crystygye Posted November 27, 2008 Share Posted November 27, 2008 (edited) Buna ziua! Am achizionat urmatoarea alarma: Carscop CC-120.Vreau maine sa o montez si vreau sa aflu cate ceva si sa stiu ca totul e ok. http://www.spot.ro/prod_Alarma-auto-Carscop-CC-120 Schema arata asa: Ok haideti sa incepem cu firele de sus in jos: Mufa mare P1 -de la 1-6 sunt fire pentru inchidere centralizata -firul 7 negru = asta e masa -firul 8 si 9 rosii cu sigurante = plus -firul 10 mov = + sirena (- la sirena fac pe surub langa ea.are deja papuc pe fir de -) -firul 11 si 12 maro (scrie la ele asa: "turn light (output+).la amandoua scrie la fel) nu stiu unde sa le leg sunt cumva semnalele? Mufa mai mica P2 (aicea e de la 5 la 1): -firul 5 rosu = deschidere portbagaj.nu il voi folosi -firul 4 albastru = "door open signal (-trigger)" , iar mai jos scrie cu rosu pe schema (if the door trigger is positive, connect s4 selector pin1 and 2 together <-> se refera la acel pin, dar nu inteleg ce vrea sa zica).las pinul pe 2-3 si trag de la intrerupatoarele usilor si capotei, fir aicea? am nevoie de ajutor aicea -fir 3 galben = este pentru acel releu pentru blocare motor.nu vreau sa folosesc releul si nici sa pun blocare motor. -fir 2 alb = este acelasi lucru ca la fir 3? pot sa il las deoparte si sa nu il folosesc? sau e necesar? e cumva functia ca atuncea cand pornesti motorul sa deschida usile si cand opresti sa le deschida? ca functia asta o vreau -fir 1 portocaliu = leg la firul de stopuri spate (frana) Multumesc si astept ajutorul vostru urgent! Edited November 27, 2008 by crystygye Link to comment
cris06 Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Deci: Mufa mare P1: - firele 1-6 > corect - firele maro (11 si 12) se leaga pe firele semnalizare directie (stanga si dreapta). Mufa P2: - firul 4 albastru: se leaga la intrerupatorul usii sofer (isi ia masa) iar selectorul ramane pe 2-3; - firul 3 galben: corect - firul 2 alb: in principiu poate ramane neconectat. E posibil sa actioneze inchiderea centralizata (inchis) la punerea contactului - firul 1 portocaliu: eu zic sa-l lasi neconectat. Cred ca e pt avertizare panica cand pui frana? Citeste tot manualul cu instructiunile si functiile alarmei (daca ti-a fost livrat). O recomandare: inainte de a lega firele maro (11 si 12) verifica (cand actionezi de la telecomanda) daca face "clic" in interiorul alarmei (inseamna ca sunt relee pt. comanda lampilor de semnalizare). Daca nu face clic e posibil sa nu aiba relee si atunci consumul becurilor de semnalizare nu poate fi suportat de alarma. Totusi, e posibil sa aiba relee in interior. Succes! Link to comment
madkat Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 firul 2 alb - cu el "stie" alarma cand se pune contactul - e bine sa il conectezi la pozitia "motor" a contactului firul 1 - serveste la incuierea usilor cand apesi pedala de frana - poti mai bine sa pui un buton cu care sa incui manual usile Link to comment
crystygye Posted November 28, 2008 Author Share Posted November 28, 2008 (edited) Mufa P2: firul 1 il voi connecta ptr frana.Imi place sa inchida usile cand conduc. firul 2 il voi connecta si pe el atuncea. Mufa P1: -pe firele 11 si 12 trebuie sa pun diode de 6-7.5A ca sa nu mearga impreuna cand dau un semnal doar? Ca am inteles la multi ca apare problema asta.Pe foaie vad ca scrie sigurante de 7.5A , dar pe astea 2cabluri nu e nici o siguranta.Cumpar 2 diode sa fiu sigur? Relee are mai mult ca sigur.Oricum o voi desface si ma voi uita in unitatea centrala direct. Si a 2 intrebare: -firul 4 albastru: se leaga la intrerupatorul usii sofer (isi ia masa) iar selectorul ramane pe 2-3; Doar la intrerupatorul usii de la sofer? Cum stie cand vor fi deschise si celalalte usi atuncea? in caz de furt? Nu trebuie tras un fir de la toate intrerupatoarele? Multumesc pentru ajutor. Edited November 28, 2008 by crystygye Link to comment
cris06 Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Nu trebuie sa montezi niciun fel de dioda! Sunt doua iesiri pentru semnalizare, le legi pe firele semnalizare stanga si dreapta. Oricum, verifica cum am scris mai sus dupa conectarea alarmei (inainte de a lega firele de la semnalizari) daca face clic la actionare. Nu ai in dotarea masinii cate un contact de usa la fiecare din cele patru? Daca nu, ori nu beneficiezi decat la usile fata de comanda de alarmare (usa deschisa) ori iti montezi si la usile cara nu au. In principiu, daca toate cele patru usi au contacte ele sunt legate in paralel astfel incat e suficienta o singura legatura (deobicei la cel de la usa soferului) fiind mai aproape de locul de instalare a alrmei (sub bord). Dar de ce nu apelezi la un specialist in montarea alarmei care are experienta si stie ce are de facut? Link to comment
crystygye Posted November 28, 2008 Author Share Posted November 28, 2008 Am mai montat o alarma pe fosta masina si mergea perfect.Ma pricep nu fac tampenii.Decat ca era Eaglemaster si e putin diferit la termeni.Am inteles ce ai zis, am inteles ce trebuie sa fac la toata alarma.Mersi.Am intrebat mai multe ca am trecut pe alt model si nu stiam la ce sa ma astept.Mersi Revin maine cu rezultatul dupa montare. Link to comment
crystygye Posted November 30, 2008 Author Share Posted November 30, 2008 (edited) Am montat.La inchidere a fost mai ciudata schema.Dar am rezolvat-o. Mai trebuie sa schimb toate intrerupatoarele de pe usi ca sunt oxidate si facute varza si nu prea mai lucreaza bine.In rest am cam terminat.. Multumesc de ajutor baieti Edited November 30, 2008 by crystygye Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now