pavcostel Posted February 12, 2005 Author Share Posted February 12, 2005 Salutare! Poate este util si ptr alti posesori ai alarmei CS-20G: - dupa cum s-a mentionat mai sus( merci beaucoup! "> ), ptr clopotel la marsarier - se porneste motorul, se apasa o data butonul NEGRU si e dezactivat. Se mai apasa o data si se activeaza. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu raspunsuri sau macar moral! Cu stima, Costel P.S. - daca are cineva schema, sau stie ce tip de dioda zener se afla in coltul din stanga jos raman dator de cinste! Link to comment
Dan Radulescu Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Dar dintr-o telecomanda cu un singur buton, cate chestii se pot programa ? E vorba de o alarma Autowatch, cumparata odata cu masina (de la Radacini). Surprinde-ma si pe mine te rog. <{POST_SNAPBACK}> In vederea obtinerii informatiilor dorite, va rog sa ma contactati pe e-mail privat sau la telefon 021-222 8189. Link to comment
smart_ass Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 pavcostel, iti functioneaza bine alarma? Ca si a mea e la fel, dar are prostul obicei sa bipaie vreo 3 sec. la un interval de 20-30 min. si ii cam dispera pe vecini. Ai vreo solutie? Si mai e ceva : dupa ce o dezarmez si o las asa fara sa ma urc in masina se armeaza la loc. Dar eu nu vreau asta. Cum pot sa-i dezactivez optiunea asta? Link to comment
VAXXi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Opţiunea se cheamă rearmare pasivă, şi e o treabă în sine bine gândită: dacă dezarmezi din greşeală şi pleci, să nu rămână maşina deschisă. Pentru cazurile când vreau să rămână maşina deschisă, dezarmezi alarma şi deschizi o uşă, după care o închizi la loc. Maşina va rămâne deschisă. Altfel, e parametru programabil, căruia i se poate reprograma valoarea (cum, scrie în manual ). Link to comment
pavcostel Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 (edited) Just. Rearmarea pasiva e clar, bine gandita. Daca vreau sa ma invart in jurul ei sau sa lucrez, dezarmez si deschid si inchid o usa sau portbagajul. Nu se mai armeaza. Bipuri am numai daca am cheia in pozitie aprindere si deschid o usa. (totusi cred ca nu asta se intampla la tine.) Cel mai probabil este supra-sensibil detectorul ultrason. In rest tipa numai daca trece RABA pe langa ea ambalata, hehehe sau se deschide o usa... Oameni buni, care manual? ala pe care va rog sa mi-l dati si mie de ceva vreme? Cu stima, Costel P.S.- se poate rearma cateodata si cand te urci in ea.(necunoscute sunt caile Domnului...) Ca sa eviti asta, pui cheia in contact, pe pozitia aprindere cateva secunde, apoi poti sa o scoti si sa-ti faci treaba. Riscul e mare cateodata, poti lasa cheia in contact sau portbagaj. P.P.S. - pe circuitul alarmei se afla doi jumperi: "Door" si "Voltage" . La mine este cuplat doar "Voltage". Edited March 6, 2005 by pavcostel Link to comment
VAXXi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Având cheia în poziţie aprindere sau motorul pornit, deschiderea unei uşi va provoca bip-bip-uri (la mine, 6 la număr). E tot o funcţie de avertizare "bonus" a alarmei. Manual la alarmă n-are toată lumea, încearcă să-l ceri la producătorul alarmei sau la cine ţi-a instalat alarma. Link to comment
pavcostel Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 (edited) Mersi. DAR alarma a fost montata in '96 la Craiova de Ro-dae. Prinde orbu', scoate-i ochii! Singura solutie, intrucat nu se mai produce sau comercializeaza, ramane: " Are cineva manualul la alarma CS-20G, va rog frumos?" Cu stima, Costel P.S. - trebuie numai pus contactul scurt timp, nu lasat pus! Altfel face, cum bine zici bip-uri de avertizare! Dupa aceea cheia se scoate din contact. Edited March 6, 2005 by pavcostel Link to comment
smart_ass Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Fratilor, merci mult de explicatii. Cu rearmarea pasiva sunt de acord si am inteles acum modul de functionare. Bipurile de la usa deschisa le stiu si pe alea, dar nu despre ele e vorba. Deci, insist, poate are cineva solutie la problema mea : la intervale de 15-20, uneori mai rar (sunt intervale neregulate) alarma porneste pentru vreo 2-3 sec. si apoi se opreste - un fel de alarme false. E posibil sa fie vreun senzor bushit. Vreo sugestie ? Unde pot gasi senzorul ala ? Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Unde in masina sau unde "la ce magazin"? Senzorul de soc la mine e montat in spatele plasticului de sub volan. Trebuie sa il dau pe ala jos ca sa ajung la el. Sper ca asta era intrebarea ta! Link to comment
