Abram Burel Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Profit de imortalitatea neatenta a unora si mai deschid si eu un topic Stirea era: http://uk.eurosport.yahoo.com/05122008/58/...ls-formula.html Autorul moral al topicului: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showuser=2511 N.A. Nu-i asa ca sunt mai... shukare link-urile date astfel? Mister, mai! Link to comment
Englishman Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Daca Honda, ditamai exponentul, se retrage, inseamna ca va urma un val de retrageri pe fondul crizei...Ma intreb daca va mai concura cineva.. Link to comment
Immortal Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Hah, ce mandru ma simt. "Autor moral". Oricum, subscriu. Se'mpute treaba, fiind unul din cele mai "de lux" sporturi ale omenirii, ma gandesc ca impactul va fi serios. Ori se vor reduce dramatic cheltuielile prin tot felul de (cum altfel) reglementari aberante ale FIA si Formula 1 va deveni chiar mai plictisitoare (banuiesc ca se poate), ori vor ramane vreo 6-7 echipe...caz in care numa' "interesanta" nu va deveni. Either way...da, Hamilton isi va apara titlu Link to comment
Tommy Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Englishman said: Daca Honda, ditamai exponentul, se retrage, inseamna ca va urma un val de retrageri pe fondul crizei...Ma intreb daca va mai concura cineva.. Mda.. urat moment .. si subaru iese din WRC. Poate totusi lipeste careva topicul asta la sectiune, ca e tot cel din 2006 in loc. Mersi. Link to comment
Laurycã Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Se zvoneste ca locul Hondei din F1 ar fi luat de PSA. Link to comment
CristiP Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Felipe Massa, primul pilot la volanul Ferrari 60! Link to comment
CristiP Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Scuze de post consecutiv! Mai sunt aproape 3 saptamani pana la start, asa arata calendarul pe 2009 2009 FIA Formula One World Championship calendar (provisional) 29 March Australia 5 April Malaysia 19 April Bahrain 10 May Spain 24 May Monaco 7 June Canada 21 June Great Britain 28 June France 12 July Germany 26 July Hungary 9 August Turkey 23 August Europe (Valencia) 6 September Italy 13 September Belgium 27 September Singapore 11 October Japan 18 October China 1 November Brazil 15 November Abu Dhabi Link to comment
mr_ Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Eu am senzatia ca sportul asta o sa se transforme intr-o intrecere de toyota prius conduse de maicutele de la greenpeace. Motoare "inghetate", tehnologii interzise, un singur fabricant de pneuri, etc... dintr-un laborator de inalta tehnologie o sa ajunga incet incet un show tv gay care sa mimeze "barbatia". Pe bernie il doare doar de profit nu de sport si tehnologie. Cred ca daca obtine profit mai bun, e in stare sa se decida campionul prin vot ca la eurovision. Sper ca totusi sa ma insel, insa tendinta asta e. Link to comment
Tommy Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Daca n-ar avea profit ar inchide taraba Eu cred ca poate nu e dracu asa negru Link to comment
tolin Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 (edited) mr_ said: ... Pe bernie il doare doar de profit nu de sport si tehnologie. Cred ca daca obtine profit mai bun, e in stare sa se decida campionul prin vot ca la eurovision ... Nu-i mai da idei, ca asta le prinde din zbor si vom vedea F1 pe simulator. Edited March 15, 2009 by tolin Link to comment
CristiP Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Titlul mondial in Formula 1 va fi acordat pilotului care a castigat cele mai multe curse Link to comment
tolin Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 In sfarsit o idee buna, am oroare de astia care strang puncte, de orice fel. Link to comment
