tolin Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Inginerii se pricep, intotdeauna, mai bine la masini pentru ca au baza de cunostinte necesare intelegerii functionarii lor, nu citesc reviste auto pentru asta. Link to comment
laurentziu83 Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 La ce vor romanii cutii in 6 trepte? Cica ei nu merg cu 200 cum merg alde kamikadze. Mie pana la 150-160 imi sunt suficiente 5 trepte, si mai mult de atat e cam periculos pe la noi. Am destule momente cand merg pana la 130-140 cu a 4-a, abia apoi ii dau a 5-a. La a 6-a zau ca nu i-am simtit nevoia. Dar deh, sa mearga romanu' cu a 6-a la 100 la ora, ca are consumu' minim. Link to comment
balanel Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 @ Tolin: iar te contrazici singur. Ori sunt mai bune robotizate ori hidramate? @ Laurentziu83: poate o sa intelegi vreodata, poate nu, ca consum mare = poluare mare. In alta ordine de idei, sunt sigur ca masina asta este perfecta pentru nevoile mele. Link to comment
george03 Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Gata, am comis-o Am fost la plimbare ieri cu un Cruze 1,6 LS. Dupa ce mi-am scos ce aveam prin buzunarele de la spate mi-a incaput basaul in el. Mai greu a fost cu sunculitele pe lateral, da' pana la urma s-au aliniat si ele liniei scaunului. Impresii: - motorul de 1.6 e putin cam lenes. Este adevarat ca nu am forjat-o foarte tare (o singura data am ajuns pana la 5500 rpm in treapta 3, in rest am schimbat la 3000), masina avea doar 200 km in bord si mi-a fost mila sa-i dau mai tare; - zgomotul in interior mult mai redus decat la Nubira, chiar si la 5k+ rpm (sistemul audio a stat inchis tot timpul, deci nu m-a "bruiat"); - suspensia este putin mai dura decat la Nubira, dar mai moale decat la Cielo, deci e OK pentru mine; - comenzile aranjate cam pe unde ar trebui sa fie, mai putin comanda farurilor. Mutarea lor in stanga jos mi se pare cel putin aiurea ... da' daca asta-i "trendu" asta e ... - m-am convins ca in spate, oricat de mic ar fi cel de la volan, eu nu am ce cauta. Cica in spate incap persoane de max. 1,80 inaltime Nota 10 tipului de la vanzari de la Radacini care a mers cu mine. Mi-a raspuns la absolut tot ce l-am intrebat, inclusiv cum e cu motoru' de 1,4 turbo!!! Cica vor fi 2 variante ale acestui motor: 120 si 140 CP si, teoretic, vor inlocui motoarele de 1,6 si 1,8 actuale. Vor avea aceleasi puteri si cuplu mai mare. Marele avantaj il reprezinta scaderea taxelor si a asigurarilor (care se calculeaza la capacitate cilindrica), dar pretul e achizitie va fi mai mare. El ar fi fost mai incantat sa-mi faca capu' calendar despre tractorase ... da' nu m-a interesat Link to comment
balanel Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Am uitat sa precizez, ca a fost si frete-miu cu mine la test ieri. Da, cel despre care ziceam ca schimba treapta de viteza doar dupa ce se vad urme pe capota motorului, de la supape. Masina capata parca cu totul alta personalitate. Motorul suna altfel, capata un ton ragusit, exact in spiritul GM, iar tobele au un zgomot demential. Nu tare, ci cu un timbru care iti zburleste parul in cap. Masina sta bine pe curbe, la viteze de aproape 100 km/h, este neutra. Desi a simulat (frate-miu nu masina) o ezitare ezact in mijlocul curbei, masina nu a fugit de spate, a avut doar o reactie perfect controlabila. Link to comment
hitman Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Sint curios din toti testarii de Cruze citi o sa-si cumpere masina. Link to comment
Mircea Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 (edited) Man, eu unul ma gandesc serios. Insa nu mai devreme de inca un an, intrucat mai trebe sa amortizez la Blackie inainte de a o pasa sotiei Astept sa ma dau cu un 1.4 turbo, dar parca vad ca ma lipesc tot de un tractoras de 2.0 cu o cutie automata. Edited May 31, 2009 by Mircea Link to comment
