Jump to content

Kalos 2005


Recommended Posts

Aveo 2007 (sedan) e modelul in care s-a cam facut economie la tabla, de unde si rezultatele alea catastrofale de la ncap. Probabil au dat-o in bara si cu faptul ca au gandit o noua caroserie ce s-a dorit a fi mai europeana dar pe care au incarcat-o excesiv (ca fraierii) la partea din fata. Nu e vb aici de hatchback, alea au fost constante.

 

Cei de la Di-bas din service spuneau ca aveo 2007 sunt, citez, "cele mai neatent asamblate chevroleturi". Concluzia lor era ca sunt seria care teoretic ar lua cel mai usor drumul service-ului, si nu neaparat ptr lucruri grave, comparativ cu alte modele chevrolet gmdat. Nu cunosc problema in amanunt, dar nu dintr-un singur loc am inteles ca anul de gratie 2007 nu a fost un an prea bun ptr aveo. Nu ca ar fi masini proaste, dar sunt mai slabute decat predecesorul.

Edited by fry
Link to comment
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2007 e anul in care (...) nu a fost un an prea bun ptr aveo.

 

La fel, "din auzite", niste rude m-au sfatuit sa nu cumpar Aveo pentru ca "nu se gasesc piese" si... inca vreo cateva "motive".

Link to comment

Nu te supara pe mine ca spun un lucru care este probabil adevarat. Eu sunt un sustinator destul de mare al chevrolet gmdat.

Din pacate orice lucru rautacios spus despre kalos/aveo este legat de aveo 2007, de unde se si trage isteria generala cum ca un astra din 1900 toamna ar fi mai bun decat un chevrolet gmdat mai nou.

Asta nu inseamna ca aveo tau 2007 e o masina proasta.

Edited by fry
Link to comment
Nu te supara pe mine ca spun un lucru care este probabil adevarat (...) orice lucru rautacios spus despre kalos/aveo este legat de aveo 2006-2007,

 

Conform talonului masina mea este fabricata 2008, asa ca nu ma supar! :) ) Si totusi Kalos 2005 este "mai buna"? Ce putere au motoarele?

Link to comment

@Lucian M: eu am avut de 1.2, nu 1.4 16v, ca tine. Cat despre schimbul discurilor de frana, sincer, ai avut parte de oameni OK, acolo. Mie, la Radacini, mi-au cerut bani pe placute si manopera montaj placute. Apropo, acest amanunt nu este denigrarea masinii, n-are nici o legatura biata masina cu foamea de bani a celor de la service. Insa vrand-nevrand, aceste calcule intra la rentabilitatea masinii.

Nu stiu de ce ma jignesti, pentru ca nu ma cunosti, nu stii cum conduc, sau ce preferinte am in ceea ce priveste motoarele. Ai un indiciu in postul meu de mai sus, in acest sens. Iar dci-ul il conduc tot sportiv, asa cum multi nu fac cu un diesel. Altfel nu il luam pe cel de 85 de cai.

 

@ Tolin: sa stii ca stii sa conduc, chiar si Kalosul, pentru un consum minim. Am studiat cu atentie tot ce ai scris in acest sens, pe forum. Mai mult decat atat, adu-ti aminte, chiar tu m-ai invatat, pe PM, inainte sa ne certam. (Profit de ocazie pentru a-ti cere scuze pentru orice cuvant pe care ti l-am scris, care te-ar fi putut jigni. Fac asta acum, ca nu se stie cat timp o sa mai am ocazia.)

Dar performantele masinii nu erau cele pe care le asteptam, asa ca o foloseam cam la maximum posibil. Si caii putere sunt cei care consuma, nu?

 

Ai perfecta dreptate despre folosirea motorului diesel cu sau fara turbo, in oras, care nu e recomandata, pentru ca nu apuca sa se incalzeasca. Insa traseul meu este si un pic in afara localitatii, totalizand 35 km la un sens. Insa nu ai dreptate in ceea ce priveste utilizarea motoarelor pe benzina turbo in localitate: eu vad ca asta ar cam fi viitorul - motoare mici, supraalimentate.

 

@fry: spune-mi, te rog, la ce intervale ti-au fost schimbate: bujiile, lichidul de frana, antigelul si uleiul din cutie (daca ai motor de 1.2).