balanel Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Se anunta un sezon interesant. Modificarea asta cu titlul la piloti, plus sistemul de recuperare a energiei de franare, care am inteles ca da posibilitatea de a se folosi de cativa CP in plus, timp de cateva secunde... De-abia astept sa inceapa, chiar daca voi vedea decat primele 4 curse. Link to comment
CristiP Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 FIA a revenit asupra deciziei prin care urma să fie declarat campion pilotul cu cele mai multe curse cîştigate. Noua regulă va intra însă în vigoare din 2010 Link to comment
EM!L Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Tot e bine, măcar din 2010. Văd că motorul trebuie să reziste 3 curse, una în plus faţă de până acum, s-a "trecut" la slickuri, au ceva restricţii şi în ceea ce priveşte aerodinamica... Link to comment
CristiP Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Maine incepe un nou sezon, se pare ca cei de la Brawn sunt in mare forma, sper sa avem un sezon interesant iar la final sa avem campion unul din pilotii echipei Ferrari Grila de start a Marelui Premiu al Australiei este următoarea: 1. Jenson Button (Marea Britanie/Brawn GP) 1:26.202; 2. Rubens Barrichello (Brazilia/Brawn GP) 1:26.505; 3. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull) 1:26.830; 4. Robert Kubica (Polonia/BMW-Sauber) 1:26.914; 5. Nico Rosberg (Germania/Williams) 1:26.973; 6. Timo Glock (Germania/Toyota) 1;26.975; 7. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:27.033; 8. Jarno Trulli (Italia/Toyota) 1:27.127; 9. Kimi Raikkonen (Finlanda/Ferrari) 1:27.163; 10. Mark Webber (Australia/Red Bull) 1:27.246; 11. Nick Heidfeld (Germania/BMW-Sauber) 1:25.504; 12. Fernando Alonso (Spania/Renault) 1:25.605; 13. Kazuki Nakajima (Japonia/Williams) 1:25.607; 14. Heikki Kovalainen (Finlanda/McLaren-Mercedes) 1:25.726; 15. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:26.454; 16. Sebastien Buemi (Elveţia/Toro Rosso) 1:26.503; 17. Nelson Piquet jr. (Brazilia/Renault) 1:26.593; 18. Giancarlo Fisichella (Italia/Force India) 1:26.677; 19. Adrian Sutil (Germania/Force India) 1:26.742; 20. Sebastien Bourdais (Franţa/Toro Rosso) 1:26.964. Cursa australiană se va desfăşura, duminică, de la ora 09.00. sursa Mediafax Massa despre masinile Brawn GP: "Concureaza intr-o alta liga" Trulli şi Glock au fost penalizaţi şi vor pleca ultimii la Marele Premiu al Australiei Link to comment
Tommy Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 (edited) Bataie mare pentru locul 20, cei de la toyota prinsi cu eleroane neconforme. http://www.onlinesport.ro/stiri/motor/f1/4...inci-locuri.htm Edited March 28, 2009 by Tommy Link to comment
Alezz Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 (edited) Se televizeaza maine?La ora 9?Pana acum era la 5 dimineata,ce pisici s-a intamplat,e in reluare? Edited March 28, 2009 by Alezz Link to comment
Salex Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Verifica si pe site-ul oficial. In momentul asta mai sint fix 10 ore si 45 minute pina la start. Cu schimbarea orei => 11 ore 45 min. Deci ... ora 9 e ! Cind ma gindesc ca in urma cu 10+ ani ma trezeam la 4:45 sa vad prima cursa a sezonului ... ce vremuri dom'le, ce vremuri. Link to comment
