FLEX Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Ano, cum se mai simte pacientul? Link to comment
tolin Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Sa nu fie ca in medicina: operatia a reusit, pacientul a murit. Link to comment
ticolino Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 a scris ceva aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...indpost&p=48974 asta o fi? Link to comment
tolin Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Sunt convins ca dupa ce a incercat sa faca motorul la loc si a vazut tot ce avea, nu mai stie unde sa posteze. Trebuie sa fim intelegatori si bucurosi ca n-am fost in locul ei. Link to comment
Guest Mecmar Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Ana este o fata deosebita si se implica mult mai mult ca unii dintre noi in treburile de mecanica, asa ca nu fiti rai. Banul e ban... Link to comment
tolin Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Ana este beton, nu stiu cati dintre noi, ar fi facut ca ea. Eu, de unul singur, nu cred. Asa ca toata stima. Dar asteptam vesti si in lipsa lor tastam aiurea. Link to comment
Ana Posted February 16, 2005 Author Share Posted February 16, 2005 mda, dupa 7 zile de munca, concluzia este ca masina nu are si nu a avut nimic. am gasit diverse care ar fi putut cauza buba dar nici o ipoteza de pana acum nu sta in picioare. cu riscul de a fi repetitiva, nu sunt nebuna si am martori ca motorul a fost blocat. am lins pana si bujiile, ca poate o fi pus cineva zahar in benzina. motorul s-a deblocat dupa ce am scos: curea distributie, chiulasa, delcou+corp distribuitor, demaror. acuma care din ele facea ce de nu mergea masina, imi este imposibil sa spun. stadiul actual este ca masina este montata, dar prost intrucat cand dau la cheie benzineste (miroase benzina nearsa pe esapament) dar nu scanteieste, asa ca mai trebuie sa fac un pic de debugging Link to comment
Ana Posted February 17, 2005 Author Share Posted February 17, 2005 a propos de service-uri, si de cat m-ar fi costat daca m-as fi dus in service -- pot sa va spun ca de ex. de la service cu elevator si scule ca sa desfaca motorul mi se trage axa cu came ciobita. asta e o nota de plata de 10m si intra la categoria 'prinde orbul scoate-i ochii'. intr-adevar, service-ul in cauza a avut o super scula: asfaltul de pe jos. in opinia mea umila, exista un singur mod prin care sa poti fi multumit de o lucrare facuta in service: sa nu ridici capota. dupa cum spuneau si mafiotii: orb surd si mut si traiesti 100 de ani. da nu-i bai ca si prin tari mai spalate se inampla, singura diferenta e ca acolo mecanicul care a facut beleaua nu spune proprietarului 'si ce acuma vrei sa repar?!', ci ii plateste daune interese pana la sfarsitul vietii. poate ar fi interesant sa facem undeva un topic despre opinii pro si contra reparatului masinilor acasa vs. in service. de fapt cel mai bine ar fi daca am putea face un top al furnizorilor de servicii de reparatii, dar cu nume, contacte si documentarea lucrarilor, ca degeaba lauda cineva un service daca s-a dus la mecanicul x care e bun si te iei dupa recomandare si sfarsesti in acelasi service la mecanicul y care e prost. Link to comment
Guest Mecmar Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Ana sa stii ca esti in premiera primul mecanic care demonteaza intr-un garaj/sufragerie un motor de matizel (cu exceptia mecanicilor service). Brava tie! Link to comment
NFS Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Deci acu nu mai merge sa-i zicem "Ce te bagi, bah, esti mecanic?" Link to comment
Guest Mecmar Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Mai ai curaj dupa ce a desfacut si a montat la loc motorul? Link to comment
Mike1 Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Si eu sunt impresionat in mod foarte placut de catre domnisoara Ana si, de asemenea, subscriu la alcatuirea unei liste detaliate cu privire la calitatea service-urilor in care suntem nevoiti sa ne intretinem/ reparam masinile Link to comment