Link to comment

@Myg:

Motoarele Kalos/Aveo (sedan si hatchback) sunt aceleasi: 1.4L - 94 cai si 1.2L - 72 cai. Motoarele sunt foarte ok. Singura diferenta pana acum se gaseste pe Aveo hatchback 2008: 1.4L - 100 cai si 1.2L - 80 cai.

 

@Balanel:

Pe kalos am motor 1.4, 94 cai. Este cumparat in data de 09.04.2004. Reviziile au fost facute la Di-Bas dupa cum urmeaza:

 

I. Revizie gratuita la 2000KM, nu au schimbat nimic, au inspectat-o sa vada daca e totul OK.

II. 07.04.2005, masina avea 7950km - schimbare ulei motor GM, calitate API-SH/SJ/SL, 5w30;

III. 09.05.2006, masina avea 21.503km - ulei motor GM, identic. filtru aer, filtru benzina, filtru polen.

IV. 06.03.2007, masina avea 34.000km - ulei motor GM, identic. filtru aer, benzina, polen + flanse amortizoare, pe garantie.

V. 26.02.2008, masina avea 53.303km - ulei motor GM, identic. filtru aer, benzina, polen.

 

Baietii au schimbat EXACT ce trebuia schimbat la momentul respectiv, nimic in minus ori in plus. Orice alta schimbare s-ar fi facut daca le-as fi cerut eu expres, dar cum au facut ei, au facut tocmai bine. Dovada e masina care ruleaza fara nici un fel de probleme.

Edited by fry
Link to comment

da, am 1.4 16 valve, 94 cai. Nu am avut probleme, uite am scris detaliat ce a fost necesar sa se schimbe la revizii. nici urma de supape sau alte minuni. uita-te bine in cartea service a kalosului care vrei sa il iei, eventual du-l si la un tester... si o sa te convingi daca e un exemplar bun sau nu.

 

repet... totul tine de cum a fost ingrijit / omorat. poti sa gasesti unu foarte varza sau unu foarte bun. trebuie doar sa il inspectezi bine inainte sa il iei.

Link to comment

@sergiuhusca:

 

Indiferent ce masina vrei sa iei:

 

1. Ceri cartea tehnica si vezi exact toate reviziile si ce s-a schimbat sau daca au existat probleme mai grave. Dupa ce vezi in mana cartea tehnica, pui mana pe telefon si suni la dealer-ul unde scrie ca s-au efectuat reviziile pentru a-ti confirma ca ce este trecut in carte este real (reparatii, tot)

2. Iei masina la o tura si vezi cum merge.

3. Daca consideri ca ai 100 euro de dat, du-te si pune-o pe tester la autovit. O sa afli exact pe unde a fost lovita si cum se prezinta motorul si alte cateva piese importante.

 

Daca treci cu bine prin astea, o sa stii cam sigur ca masina pe care o iei e buna. Nici prin cap sa nu-ti treaca sa iei o masina fara istorie de service sau sa nu suni la reprezentanta sa vezi ca nu e cartea falsa.

Edited by fry
Link to comment
Baietii au schimbat EXACT ce trebuia schimbat la momentul respectiv, nimic in minus ori in plus.

 

 

uita-te bine in cartea service a kalosului

 

Te rog, uita-te si tu in cartea ta de service, si scrie apoi aici, la ce interval trebuiau schimbate: bujiile, lichidul de frana, antigelul.

Link to comment

din cartea de service a kalosului ti-am scris exact ce si cum s-a facut la revizii, ce a fost necesar sa se faca. daca tu ai vrut sa iti schimbi toate cele la fiecare revizie desi nu era necesar, normal ca te-a costat mai mult.

Edited by fry
Link to comment

@Lucian M esti pe langa rau de tot, tu faci confuzie intre diferitele generatii de Accent, pune mana pe Google si afla despre ce generatie vb eu si spun ca este mai fiabila decat Aveo/Kalos .

 

Revenind la fascinanta masina Kalos/Aveo trebuie spus ca mai sunt probleme cu radiatoarele, din cauza weekendului prelungit muncitorul korean a prins asa de bine ventilatorul de radiator incat ventilatorul a gaurit radiatorul, o bila alba pt aceasta masina, tare de tot.

 

Faptul ca trebuie sa bagi numai benzina scumpa este iarasi un avantaj, cheltui asa de mult cu masina incat cine iti vede bonurile de benzina concluzioneaza ca ai vreun BMW 525i .