george03 Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Nici eu nu iau in calcul cumpararea unei masini noi in primul an de "viatza". Mai intai sa scape de bolile copilariei si ... mai vedem. Iar daca tot mai astept un an, ma tenteaza cel mai tare 1,4 turbo/140 CP, cutie manuala, nu cred ca a venit vremea sa trec pe automata Deja "contabilu'" a inceput sa se convinga ce inseamna cheltuielile de intretinere la o masina de 4 ani/100k+ km la bord deci e foarte probabil ca va accepta "schimbarea" ei cu una noua. Link to comment
tolin Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 (edited) ... Astept sa ma dau cu un 1.4 turbo ... "In the States, the Chevy Cruze will use a 1.4-liter turbocharged and direct-injected four-cylinder engine, the first such engine offered here by GM. Direct-injection engines are smaller than regular ones, but they put out the same power?providing a fuel economy boost at a lower cost than gas-electric or pure electric technologies. The Volt will use the same 1.4-liter engine to power its onboard electric generator, although that installation does without the turbocharger. At 140 horsepower?hitting the magic 100 horsepower-per-liter mark?GM says this engine will generate the same power and performance as the 2.2-liter conventional engine now used in the Cobalt." Edited May 31, 2009 by tolin Link to comment
zack Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Oare motorul de 1.4 turbo va consuma mai putin decat motorul de 1.8?? Link to comment
hitman Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Nici eu nu iau in calcul cumpararea unei masini noi in primul an de "viatza". Mai intai sa scape de bolile copilariei si ... mai vedem. Nu cred ca este cazul de probleme in primul an de viata la Cruze. Motorizariile si cutiile folosite sint solutii deja verificate cred. Nu se compara ca la VW spre exemplu unde inca nemtii mai schimba softul de motor (vezi noul motor 1.4 TSI, problema pornirii la rece) Link to comment
tolin Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 "Safety was a strong priority throughout Cruze’s 27 month and US$4 billion development process with some 221 prototypes trialled." Link to comment
hitman Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 (edited) Am impresia ca si tolin vrea sa cumpere masina asta in viitor. Eu nu mai pot sa o cumpar din pacate. Edited May 31, 2009 by hitman Link to comment
tolin Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 - nu-mi plac sedan-urile; - nu-mi place cum e desenata la exterior; - prea multa "argintarie" la interior. Link to comment
andreib Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 (edited) Astept sa ma dau cu un 1.4 turbo, dar parca vad ca ma lipesc tot de un tractoras de 2.0 cu o cutie automata. Nar daca tot mai astept un an, ma tenteaza cel mai tare 1,4 turbo/140 CP, cutie manuala, nu cred ca a venit vremea sa trec pe automata Eu zic sa va duceti sa testati un t-jet, ca probabil va fi f similar la condus cu viitorul motor de 1.4 de pe Cruze. Va veti dori in mod sigur un 1.6 sau un 1.8 dupa, daca nu pentru putere macar pentru raspunsul rapid si liniar la acceleratie. Edited May 31, 2009 by andreib Link to comment
Mircea Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 T jet-ul nu are injectie directa de benzina. M-am dat cu el, mi-a placut, insa cred ca l-as rupe la consum. Link to comment
mr_ Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 (edited) Si eu m-am dat t-jetul de 150CP (pe MiTo) si e un super motor. La turatii joase trage ca un dizal si la turatii inalte ca un benzinar serios. Nu te prinzi nicicum ca nu-i un motor de ~2L, nici macar dupa sunet...La consum pe CB mi-a iesit 9.3, insa a vazut rosu destul de des si peste 180km/h... Edited May 31, 2009 by mr_ Link to comment
