picutz mai mare...

 

Merci frumos de informatie Tico RS...dar mie mi se pare un pret cam prea "banal" pentru Brembo. Dar nu te contrazic. Pina nu voi lua toate informatiile. De fapt discurile ca discurile, dar si pompa de servo ar trebui sa "o bag in seama". Este tema de gandit. O zi buna!

 

Te rog spune-mi unde gasesc aceste produse. Se gasesc in majoritatea magazinelor si benzinariilor?

 

ov_jer :Foloseste functia edit si nu mai posta de 2 ori.

  • Like 1
Link to comment

ti-am spus si mai sus:

discuri si placute la augsburg

lichid omv dot 5.1 la benzinariile omv

 

intai intreaba si tu la augsburg, eu asa am facut si sunt destul de prompti si amabili, n-ai nimic de pierdut...

bafta!

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am fost pe la Augsburg si pretul pentru discuri Brembo e cam 220 RON :thumbl: pentru perechea de discuri.

 

Insa ei spun ca discurile brembo sunt gaurite (nu stiu exact, fiindca nu la-am vazut si ei se uitau la o poza pe ecranul calculatorului).

 

Fiindca topicul despre frane este temporar inchis, intreb aici:

Discurile mele sunt sau nu ventilate? Se potrivesc sau nu discurile Brembo?

 

Later edit:

 

La:

http://users.pcnet.ro/mailme/DiscuriDeFrana/

 

am pus niste poze cu discuri de frana de la Cielo si Nubira (ambele auto aflate in propria dotare :lavolan: ); asa cum banuiam si prietenii de aici au confirmat, Cielo are discuri ventilate. Discuri neventilate echipeaza Nubira CDX pe spate (vedeti in poze diferenta).

Edited by BladHaund
Link to comment

da, sunt ventilate, gaurile alea dintre fetele discului face ventilarea posibila, alea gaurite sau cu cu santuletze faca in asa fel incat placuta sa adere mai mult la disc, consumand placutza mai mult, dar eficientizand franarea...

Link to comment

ce se vee in pozele acelea sunt discuri ventilate. Discurile neventilate sunt PLINE... in plan transversal... nu acele "membrane"/fante pe lateral. Discurile Brembo... pe langa fantele de care vorbeam mai devreme, mai au si niste gauri pe fata... ceea ce permite o racire mai buna a discului.

Link to comment
  • 3 weeks later...
da, sunt ventilate, gaurile alea dintre fetele discului face ventilarea posibila, alea gaurite sau cu cu santuletze faca in asa fel incat placuta sa adere mai mult la disc, consumand placutza mai mult, dar eficientizand franarea...

 

 

 

Gaurile si santurile disipeaza caldura.Placuta nu adera mai mult la disc.Ea se toceste mai repede pentru ca discul sport e mai dur.Daca se schimba doar placutele cu unele sport se va manca discul pentru ca e prea moale.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...