Tommy Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 (edited) Uite aici o strategie care il costa cariera pe Briatore, din punctul meu de vedere ar trebui sa ajunga putin si pe la instanta: http://www.formula1.com/news/headlines/2009/9/9953.html Si ce face ferrari in loc de motoare: http://www.formula1.com/news/headlines/2009/9/9955.html http://formula1.automarket.ro/stiri/artico...motoarelor.html Edited September 21, 2009 by Tommy Link to comment
Salex Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Surprinzatoare insa oarecum salutara decizia FIA vis-a-vis de Renault. Prin prisma concluziilor (provenite din inspectarea "serioasa" a dovezilor), daca ar fi fost posibil eu nu as fi trosnit intreaga echipa, cu atit mai mult cu cit cei doi gasiti vinovati nu mai au treaba pe la Renault. Pe astia i-as fi eliminat pentru totdeauna din tot ce inseamna sport cu motor si, vorba lui Tommy, i-as fi plimbat putin prin tribunale ... Cu Renault nu am nimic, nu ma incalzeste pedeapsa primita. Ba chiar din contra, nu cred ca F1 va avea vreun avantaj din eliminarea unei echipe cu nume. In alta ordine de idei, Nelson Piquet Jr cred ca si-a cam ... terminat cariera de pilot si nu ma refer doar la F1. Teama mi-e ca nu va mai vrea nimeni sa aiba in echipa un potential turnator ... Cit despre limitarea motoarelor ce poti sa mai zici ... unii investesc la greu in cercetare iar altii vor egalitate. Se pare ca de data asta cateii au avut cistig de cauza. Se intimpla Link to comment
Tommy Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 (edited) Pai reno a luat.. 2 ani cu suspendare, adica nu se aplica pedeapsa atat timp cat nu vor calca grav pe bec astia 2 ani. Ehe, ferrari cam are mereu dreptate, dar poate va veni si vremea lor sa fie.. egali, dar nu ca dulai. Pacat de kimi, sper sa il vedem la anul la brawn, si avand un motor mercedes. Si asteptam si lotus-ul http://www.formula1.com/news/headlines/2009/9/9934.html INFO LOTUS * Debut în Formula 1 - Marele Premiu de la Monaco (1958) * Titluri ale constructorilor - 7 (1963, 1965, 1968, 1970, 1972, 1973, 1978) * Titluri ale piloţilor - 6 (Jim Clark - 1963, 1965, Graham Hill - 1968, Jochen Rindt - 1970, Emerson Fittipaldi - 1972, Mario Andretti - 1978) * Curse - 489 * Victorii de etapă - 73 * Pole positions - 102 * Cele mai rapide tururi de cursă - 65 * Ultima cursă - Marele Premiu al Australiei (1994) * Piloţi celebri care au condus monoposturile echipei - Jim Clark, Stirling Moss, Emerson Fittipaldi, Nigel Mansell, Ayrton Senna, Nelson Piquet, Mika Hakkinen sursa: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...e-in-Formula-1/ Edited September 21, 2009 by Tommy Link to comment
Salex Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Desi am sustinut ca l-as elimina pe Flavio nu numai din F1 ci din tot ce inseamna sport cu motor, decizia FIA m-a uimit putin. Credeam ca o sa-l suspende pentru citiva ani din F1. Nu ma asteptam sa fie atit de indrazneti. Nu stiu cit de mult s-a bazat pe interese si cit pe constatarea ca F1 pierde din spectacol din cauza strategiilor de echipa insa chiar cred ca hotarirea a venit la momentul oportun, era timpul sa articuleze si ceva nume mari. Despre cursa din Singapore nu ar fi prea multe de spus, nu prea cred ca prinde ideea de cursa in nocturna. Imaginile din elicopter sint extraordinare insa pilotii nu mi se par prea in apele lor. Poate ca daca nu ar fi fost un circuit stradal, preponderent cu parapetii de beton chiar la marginea pistei, lucrurile ar fi stat ceva mai bine. Am vazut citeva greseli stupide, un accident provocat de sistemul de frinare, un debutant de 19 ani care a jucat popice cu mecanicii la pit-stop ... Button ce a mai urcat in cursa fata de start, in rest iluminarea, ora de desfasurare, toate parca si-au pus amprenta asupra cursei. Slaba, dupa parerea mea. Asteptam urmatoarea cursa, Japonia, unde vom asista la intoarcerea acasa a Honda ... a, ptiu ... BGP ! La cit tam-tam se face in jurul lui Alonso, cred ca il vom vedea la anul la Ferrari, chiar daca nu este nimic confirmat oficial. Link to comment
Salex Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Cu toate ca pe Dan Alexandrescu nu l-am mai "auzit" de ceva timp la transmisiunile live de Formula (si zau daca i-am simtit lipsa ), cu ocazia calificarilor transmise in direct din seara asta am aflat ceva nou - cel putin pentru mine. Se pare ca incepind cu sezonul 2010 masinile de Fromula 1 vor trebui sa mearga pe combustibil ECO (oare E85 o fi bun?) si, mai abitir decit atit ... NU VOR MAI PUTEA FI ALIMENTATE in timpul cursei . Astept cu interes sa vad cum va scadea consumul de la cca 50l/100km la "numai" 25-30l/100km. Si acum, inapoti la visle ... aaaa adica la calificari Link to comment