 

Piesele sunt atat de ieftine si reviziile atat de ieftine incat mai bine iti iei un diesel, macar stii pe ce dai banii, ultima revizie la golf a fost 450RON cu tot cu TVA si a inclus filtru motorina, filtru aer, filtru polen carbon, filtru ulei, ulei 5W40 Aral, la vestitul Kalos aceste consumabile sunt ceva mai scumpe, deh e masina premium .

 

Imi pare rau ca sunt asa ironic dar nu pot sa nu fiu cand vad ca ati ajuns sa laudati Loganul,,,,,,,,,,, ups pardon Kalosul .

 

@Tolin am 2 prieteni care au avut problema cu Kalosul respectiv Aveo-ul, unul este un Kalos din 2005 si la 38k Km a inceput sa mearga neregulat, aprins check engine, pus benzina buna iar concluzia celor din service supapa arsa, schimbat toate evident pe garantie .

Vecinul meu de vis-a-vis nu stiu daca este asa norocos, are aceiasi problema la AVEO dar nu stiu daca mai are garantie. O sa-l intreb maine cum a rezolvat, i-au comunicat in service ca e vb de o supapa dar nu stiu daca a rezolvat problema. Oricum acum nu mai este multumit de AVEO, Lacettiul Diesel pe care il are este de 10x mai masina si consuma mult mai putin, parerea lui care este.

 

Si acuma ceva lectura :

http://www.daewooclub.co.uk/forums/showthread.php?tid=2890

http://www.carsurvey.org/viewmorecomments_...ew_45938_1.html

Link to comment
din cartea de service a kalosului ti-am scris exact ce si cum s-a facut la revizii, ce a fost necesar sa se faca. daca tu ai vrut sa iti schimbi toate cele la fiecare revizie desi nu era necesar, normal ca te-a costat mai mult.

 

Imi pare rau ca nu poti fi sincer.

Link to comment

Omule vrei sa-ti pozez cartea sau care e problema? Direct din cartea tehnica ti-am zis exact ce s-a schimbat la fiecare revizie, ti-am zis fiecare data la care s-a efectuat revizia si nr de km al masinii de atunci. Nu poti sa crezi ca ai dat mai mult la revizii doar ptr ca asa ai vrut tu?

Edited by fry
Link to comment

 

 

 

 

Dupa 4 ani si ceva + doua persoane care au invatat sa conduca pe el, in Kalosul meu s-au schimbat:

1. filtre + ulei la fiecare revizie;

2. flansele la amortizoare + rulment de presiune (pe garantie ambele), la revizia din 2007. De la schimbarea celor doua piese a mai trecut o revizie (2008) si nu a existat alta problema.

 

Aviz celor care au impresia ca toate kalosurile sunt proaste ptr ca asa au auzit. Daca nu-ti place cum arata, nu inseamna ca e o masina proasta! Orice masina, cum o tii, asa o ai. Iar daca unu distruge un kalos in 40.000km ca habar n-are sa-l conduca, aia e problema lui :grumpy: .

Edited by fry
Link to comment

Esti culmea, poza numarul 3 ce este?! :grumpy: Nu inteleg ce mai vrei.

 

Alte acte nu mai am in dosarul Kalosului. Tot ce apare bifat in cartea tehnica e tot ce a fost nevoie sa fie facut la Kalos-ul meu. Daca mai era altceva, era mentionat la observatii sau in lista cu reparatii. Nu stiu dupa ce plan fictiv de reparatii te ghidezi tu. Io nici bateria n-am schimbat-o in 5 ani nush ce tot schimbi tu acolo de dai atata pe revizii.

Edited by fry
Link to comment

Mai Fry, omu intreba daca masina Kalos are sau nu probleme cu supapele, raspunsul cel mai corect este : Kalosul poate avea probleme cu supapele, pe toate forumurile de Daewoo se plange lumea de chestia asta, chiar si aici pe forum au fost cativa cu probleme si tu spui :" A mea nu are nici o problema" . Pai foarte bine ca nu are nici o problema, poate motorul tau a fost facut intr-o zi de miercuri iar restul au fost facute vinerea sau lunea :D

 

Hai sa fim corecti cu noi si sa spunem adevarul, sunt multe masini care pana la 100k km nu schimbi nimic la ele, Kalosul nu este deloc una din acele masini .

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...