Jump to content

Nu porneste


Recommended Posts

mda,

dupa 7 zile de munca, concluzia este ca masina nu are si nu a avut nimic. am gasit diverse care ar fi putut cauza buba dar nici o ipoteza de pana acum nu sta in picioare. cu riscul de a fi repetitiva, nu sunt nebuna si am martori ca motorul a fost blocat.

am lins pana si bujiile, ca poate o fi pus cineva zahar in benzina.

motorul s-a deblocat dupa ce am scos: curea distributie, chiulasa, delcou+corp distribuitor, demaror. acuma care din ele facea ce de nu mergea masina, imi este imposibil sa spun.

stadiul actual este ca masina este montata, dar prost intrucat cand dau la cheie benzineste (miroase benzina nearsa pe esapament) dar nu scanteieste, asa ca mai trebuie sa fac un pic de debugging :-?

Link to comment

a propos de service-uri, si de cat m-ar fi costat daca m-as fi dus in service -- pot sa va spun ca de ex. de la service cu elevator si scule ca sa desfaca motorul mi se trage axa cu came ciobita. asta e o nota de plata de 10m si intra la categoria 'prinde orbul scoate-i ochii'. intr-adevar, service-ul in cauza a avut o super scula: asfaltul de pe jos. in opinia mea umila, exista un singur mod prin care sa poti fi multumit de o lucrare facuta in service: sa nu ridici capota. dupa cum spuneau si mafiotii: orb surd si mut si traiesti 100 de ani.

da nu-i bai ca si prin tari mai spalate se inampla, singura diferenta e ca acolo mecanicul care a facut beleaua nu spune proprietarului 'si ce acuma vrei sa repar?!', ci ii plateste daune interese pana la sfarsitul vietii.

 

poate ar fi interesant sa facem undeva un topic despre opinii pro si contra reparatului masinilor acasa vs. in service. de fapt cel mai bine ar fi daca am putea face un top al furnizorilor de servicii de reparatii, dar cu nume, contacte si documentarea lucrarilor, ca degeaba lauda cineva un service daca s-a dus la mecanicul x care e bun si te iei dupa recomandare si sfarsesti in acelasi service la mecanicul y care e prost.

Link to comment

Si eu sunt impresionat in mod foarte placut de catre domnisoara Ana si, de asemenea, subscriu la alcatuirea unei liste detaliate cu privire la calitatea service-urilor in care suntem nevoiti sa ne intretinem/ reparam masinile

Link to comment

am gasit cauza, beyond shadow of a doubt .

in schema explodata a demarorului in manual la poz 10 e un set de 3 cerculete. cele 3 cerculete (pe care le am in palma acum :wallbanger: ) sunt un distantier, o saiba gulerata si ceva care seamana cu o siguranta (siguranta... does it ring any bells?).

saiba gulerata a fost cea care a iesit de pe axul demarorului si a blocat coroana, mai am inca un sfert din saiba veche.

:spumelagura: le pastrez pentru dupa ce pun saiba la loc si verfic daca poate sa treaca de siguranta sau nu :-?

Link to comment
  • 3 years later...

Am un matiz 2002 cu AC. il foloseste ff rar cand ajung pe acasa. ultima oara am facut cu el vreo 50km si l-am lasat sa se odihneasca o luna. dupa ce am vrut sa-l pornesc, dupa o luna, n-a mai pornit deloc. farurile nu se aprind, totul e mort, pe bord nu se aprinde nimic, nu da nici un semn de viata. am zis ca e de la baterie si am incarcat-o la un service timp de 4 ore. am montat bateria la loc si ... la fel. absolut nici un semn. ce poate sa fie. a mers perfect pana acum timp de un an de cand l-am cumparat. o data s-a descarcat bateria ca am lasat alarma on si nu am mai mers cu ea 2 sapt. poate sa fie vreo siguranta arsa? idei? mersi! recomdati uin service bun pt partea electrica matiz din bucuresti?

Link to comment

Daca nu se intampla nimic pe Cheie 2 ( nu se aprinde bordul ), inseamna ca nu vine curent la comutatorul principal cu cheie. Sa-ti verifice cineva siguranta Ef2 de 40A in cutiuta de deasupra bateriei. Ba sa le verifice pe toate. Informativ, fara cheie bagata, trebuie sa mearga avariile, lampile pe frana, claxonul, plafoniera...

Link to comment
  tomis said:
Daca nu se intampla nimic pe Cheie 2 ( nu se aprinde bordul ), inseamna ca nu vine curent la comutatorul principal cu cheie. Sa-ti verifice cineva siguranta Ef2 de 40A in cutiuta de deasupra bateriei. Ba sa le verifice pe toate. Informativ, fara cheie bagata, trebuie sa mearga avariile, lampile pe frana, claxonul, plafoniera...

 

nu merge absolut nimic. nici un stop, nici un bec, nimic, bordul nu se aprinde. am veificat azi sigurantele toate si sunt ok. poate sa fie de la baterie? sa se fi descarcat asa repede sau nu s-a incarcat deloc de la inceput?

Link to comment
  tolin said:
N-ai un voltmetru de 12 lei sa masori ce tensiune ai pe baterie ?

 

 

am verificat bateria cu un aparat de masura pus pe curent continuu la V 1000. imi da valoarea de 004. deci nimic. am verificat un cu bec de semnalizare. nu se aprinde. nu inteleg cum a murit bateria asa... acum 3 saptamani mergea perfect. bateria nu are mai mutl de un an vechime. cand am contat-o la loc dupa incarcare a facut si scantei la borna + cand am conectat-o. baterie de imprumut nu am de unde sa iau asa ca voi cumpara una nou. daca nu e de la baterie .. imi dau cu ea in cap. cel mai frustrant e ca nu pot s-o pornesc s-o duc la un service.

Edited by titus
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...