Salex Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 (edited) Impresii la cald Dupa "un start foarte curat si fara incidente" (citat Dan Alexandrescu, desigur) si o lectie de filosofie predata de acelasi mare om ... "ce e pierdut, e pierdut ... e foarte greu de cistigat inapoi" ... am asistat la prima cursa a sezonului. La fel de lipsita de evenimente si depasiri ca si anul trecut, sistemul de utilizare a energiei recuperate la frinare nu mi se pare inca in masura sa asigure superioritatea in depasiri. Cu 10 ture inainte de final, parca s-a ticnit lupu'. Au fost citeva iesiri f. interesante, atit la propriu cit si la figurat. Am vazut un T. Glock dezlantuit trecind lejer de Alonso, l-am vazut si pe Vettel dind recital. Cu 5 tururi inainte de final am avut presimtirea sumbra ca va urma un acrosaj intre cei de pe pozitiile "din puncte". Din pacate presimtirea s-a adeverit cu 3 tururi inainte de final, zic eu ca a fost o ambitie de copii tembeli, nu am inteles de ce Vettel si Kubica au aruncat gratuit niste puncte bine meritate de ambii. Hamilton s-a facut cursa, nu a stralucit insa si-a atins obiectivul, a luat niste puncte. Legat de masini, le dau dreptate celor 2 comentatori ... SINT URITE Privite din fata si de sus, arata ca niste moto-cositoare, eleronul fata arata ca dracu'. Eleronul spate, pe de alta parte, inalt si ingust, pare a fi imprumutat din cursele de dragstere. Nici cu laterala nu mi-e rusine, codita de rechin de la Renault da masinii un "look" de autobuz Edited March 29, 2009 by Salex Link to comment
EM!L Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 De ce le-au aruncat?! Păi ai cam dat răspunsul... Ambiţia prostească e scumpă, de cele mai multe ori Link to comment
CristiP Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 (edited) Mdea, pacat de Vettel si Kubica, poate si-au invatat lectia A fost o cursa in stilul celor din 2008, sa vedem ce urmeaza saptamana viitoare. L.E. Trulli a fost retrogradat pe locul 12. Hamilton urcă pe 3 Edited March 29, 2009 by CristiP Link to comment
Yaz Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 M-am uitat la cursa dar a fost ultima data cred, formula 1 a ajuns intr-un punct mort din punctul meu de vedere, putin spectacol, diferenta intre masini mari, aspectul masinilor mai au putin si seamana cu o nava spatiala, interesul mereu este inaintea tuturor. M-am uitat la cursele din anii 70, 80 astazi si pot spune ca alea sunt cursele adevarate cand Prost se batea cu Senna pana pe ultima suta de metri, dar na tehnologia a evoluat si sa ajuns unde suntem acum. Link to comment
Tommy Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 (edited) Eu cred ca unii pe aici vad doar ce le arata o transmisie submediocra si ce comenteaza un chior sau un prost. Daca nu au fost depasiri cum naiba a zbura trulli de la coada pe 3? Cum a ajuns hamilton pe 4? Nu va place, mergeti pe canale private.. m-am saturat de plangaciuni infantile. Mergeti si dati o tura pe circuit cu un kart si o sa vedeti ce inseamna o depasire si apoi va aflati in scris. Edited March 29, 2009 by Tommy Link to comment
Salex Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Tommy ... ce sustii tu e in mare masura adevarat, dar nu integral. E drept ca au urcat unii de la coada liniei de start si pina pe podium insa na, daca ma intrebi cum, iti raspund : Trulli retrogradat, Vettel si Kubica pen'ca au fost prosti cu spume (mai mult Vettel).... Nu mai pun la socoteala superioritatea tehnica a unor monoposturi. Faza e alta ... si e greu de contestat: LIPSESTE SPECTACOLUL ! Si nu am nevoie sa merg pe pista de cart pentru a aprecia asta, crede-ma. Iar cu volanul ma descurc binisor in depasiri. Am fost de citeva ori si pe pista de F1, am si batut-o la picior in de "debris-uri" ... asa cum le place comentatorilor nostri sa spuna Eu unul o sa ma uit in continuare oricind am ocazia la o cursa. De multe ori o sa ma uit cu o placere nostalgica, dar o sa ma uit. Cit despre masura in care pot sa imi dau cu parerea despre acest fenomen, cred ca 17-18 ani de cind il urmaresc cu regularitate imi dau dreptul sa fac niste aprecieri vis-a-vis de spectacolul sau, mai bine zis, lipsa de spectacol de la ora actuala. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now