Jump to content

Gm, Ford Si Chrysler Cer Urgent Cu Umilinta 34 De Miliarde Dolari


cararama

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta-i articolul: http://business.theglobeandmail.com/servle...lumnsBlogs/home

 

si asta-i autorul: http://www.theglobeandmail.com/opinions/co...+RegulyBio.html

 

Comentariile sunt de prisos la sfaturile unui specialist in literatura franceza. Iar reclama mascata pute de la distanta.

 

Baieti cand mai vorbiti despre Dacia Logan, nu uitati, vorbiti despre cea mai ieftina masina de pe piata, cum spune si autorul, tehnologie ieftina vanduta cu un profit gras.

 

Bai Sorine las o mai usor cu criticile astea la adresa Loganului...Cat vrei tu s o dai la intors de cand a aparut Loganul nu se mai vinde gama GMDAT ca pe vremuri...Oricum ai da o Loganul lasa in urma multe modele GM mai ales GMDAT...Ma rog singura vina a lui GM e ca au cumparat Daewoo...Imi pare insa rau ca nici in al doispelea ceas tu nu intelegi ca nu s emai poate economie fara stat...Astea sunt timpurile..Se pare ca noi aici in est suntem tot permanent in contratimp..Asadar pana si in USA statul trebuie sa intervina sa tina locurile de munca ...ca iti dai seama nu cam ce ar iesi sa lase cateva milioane de oameni fara geob...

Link to comment

Apropo de somaj ar fi jale cel putin in Detroit + suburbii + pe granita in Canada ca si pe acolo sint furnizori pt. fabricile din Detroit. E ceva gen Valea Jiului fara minerit dar la alta scara.

Edited by lascarica
Link to comment

Sincer , chiar daca nu sunt un fan al masinilor americane, imi pare rau ca industria lor auto sa dispara. Nu vreu ca in viitor sa ramana 1-2 marci care sa produca 5-6 platforme si in permanenta sa cumperi aceeasi masina cu moaca schimbata.

 

Este bine sa ai de unde alege. Fanii masinilor ameriacane sa cumpere masini americane, fanii germanelor sa cumepre geramne, la fel cu japonezele , idem cu cele fanceze , italiene...suedezele nu prea mai sunt suedeze si asta este un lucru rau.

 

Deci in fond m-as bucura ca industria americana auto sa reinvie dupa perioada asta trista prin care trece. Eu cred ca inca mai este loc pentru toata lumea.

Edited by matias
Link to comment

Bre, Zeitate, socialul este, doar, efectul, cauza (managementul defectos) n-o poate combate statul. El poate, doar, sa pompeze bani, sa sustina fluxul financiar, dar daca aceasta resursa este praduita ca pana acum, rezultatul este acelasi, iar masura luata nu face decat sa prelungeasca agonia. Ei spera redresarea pentru a evita o explozie sociala determinata atat de pierderea a milioane de locuri de munca, dar si a fondurilor de pensie. In primul rand, statul trebuie sa propuna si legislativul sa legifereze un pachet de legi care impiedice devalizarea proprietatii private (actiuni, contributii la fonduri de pensie) acolo unde ea (proprietatea) este foarte disipata. In plus, trebuie oprita excrocheria care se face prin falimentarea voluntara sau prin fuziuni / absorbtii si plata salariatilor cu promisiuni neonorate (actiuni + contributii la un fond privat de pensii + asigurari).

Edited by tolin
Link to comment

Nu mai spune ! Uiti ca majoritatea legislativa este democrata, demult ?

 

Apropo, rusii o regreta pe negresa aia desteapta, sunt deja enervati de anuntul democratilor de-a o numi pe madam Clinton intr-o functie atat de importanta. Au aflat la barbac-su ca are buzele reci ... =))

Edited by tolin
Link to comment

Tare bannerul :) ) . Oricum, industria auto americana tot bate pasul pe loc de cativa ani. GM era in shit dinainte de criza, acum are doar mai multe motive sa ceara bani. Oricum ar fi vor primi un puternic sut in fund, poate sa se trezeasca, sa lase sindicatele si sa se apuce de facut masini mai noi/bune/economice etc.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Chrysler si-a declarat azi oficial falimentul! O noua victima a actualei crize. FIAT,culmea, si-a aratat disponibilitatea in a cumpara 20% din pachetul de actiuni al concernului Chrysler. Oare asa bine o sta FIAT financiar?

 

Luna viitoare este "programat" GM la faliment! Daca nu iau masuri necesare si eficiente.

Link to comment
Oare asa bine o sta FIAT financiar?

Mi-am pus si eu intrebarea asta, dar probabil ca nici nu e scump Chrysler-ul, iar probabil masinile Fiat sunt tocmai bune pe criza asta. Am inteles ca o parte importanta a aportului Fiat ar fi know-how-ul.

 

Faza tare este ca vor sa preia si Opel.

Edited by smailmiami
Link to comment

Nu cred ca FIAT are f multi bani, doar ca a fost lovit mai putin de criza si poate lua la pret de nimic activele valoroase ale Chrysler (super oferta) fara sa preia partea ce nu-i intereseaza si produce pagube masive. FIAT tot zbarnaie de cativa ani ca vor sa vanda ALFA in USA, acum probabil au gasit o oportunitate f buna. Mai mult, FIAT are experienta in a iesi din deep shit (deepshit in care se bagasera singuri dealtfel...).

 

Pe vremuri de criza se fac cele mai faine achizitii (firma mica cu lichiditati inghite gigant in faliment).

Edited by andreib
Link to comment
  • 2 weeks later...

Actiunile GM au picat cu 20% la bursa americana dupa ce o mare parte a board-ului director a anuntat ca a renuntat la portofoliul de actiuni ce le apartinea... Stupid, stupid...

Link to comment

Poate este un joc de bursa.Au mizat pe fatul ca vor scadea(cred ca de aia au si facut anuntul) si ACUM cumpara la loc .

Mai ieftin. Din aceeasi suma de bani cumpara mai multe actiuni!

Link to comment
  • 2 weeks later...

Pana la urma Opel a fost cumparat de o firma canadiana (ce fabrica componente auto ) in colaborare cu altii.

 

Nu vad un viitor "luminos".

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...