pavcostel Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 (edited) Mai precis, despre ce tip de alarma este vorba? A mea este cea din 96, tip CS 20G Daca este vorba de aceeasi alarma, poti face doua lucruri: 1- deconectezi de proba senzorii ultrason 2- deconectezi firele care vin de la senzorii de la usi. In plus, senzorul de vibratii este o capsula piezo in alarma, si mai are totodata alarma de avertizare la tensiunea scazuta a bateriei.(asa reiese) Ptr senzorul de vibratii exista un semireglabil, seteaza-l pe minim, de proba. Siiiii, FOARTE important, a intrat cumva apa in alarma? Cu stima, Costel P.S. - daca ai gasit alarma, gasesti si mufa de la senzorii ultrason (mica si cu cabluri ecranate negre) Firul de la senzorii de usi, capota si portbagaj nu stiu acum sa-ti spun sigur. Edited March 6, 2005 by pavcostel Link to comment
VAXXi Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Ăla de sub scaun e senzorul pentru centură ! am mai scris pe undeva de el ... Link to comment
smart_ass Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Pavcostel sunt aproape sigur ca avem aceeasi alarma. Dupa o investigatie destul de cuprinzatoare am gasit ceva fire, care banuiesc ca sunt de la alarma, sub scaunul de la sofer, iar firele se duc in scaun. Chiar acolo sa o fi pus "galbejitii" ? Firele se impreuneaza intr un fel de mufa subtire, lunguiata si care se desface greu (mufa e la inceputul scaunului, si apoi firele se duc sub mocheta, cred ca la circuitul electric al masinii). Eu am doi senzori in masina, ca un microfon mic, unul la parbrizul fata si unul la cel spate si ambii au un carlig din sarma. Habar nam ce fel de senzori sunt astia. Vreo idee? Ahh, ar mai fi ceva : Nu mi dau seama unde sunt senzorii de la usi, nu cred ca sunt conectati la beculetele de la usi. Am incercat sa deschid usa pana sa se aprinda becul de deasupra, dar alarma a pornit. Sau, am deschis larg usa stanga spate, nu s a aprins beculetul de la ea, nici alarma nu a pornit, dar cand am inchis o a pornit alarma. Ciudat, nu? Nu mai scrie mesaje consecutive, foloseşte butonul EDIT din dreptul ultimului mesaj ! Daca e ala de centura, e degeaba! Ca pe mine sau altcineva din masina nu ne a avertizat niciodata. Nici nu stiu cum face avertizarea asta de centura. Link to comment
VAXXi Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Avertizarea de centură face "bing bing bing bing bing" când pui contactul, nu ai centura pusă şi se află o persoană aşezată pe scaunul şoferului ! La asta foloseşte senzorul. Dacă nu ţi-a mers, verifică tocmai ... mufa, s-ar putea să fie desprins vreun fir. Link to comment
pavcostel Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 Hehehe... > Cat e de buna perseverenta uneori... Cauta te rog pe partea soferului, sub mocheta din stanga pedalei de ambreiaj. Personal eu am gasit-o dupa dira de condens inghetat. (la -25grade in 30 minute) Este o cutie neagra lunguiata. Fii atent: cele doua "microfoane" sunt senzorii ultrason. Centura nu are nimic de-a face. Nu cauta contactele de la usi! Exceptand capota fata, nu le vei vedea! Daca urmaresti locul indicat, unde de regula pui piciorul la drum lung, vei gasi cutia alarmei. Dupa ce ai gasit-o vor capata sens cele din mesajul meu anterior. Cu stima, Costel Link to comment
expero 16V Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Mai oameni buni intelegeti ca cotarla asta de alarma CS 20G nu are nici o legatura cu Espero . daca studiati piata astea s-au pus pana in 98 si pe dacie . Erau ieftine,etc. Espero n-are alarma din fabrica ci numai inchidere ! Smart_ass - Microfoanele alea la parbriz sunt nefunctionale !! Sunt puse la misto ! Crede-ma ca am desfacut-o pana in cele mai " intime " locuri ale ei si alea is puse de sperietoare Incearca sa lasi geamull deschis si baga mana pe el si ai sa vezi ca alea nu detecteaza nici o miscare. Deasemenea ai grija ca nu-ti face contact bine la usi . De ce zic asta ? In mod sigur alarma e conectata la usi insa se colmateaza contactele de la usa ( alea acoperite cu cauciuc) si nu mai face contact atunci cand o deschizi . In concluzie WD 40 si ai sa vezi ca nu mai ai probleme! Link to comment
