Jump to content

Roadster Romanesc In Stil Retro


FLEX

Recommended Posts

si de curiozitate, dupa ce dai 20.000 sau 38.000 pe ea, cine iti ofera service la ea? ca daca ai o mica buseala si se sparge caroseria aia dintr-o bucata, ce faci? super glue? sau schimbi toata carcasa... zici ca e la automodele, unde schimbi caroseria ca pe capace la borcane =))

Link to comment

Spatele e interesant (boat-tail), dar faţa ... :wallbanger:

 

Preţul e prea mare (la jumate din banii ăia iei kit din afară pentru platforme mult mai potente... Cosworth, anyone ?), şi într-adevăr apare şi problema întreţinerii ulterioare (cine repară aşa caroserie ?).

 

Uite aici frumuseţe de maşină:

Deco_Rides_Foose_Boattail_Speedster_m_RA_Red_Sunset_1024x768.jpg

Deco_Rides_Foose_Boattail_Speedster_Engine_Compartment_1280x960.jpg

Deco_Rides_Foose_Boattail_Speedster_FA_Leaves_1024x768.jpg

Link to comment

Urita, prea lunga pentru cit este de ingusta, motorizare slaba, faruri si stopuri de M461 (IMS), dar e UNICA ... masina perfecta pentru un colectionar de raritati.

 

PS: ce misto e priza aia de aer in bot, seamana parca cu Octaviile comuniste, primele modele, hehe ...

Link to comment

Buna initiativa, nasol rezultatu' din pacate

Un om nu poate face de toate, iar la design baiatu' asta din pacate nu prea se pricepe. Si vorba aia la 20000, macar stopuri si faruri unicat nu... de ce tot masina e unicat. Sau macar folosea de Fiat 850...

Link to comment

A fost si la TV un reportaj despre aceasta masina, in emisiunea "La limita" de pe B1. La prima vedere, mie mi s-a parut ca seamana cu o masina "clasica" englezeasca (Austin sau TVR), desi parca e ceva mai urata. Oricum daca cineva si-ar dori o masina sport de genul acesta, mult mai tentant mi s-ar parea importul unui kit de Cobra (cei ce au urmarit serialul de pe Discovery stiu la ce ma refer). Daca-mi amintesc bine, in varianta economica (in care se pastra motorul de pe masina de baza - Ford Sierra), kitul costa circa 10000 lire. Un Ford Sierra de 2 l si 120 C.P., cu mai putin de 100000 km rulati, se poate aduce din Germania cu aprox. 1000 E. Din pacate motorul nu se va putea folosi, nefiind Euro III. Asta presupune alte cateva mii de euroi cheltuiti pt. achizitionarea unui motor Euro III sh (mai greu de gasit dar nu imposibil). Daca tragem linie vom observa ca nu se va depasi costul masinii autohtone si in schimb am avea o adevarata masina sport, plus placerea de a o construi cu propriile maini.

Link to comment

SIncer sa fiu nu cred ca am vazut masina mai urata ca asta. Este disproportionata, rotile parca sunt de bicicleta si la pret...prea mare. Acu macar trebuie salutata totusi initiativa omului, ideea a fost buna, atat ca produsul final...deh, luru romanesc tot lucru romanesc ramane.

Link to comment

E corcitura intre Austin FrogEye si Jaguar xk140/150. Tipul cica e mare fam Jaguar dar eu l-as da in judecata si i-as interzice si sa se mai gandeasca la asa ceva. Cand o sa am timp o sa scanez pozele cu cele 2 masini CLASICE englezesti si o sa vada toti ce a fost capabil sa faca omul asta - a incrucist o masina ieftina, Austin FrogEye-cabriolet low budget cu o masina-cult Jaguar XK. RUSINE. dACA TOT TE APUCI SA FACI UN LUCRU, MACAR PLAGIAZA CEVA MAI PUTIN CUNOSCUT, DOMNULE! MAI SUNT IN ROMANIA SI DEMENTI DUPA MASINILE ENGLEZESTI DE COLECTIE.

Link to comment
  • 1 year later...

eu am vazut la siab-ul din 2003 (parca atunci a fost...) o masina tot in stil retro, (era albastra), tot pe platforma de nova, cu motor de 1.4 75cp. am ramas... @-) era foarte bine lucrata, si cu un design muult mai misto decat cea "d-aici".

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...