Ana Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 am gasit cauza, beyond shadow of a doubt . in schema explodata a demarorului in manual la poz 10 e un set de 3 cerculete. cele 3 cerculete (pe care le am in palma acum ) sunt un distantier, o saiba gulerata si ceva care seamana cu o siguranta (siguranta... does it ring any bells?). saiba gulerata a fost cea care a iesit de pe axul demarorului si a blocat coroana, mai am inca un sfert din saiba veche. le pastrez pentru dupa ce pun saiba la loc si verfic daca poate sa treaca de siguranta sau nu Link to comment
titus Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Am un matiz 2002 cu AC. il foloseste ff rar cand ajung pe acasa. ultima oara am facut cu el vreo 50km si l-am lasat sa se odihneasca o luna. dupa ce am vrut sa-l pornesc, dupa o luna, n-a mai pornit deloc. farurile nu se aprind, totul e mort, pe bord nu se aprinde nimic, nu da nici un semn de viata. am zis ca e de la baterie si am incarcat-o la un service timp de 4 ore. am montat bateria la loc si ... la fel. absolut nici un semn. ce poate sa fie. a mers perfect pana acum timp de un an de cand l-am cumparat. o data s-a descarcat bateria ca am lasat alarma on si nu am mai mers cu ea 2 sapt. poate sa fie vreo siguranta arsa? idei? mersi! recomdati uin service bun pt partea electrica matiz din bucuresti? Link to comment
tomis Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Daca nu se intampla nimic pe Cheie 2 ( nu se aprinde bordul ), inseamna ca nu vine curent la comutatorul principal cu cheie. Sa-ti verifice cineva siguranta Ef2 de 40A in cutiuta de deasupra bateriei. Ba sa le verifice pe toate. Informativ, fara cheie bagata, trebuie sa mearga avariile, lampile pe frana, claxonul, plafoniera... Link to comment
papie Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Din titlu "bateria full".... A fost verificata bateria dupa incarcare, posibil ca bateria sa fi "murit" de tot, adica nici nu se mai incarca. Link to comment
titus Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 tomis said: Daca nu se intampla nimic pe Cheie 2 ( nu se aprinde bordul ), inseamna ca nu vine curent la comutatorul principal cu cheie. Sa-ti verifice cineva siguranta Ef2 de 40A in cutiuta de deasupra bateriei. Ba sa le verifice pe toate. Informativ, fara cheie bagata, trebuie sa mearga avariile, lampile pe frana, claxonul, plafoniera... nu merge absolut nimic. nici un stop, nici un bec, nimic, bordul nu se aprinde. am veificat azi sigurantele toate si sunt ok. poate sa fie de la baterie? sa se fi descarcat asa repede sau nu s-a incarcat deloc de la inceput? Link to comment
closchkutza Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Nu ai de unde sa iei o baterie de imprumut? Link to comment
tolin Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 titus said: ... poate sa fie de la baterie? sa se fi descarcat asa repede sau nu s-a incarcat deloc de la inceput? N-ai un voltmetru de 12 lei sa masori ce tensiune ai pe baterie ? Link to comment
titus Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) tolin said: N-ai un voltmetru de 12 lei sa masori ce tensiune ai pe baterie ? am verificat bateria cu un aparat de masura pus pe curent continuu la V 1000. imi da valoarea de 004. deci nimic. am verificat un cu bec de semnalizare. nu se aprinde. nu inteleg cum a murit bateria asa... acum 3 saptamani mergea perfect. bateria nu are mai mutl de un an vechime. cand am contat-o la loc dupa incarcare a facut si scantei la borna + cand am conectat-o. baterie de imprumut nu am de unde sa iau asa ca voi cumpara una nou. daca nu e de la baterie .. imi dau cu ea in cap. cel mai frustrant e ca nu pot s-o pornesc s-o duc la un service. Edited September 17, 2008 by titus Link to comment
tolin Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 La Matiz descarci foarte repede bateria daca uiti farurile aprinse. Link to comment
titus Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 n-am uitat nimic aprins. chiar inchideam masina cu cheia decat cu telecomanda cand nu o foloseam pt mai mult timp sa nu se descarce. din baterie a curs si niste lichid. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now