balanel Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 (edited) Eu nu mai pot sa o cumpar din pacate. De ce? Nu merita sa mori pentru nimic pe lumea asta, sa stii, decat pentru dragoste (sau lipsa ei). - nu-mi plac sedan-urile;- nu-mi place cum e desenata la exterior; - prea multa "argintarie" la interior. Aha... Mai vedem dupa ce te dai cu ea. Chiar te provoc > sa te dai cu ea, si sa revii cu impresii. Eu zic sa va duceti sa testati un t-jet, ca probabil va fi f similar la condus cu viitorul motor de 1.4 de pe Cruze. Va veti dori in mod sigur un 1.6 sau un 1.8 dupa, daca nu pentru putere macar pentru raspunsul rapid si liniar la acceleratie. Din moment ce esti cam singurul care ai parerea asta despre T-Jet, iti recomand sa mai faci un test, dar cu alta masina. Cred ca cea pe care ai condus-o avea o defectiune. Edited May 31, 2009 by balanel Link to comment
hitman Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 (edited) De ce? Nu merita sa mori pentru nimic pe lumea asta, sa stii, decat pentru dragoste (sau lipsa ei). Pai ma gindeam la ceva mai mare, ca sa zic asa. In speta SS2. Edited May 31, 2009 by hitman Link to comment
tolin Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Gusturile la masini nu se schimba. In plus, n-am nevoie de-o baraca s-o trag dupa mine, nu sufar de claustrofobie, nici de lipsa de reprezentare. Link to comment
balanel Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 (edited) Nu stiu ce inseamna SS2. @ Tolin: prea te-ai atacat, cu lipsa de reprezentare. Departe de mine gandul sa te jignesc. Eu intotdeauna plec de la premisa ca oamenii isi aleg masinile dupa nevoi. Mie, de exemplu, masina asta mi se pare absolut ok ca dimensiuni. Si da, imi plac sedanurile, desi, parca ieri, nici nu voiam sa aud de altceva in afara de hatch... De asemenea, nu poti sa negi, o masina cu cat este de clasa mai mare, cu atat este construita mai cu atentie, si este mai calitativa. Poate mi-ar fi placut o masina chiar mai mare, dar m-ar omora in mersul prin Bucuresti. Edited May 31, 2009 by balanel Link to comment
EM!L Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 consum mare = poluare mare. Mda, ăsta e primul lucru la care se uită toată lumea... emisiile! Să nu care cumva să punem umărul la încălzirea globală, să n-avem balenele pe conştinţă! Din moment ce esti cam singurul care ai parerea asta despre T-Jet, iti recomand sa mai faci un test, dar cu alta masina. Mai sunt şi eu. Cu aceeaşi părere/impresie despre motorul VW de 122cp. Link to comment
laurentziu83 Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 (edited) Gusturile la masini nu se schimba. In plus, n-am nevoie de-o baraca s-o trag dupa mine, nu sufar de claustrofobie, nici de lipsa de reprezentare. Exact. Sa vezi ce ciudat se uita unu' ieri la mine cand i-am spus ca vreau sa vand Clio tot pe o masina mica. "Cum dom'le, nu iti iei ceva mai mare, mai de prestanta?" I-am zis ca daca vreau prestanta iau Mercedesul alor mei pentru o seara. Dar cum nu m-am mai suit in ala de vreo 2 luni, iti dai seama de cata "prestanta" am eu nevoie. Cat despre calitate...la Reno de exemplu este invers, cele mai bune masini sunt cele mici si simple, de la Megane incolo deja se simte lipsa fiabilitatii, chiar si la Laguna 3. Si prefer totusi sa-mi scartaie un plastic (cum se intampla in general la cele mici), decat sa stau prin service-uri, chiar si in garantie. Edited June 1, 2009 by laurentziu83 Link to comment
matias Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Cum ai ajuns la concluzia ca laguna 3 nu este fiabila? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now