pavcostel Posted March 8, 2005 Author Share Posted March 8, 2005 (edited) Cu tot respectul, ultrasonul lucreaza. Daca ai geamul deschis poti proba f.usor. Deasemenea daca sunt pe minim vor lucra la doar 10 cm! Daca sunt reglati aiurea vad ori spatarul de la scaune, ori centura!. Sunt de acord ca este o alarma primitiva, si in 96 a fost montata! La Craiova la Ro-dae! Sunt al doilea proprietar, am vorbit cu primul si nu a fost nicaieri sa instaleze nimic, asa a preluat masina! Bipurile alea sunt un semn ciudat. Normal alarma asta nu stie decat ori sa "urle" ori sa faca "bip" la inchidere si clopotel la marsarier. Daca a intrat apa in ea, poate fi " determinata" sa faca lucruri noi! Tot o chestie probata de mine pe stand, are un circuit care monitorizeaza tensiunea bateriei. Dar nu am fost curios sa vad cum face! Categoric senzori de proximitate NU are, alte chestii de avertizare NU, doar ultrason, socuri, usi/capote deschise, imobilizator cu releu pe demaror si pompa de benzina. Cu toate astea, e folositoare asa cum este. Cata vreme nu face probleme. A fost deajuns ca au acceptat-o la Casco. Problema omului nu este ca e nemultumit de jaful asta de alarma, ci ca are niste semnale ciudate si pot apare alte probleme. Cu stima, Costel @ expero_16V Ai dreptate cu contactele la usi, dar nu-l baga in ceata pe om! e abia la inceput, nu stie cel asteapta! Oricum de la usa nu poate avea decat urlete sau tacere, hehehe, nu bipuri! Edited March 8, 2005 by pavcostel Link to comment
VAXXi Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Am avut eu ocazia să aflu cum face alarma când scade voltajul consideră tentativă de efracţie şi blochează pornirea. Link to comment
pavcostel Posted March 9, 2005 Author Share Posted March 9, 2005 @smart_ass Cum merge cu alarma? Ai localizat-o? Dacă da, ce scrie pe ea? Cu stimă, Costel "> Link to comment
smart_ass Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Inca nu, abia ti-am citit mesajul in seara asta. Maine ma uit sa vad cum sta treaba. Dar tot nu-mi dau seama de ce ar porni aiurea cand o face. Link to comment
smart_ass Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Pavcostel, mai am o problema ! Acum ca am localizat-o (sub scaunul soferului evident) dupa ce pornesc motorul, la vreo 10 sec. da trei bipuri si se aprind avariile (in timp ce merg). Ai vreo idee ce poate fi ? Sau poate ma lamureste altcineva? Mentionez ca uneori face faza asta si de trei ori la intervale de vreo cateva minute. Link to comment
VAXXi Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 La mine face asa (de 4 ori ce-i drept, nu de 3 ori) cand e vreo portiera deschisa (sau senzor portbagaj, sau senzor capota) in timpul mersului. Poate ai vreun contact defect ? Link to comment
ovi_jer Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Verifica-l prima data pe cel de la capota, asta daca ai asa ceva. Link to comment
smart_ass Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Asa m-am gandit initial, insa nu e vorba de contact la usi. De senzor de capota nici macar nu stiu sa existe. Acum am observat ca da vreo 5 bip-uri. Sau altceva : cand o armam inainte dadea un bip si atat. Acum la armare imi da trei bipuri sau patru bipuri. Cred ca e vreo functie programata. Are cineva vreo idee ? Link to comment
pavcostel Posted June 11, 2005 Author Share Posted June 11, 2005 (edited) Salut! Am fost plecat, scuze... Pai la celebra alarma avem urmatoarele: - bipuri daca ai pornit motorul si lasi usa deschisa, sau oricare capota. - bipuri daca ai oprit motorul si ai pozitii sau lumini aprinse. Verifica daca plafoniera este pe "auto". Daca ramane aprinsa si ai bipuri, este un contact usi , capota sau portbagaj. Daca la dezarmare alarma ai mai multe bip-uri, i-ti spune ca a fost activata cel putin o data in timpul de veghe. (poate ultrason sau vibratie, sau chiar un contact cu probleme, ceea ce ar explica prima faza!) Incearca cu un spray contact pe la respectivele conexiuni. Poate fi(cel mai probabil) un senzor care pe loc stand e ok, dar de la vibratie se deschide sau aface contact sporadic. Poate capota!(masa oxidata) sau portbagaj. Oricum, verifica si tensiunea bateriei cu un voltmetru, just in case... Daca e prea mica poate da aberatii. Cu stima, Costel Edited June 11, 2005 by pavcostel Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now