EM!L Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 European 85? Vor merge "la consum", iar pe liniile drepte o vor lăsa la ralanti ) Se anunţă o cursă interesantă, după pole-positionul lui Barrichello şi după poziţiile ocupate de Button şi Vettel Link to comment
Brainiac Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Renuntarea la alimentarile si schimburile de cauciucuri in timpul curselor nu inseamna decat revenirea la regulile minunatilor (pentru F1) ani 80-90, cand pilotii, nu mecanicii si "strategiile" decideau rezultatele. Bine ar fi ca spectacolul viitor sa fie macar pe jumatate fata de cat era pe-atunci... Link to comment
Salex Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Am ratat startul dintr-o neglijenta si am intrat pe site-ul oficial F1 sa vad daca s-a postat ceva la cald. Ei bine, am dat intimplator peste o chestie care m-a facut . Pe siteul F1.COM ... s-a auzit de BUCURESTI !!! Link to comment
EM!L Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Constatase şi Tommy aici "> Link to comment
Salex Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 De Vineri, 22 Octombrie 2009, FIA are un nou presedinte in persoana lui Jean Todt. Sa speram ca va avea aceleasi prestatii bune cum a avut la Ferrari Link to comment
Salex Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Si iata ca ne despartim astazi si de sezonul 2009 al Formulei 1, inca un eveniment automobilistic ce ne aminteste ca e cazul sa montam anvelopele de iarna si sa inlocuim solutia de spalat parbrizul cu una adecvata temperaturilor mai mici de 0*C. Intr-o mare masura datorita faptului ca situatia campionatului la piloti si la constructori era deja cam stabilita dupa penultima cursa dar si datorita circuitului in sine, am vizionat astazi o cursa cam (prea) anosta. Circuitul este superb, cursa s-a desfasurat partial pe lumina naturala, partial intr-o nocturna destul de performanta si totusi ... a lipsit spectacolul. Am vazut o singura depasire frumoasa, cea a japonezului Kobayashi in detrimentul actualului campion mondial, Jenson Button. Daca Toyota ramine in F1 si Kobayashi va avea continuitate , ii prevad un viitor spectaculos. Ma asteptam la mai mult de la Button. Sigur, a plecat de pe linia 3-a a grilei de start insa nu avea nimic de pierdut. Atacul din final asupra lui Webber putea avea succes dar nu a fost sa fie. Nu stiu acum de ce sa ma pling mai rau ... de lipsa spectacolului sau de intoarcerea lui Daaaan Miiiikiii Alexandrescu ! In orice caz, felicitari Brawn GP si J. Button. Nu-mi aduc aminte care a fost ultimul sezon in care o echipa debutanta si-a "tras" titlul atit la piloti cit si la echipe. Sa-i vedem la anul Abu Dhabi tocmai s-a incheiat, Melobourne te asteptam "> Pina anul viitor, numai de bine ! Link to comment
Tommy Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 (edited) Button nu m-a impresionat cu nimic, a castigat datorita victoriilor avute cu faimosul difuzor din inceputul sezonului si a motorului mercedes. Echipa cea mai frumoasa dupa mine ramane red bull Edited November 1, 2009 by Tommy Link to comment
Yaz Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Toyota se retrage din Formula 1. http://www.zf.ro/zf-24/toyota-se-retrage-din-formula-1-din-cauza-crizei-5080089/ Link to comment
Tommy Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Politica, prea multa politica a reducerii cheltuielilor, uite ce spune ferrari: "Ceea ce se petrece acum in F1 este o parodie a romanului Zece Negri Mititei scris de Agatha Christie in anul 1939, numai ca realitatea este mult mai serioasa. Iesirile echipelor din F1 sunt cauzate de razboiul pe care managerii acestui sport il duc impotriva producatorilor auto, si nu de criza economica", scrie Ferrari. "Formula 1 continua sa piarda nume mari cum ar fi Honda, BMW, Bridgestone si Toyota in ultimele 12 luni. Acum avem in loc echipe ca Manor, USF1, Campos Meta si Lotus, ultimul fiind doar cu numele pentru ca nu mai are nimic de a face cu Colin Chapman, Jim Clark sau Ayrton Senna", mai noteaza Scuderia. "Putem spune ca e totul la fel doar pentru ca numarul celor aflati la masa este neschimbat?", se intreaba italienii. "Cu greu, pentru ca vom vedea cate echipe vor fi cu adevarat gata sa intre pe grila primei curse si cate vor mai alerga la finalul lui 2010". "Realitatea este ca plecarile una dupa alta din F1 au loc din cauza razboiului dus impotriva producatorilor auto chiar de catre conducatorii Formulei 1, un razboi care dureaza de ceva ani. In romanul lui Christie, criminalul este cunoscut doar dupa ce toate celelalte personaje mor unul dupa altul. Trebuie sa asteptam ca acelasi lucru sa se petreaca si in cartea Formulei 1?" sursa: http://www.onlinesport.ro/stiri/motor/f1/56129/ferrari-vede-zece-negri-mititei-in-formula-1.htm Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now