fun4cristi Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Sper ca nu s-a mai scris despre asta, desi cred ca slabe sanse, dar eu tot nu am gasit dand search nici un topic asa ca scuze in avans daca se repeta! Cand comut pe faza lunga la matiz imi stinge faza scurta. Come on! Alte masini cu faruri single si becuri cu doua filamente isi pastreaza faza scurta activa cand o aprind pe cea lunga! Si mi se pare logic! Chiar am nevoie sa vad si in fata masinii, nu doar la zeci de metri distanta. Culmea, ca daca trag maneta spre volan, ca la semnalul luminos, atunci faza scurta ramane si pe durata semnalului care e defapt tot faza lunga... Cred ca si la voi e la fel... Nu se poate face ceva? Link to comment
smailmiami Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Come on ! Pune si tu un releu care sa iti porneasca faza scurta cand alimentezi si pe cea lunga ... Eu stiu ca doar la farurile cu lupa ramane faza scurta aprinsa cand aprinzi si pe cea lunga ... Link to comment
CatalinC Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 (edited) ma dor urechile la ce aud :ad sub masa: cum ma sa stea faza lunga aprinsa odata cu scurta ),alo sa faci tu asa ceva si te vedem la stirile de la ora 5 cum tia luat foc masina si nu stii de ce .Becurile h4 asa sunt proiectate sa merga separat,are doua filamente,daca o sa le tii pe ambele aprinse o sa se arda becu,strici si geamu farului si in cel mai bun caz ia foc cablu electric de la far .daca aveai h1 sau h7 care fiecare faza e cu becu ei poate, dar nici la alea nu ramane scurta aprinsa se stinge si bate lunga,daca nu vezi dute la doctor . Edited November 7, 2008 by CatalinC Link to comment
Dj_Dark Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Se poate face dar nu e recomandat. Eu pana acum nu am vazut masina cu bec H4 la care sa ramana faza scurta aprinsa peste lunga. Daca becul e bine centrat si farul bine reglat nici n-ai nevoie, mai ales la matiz. Link to comment
gabyyy26 Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Asa ezte becurile H4 bifilament nu sunt facute sa reziste la temperatura asa mare ca si cum s-ar aprinde amandoua fazele nu am vazut pe nici un bec H4 sa mearga concomitent faza scurta cu cea lunga nici la mine la Matiz nici la Spark numai la Golf unde am H7 pe faza scurta si pe lunga aici cand comut pe lunga ramane si scurta .Daca vrei o solutie de compromis mai bine iti montezi niste proiectoare sau faruri ceata cum vrei sa le spui.Daca incerci sa le faci sa mearga simultan ambele faze risti sa iei foc nu e greu de realizat dar nu realizezi ceva bun .Cea ce spui tu cu maneta este ca intradevar pe pozitia de flash merg amandoua fazele dar pe perioade foarte scurte de timp. Link to comment
ALiCE Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Proiectoarele DE CEATA se numesc proiectoare DE CEATA pentru ca se folosesc numai pe timp DE CEATA. Va multumim pentru intelegere. Link to comment
smailmiami Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 dar nici la alea nu ramane scurta aprinsa se stinge si bate lunga. La Leganza, care are H1, ramane scurta aprinsa cand comuti pe faza lunga. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now