Jump to content

Achizitie Masina Sh Maxim 6000 De Euro


Recommended Posts

Mosule apropo de piese pret etc. uita-te pe strada si fa o statistica. Furnizorii, service-urile se orienteaza spre cele care au ponderea mai mare.

Daca la aceeasi concluzie ajung mai multi atunci oferta creste si e in beneficiul utilizatorului ca de obicei preturile scad sau sint deja mai mici si la piese si la manopera.

 

La piese nu mi-e frica pentru ca nu iau din service in caz de problema ci iau de la un furnizor. La cel furnizor am discount pentru ca-mi e prieten. Deci in caz de probleme am macar de unde sa scad din pret. La service am cunostinte si nu mi se percepe plata pe loc. Adica daca se strica o repara si platesc dupa.

Totusi sa speram ca nu va fi cazul sa trec des pe la ei, sa ne vedem doar pentru reviziile periodice...

Link to comment
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da...Italienii sunt cei mai tari motoristi...toate motoarele IVECO sunt de cea mai proasta calitate. Iti dau un exemplu: New holland a facutr greseala de a inlocui motoarele Cummins, Perkins si DEUTZ, cu IVECO.

Motoarele frantuzesti sunt mult peste italienesti... ...am condus masini italiene: FIAT PUNTO (1996 si 2001), IVECO DAILY 35C13, 35S16, FIAT DOBLO (am la servici), FIAT PANDA (asta nou), FIAT DUCATO , FIAT STILO JTD , ALFA ROMEO, 146, 147,156, Lancia Delta, Lybra, Dedra , Thema, Kappa (asta mi-a placut) . Am condus masini italienesti...si cu exceptia Lancia restul sunt troace...Sigur ca da, am condus! V-am lasat! :)

Noi aici nu suntem forumul buldoexcavatoareclub.ro. Mai citeste, mai invata si vei vedea ca motoarele fiat sunt folosite de multi producatori auto (exista vreo unul in afara de dacia care sa foloseasca motoare reno?). Apropos, GP-ul meu are un motoras de 1.2 (Cel mai prost din gama!) cu 11:1 raport de compresie ce consuma cu mai mult de 1l mai putin decat aveo de 1.2. Aaa, mai are un feaure dragut: cuplu maxim la 3000rpm si cuplu peste 90% din cuplu maxim oriunde intre 1800rpm si 4500rpm. Asta ca sa nu mai spunem ca are 5 stele la crashtest, ca arata superb si spre mirarea ta nu s-a dezmembrat inca!

 

Cat despre lasat, chiar te rugam. Esti total in plop, emiti niste pareri aberante si prea putin credibile. Te-au angajat cei de la fiat ca pilot de incercari, esti STIG-ul forumului sau ce? Orice, dar orice alfa este o masina infinit mai buna decat ce conduci tu zi de zi, 90% din noua gama fiat si cam toate lanciile idem.

Edited by andreib
Link to comment

Sincer sa fiu eu as mai astepta putin sa se linisteasca apele, adica pana in ianuarie. Nu este un moment prielnic pt achizitii, vad ca vanzatorii din RO nu s-au aliniat la preturile de afara si nici chiar nemtii nu au scazut preturile desi se tot trambiteaza marea CRIZA .

Totusi daca acel Focus este ok atunci merita sa-l iei, oricum este o masina care sta foarte bine pe sosea si sa ajute Dzeu sa nu ai nevoie de piese.

Link to comment

Daca este cineva din Bucuresti care se pricepe cat de cat la masini si vrea sa se uite si el la acea masina sa-mi dea un PM cu numarul lui de telefon.

Masina se va achizitiona probabil duminica.

 

PS: Un birou in care se pot intocmi acte auto (vanzare-cumparare) in apropiere de Carrefour Militari (autostrada) cunoaste cineva?

Edited by Alex.T
Link to comment

Din cate stiu,marea problema a fordurilor pe motorina sunt injectoarele:cad repede,si la ce motorina avem in romanica...

Oricum sa o stapanesti sanatos si sa nu ai probleme cu ea: in afara acestei probleme,este o masina robusta si destul de fiabila.

Link to comment
Este vorba despre un Ford Focus Turnier 1.8 TDDI, 90 CP.

TDDi-urile sunt super rezistente :thumbl: , mult mai "bine cotate" dpdv al rezistenţei la "tăvăleală" şi la motorină mai puţin bună!

Edited by EM!L
Link to comment

Emil, TDDI stiam si eu insa in carte este trecut TDI...

Problema cu injectoarele din cate stiu este la motoarele TDCI si asta din cauza sensibilitatii lor la motorina care nu trebuie schimbata des.

Link to comment

Domnule Tolin cred ca ati inteles ce am vrut sa zic. :)

Ma refeream la schimbatul marcii (distribuitorului) de motorina. Incepi pe Petrom, mergi pe Petroms si asa mai departe. Acum ramane la aprecierea fiecaruia care motorina este mai buna. Masina cumparata de mine a mers numai pe OMV si nu a avut probleme, asa ca voi ramane si eu tot pe OMV.

Link to comment
Domnule Tolin cred ca ati inteles ce am vrut sa zic.

Domnule Alex.T, zau daca am inteles ce ai vrut sa spui. Si in Austria, cele mai proaste produse petroliere de pe piata sunt cele marca OMV. Doar Adrian Nastase stie de ce o marca mai buna si un filon de petrol de calitate superioara, au fost cedate, pe gratis, la OMV.

Link to comment
Domnule Tolin cred ca ati inteles ce am vrut sa zic. :)

Ma refeream la schimbatul marcii (distribuitorului) de motorina. Incepi pe Petrom, mergi pe Petroms si asa mai departe.

Daca nu se deoache sau ce? Poate ii trebuie si un descantec din cand in cand. Aceasta constatare a fost scoasa de un expert analist investitor strain broker?

Edited by andreib
Link to comment
Domnule Tolin cred ca ati inteles ce am vrut sa zic. :)

Ma refeream la schimbatul marcii (distribuitorului) de motorina. Incepi pe Petrom, mergi pe Petroms si asa mai departe. Acum ramane la aprecierea fiecaruia care motorina este mai buna. Masina cumparata de mine a mers numai pe OMV si nu a avut probleme, asa ca voi ramane si eu tot pe OMV.

N-are nici o treaba, important e sa fie de la o statie reprezentanta (nu fransiza Gigi srl), ca sa ai cat de cat o garantie a calitatii. Daca atunci cand schimbi OMV cu Mol iti pica injectoarele, poti sa-i dai foc.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...