DACIA-Wrc Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 salutare tuturor. eu sunt nou pe acest forul asa ca va rog sa nu urlati din prima la mine pentru ca-i prima data cand is pe un forum. Am un nexia din 96 de prin martie.Cumparat de mama ... are 827.oookm nici o data nu a fost umblat la motor...in sensul sa fie refacut sau schimbat ceva, doar fisele, bujiile, de vreo 2 ori capacul delcou, acumulatorul de vreo 3 ori ... un radiator si un clacson...in rest nimica de cand am luat-o. Duminica seara am alimentat de un milion de la mol...sunt din cluj si ma refer la mol-ul de pe dorobantilor. am mers cu masina apoi acasa si am parcat-o pe trotuar... . Luni dimineata ma sui in masina, dau cheie..astept sa-si traga benzina si-o trage...dau contact...nimica.Bateria a fost cumparata in octombrie a 4 de cand ii masina. nu merge. o las balta ca intarziam la examen revin pe la 2 mannc ma schimb si cobor la masina. dau cheie aceeasi poveste. desfac o bujie curata uscata...scoate scanteie? scoate. oka o pun la loc, o scot pe a 2-a aia murdara arsa plina de benzina...ioi...si a 3-a si a 4-a doar prima o fost curata. am crezut la prim faza ca am innecat motorul sau noah...am scos bujiile, m-am dus am cumparat alt set ca m-am gandit ca o fi vreouna stricata si aia sa fie cauza. le pun pe aste noi...dau cheie aceeasi poveste. le desfac iarasi...de data asta toate au fost murdare. bine... am mers am cumparat alt delcou ca m-am gandit ca ala sa fie stricat l-am pus sus, am pus bujiile am dat cheie..a pornit pentru o fractiune de secunda si o murit. am inceput sa ma duc mai departe m-am uitat la filtrul de benzina, era murdar am zis ca ma duc sa cumpar altul poate aia o fi cauza. am mers am cumparat fise si alt filtru de benzina. le montez...dau cheie... si porneste...dar vreo 2-3 secunde si iar moare. am zis ca mai am putin si-i dau de cap. am adus-o pe pretanamea...am adus cealalta masina am tras-o in sus pe strada si apoi am pus contactul am lasat-o sa ia avant si i-am dat 2 o pornit vreo 5 secunde cel mult si gata... apoi am repetat figura nimica am urcat-o iar pe trotuar am desfacut bujiile...prine de benzina si arse le-am curatat, m-am uitat si la bobina . apoi am desfacut sa vad daca nu-i invundat furtunul de alimentare. m-o stropit cu benzina de numa numa si in gura am avut benzina. l-am lasat afara am pus contat sa vad daca da benzina pompa...o data deci ii ok. am desfacut busonul de la rezervor si am inceput sa suflu pe retur...merge nu-i infundat...se auzea bolboci in rezervor le-am montat la loc pe mine nu ma mai duce capul ce poate avea. nici nu prea le am cu masiniile eu ma ocup in domeniul it nici decum al masinilor de 3 zile umblu cu vechia 1300 care daca nu porneste..o imping o ia...si la -25 o pornit la sfert de cheie acuma... intrebarea mea ...poate sa fi inghetat injectoarele cumva? sau ce masa poate avea ca scot benzina din rezervor si-i dau foc... vineri vreau sa ma duc la schi la cabana si de ma lasa acolo ...acolo o las si vin cu ocazia. mi-a spus cineva ca pot sa fie injectoarele...mi-a zis un batran care ii mare povestitor...si nu am incredere in ala nici pana la wc daca is injectoarele ce nu prea cred...adica sa fi inghetat acolo benzina...ce pot sa-i fac? orice idee ii bine venita...imi spune-ti ma duc testez si apoi va povestesc o fac pe raspunderea mea. multumesc anticipat sper ca nu v-am deranjat. Link to comment
BogdanG Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Chiar ca ai scris mult ,da nu-i bai , am o singura intrebare : Cite grade erau afara? Am vazut in Bucuresti cel putin 3 Cielo care nu au pornit , am unu in fata blocului si de 3 zile se chinuie omul sa-l porneasca . Nu dispera ,asteapta sa se incalzeasca putin si poate o sa porneasca . Link to comment
ovi_jer Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Incearca sa o ajuti la pornire cu un sfert de pedala acceleratie apasata si daca nici asa nu vrea cauta un spray de pornire pentru motoare pe benzina. Link to comment
andreib Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Eu folosesc spray de pornire de cate ori pornesc Fiatul si sunt grade cu minus. Ar trebui sa dea cu spray(f putin in filtrul de aer) doar daca are compresie foarte prosta sau aprindere varza. Ca sa te linistesti cu benzina toarna un aditiv antifreeze sau o sticla de spirt (asa facea tata la dacie), las-o cu contactul pus sa circule benzina vreo 15 sec si mai incearca odata. Pai tu daca spui ca are masina 827.000km inseamna ca intri acusi in cartea recordurilor- sigur nu e 82.7ookm?- si nu e umblat la motor(putin credibil la o masina pe benzina, cu atat mai mult un woo, nici la mertz nu tine atat un motor) atunci ar fi normal sa ai o compresie mai scazuta si o pornire mai grea. PS ana acum pornea usor? Link to comment
andreib Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Se scoate capacul de la filtru, filtrul si se pulverizeaza putin in furtunul de admisie aer. Dupa aia dai la cheie fara sa apesi acceleratia. Alte instructiuni gasesti pe spray. PS:Felicitari pentru performanta de 827.000km cu un Cielo. Nu credeam ca e posibil. Eu am Ducato cu 350kkm si mi se pare enorm(si l-am segmentat deja si tot nu are compresie calumea la rece). Link to comment
joeboy Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Am un amic care are un taxi Cielo galben in Galati si are aproape 800 .000 km.Precizez ca il are pe gaz de la 100.000 si pana acum are o segmentare la 500.000 facuta,masina merge perfect Anul trecut in iarna cand aveam Cielo am avut si eu pb cu benzina , imi inghetase.A trebuit sa chem un meserias de la service acasa care mi-a adus fise noi si a turnat cateva galeti de apa fierbinte pe motor..apoi a pornit De atunci pun un bidonas de alcol la fiecare plin pe care il fac. Link to comment
khhamsin Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 wrc, eu zic sa n-o mai chinui. e ca si cum as trimite-o eu pe strabunica sa-mi cumpere tzigari. batranilor trebe sa le aratam respect, asa ca ia-o frumushel si pune-o in casa in vitrina, cu spoturi in doua culori care sa bata pe kilometraj, muzica simfonica, un vin scump. nu ? Link to comment
expero 16V Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Auzi WRC da de ce nu chemi un mecanic frate? De ce nu te duci la Daewoo, ai luayt un mecsanic deoparte, ii explici problema, ii zici ca dai banu' si sa vina in puii mei acasa sa-ti rezolve problema...Ca am impresia ca ai schimbat degeaba bujii,fise si alte nebunii.. Link to comment
iso Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 ... intreb si eu ... , cind i'ai schimbat delco-ul l'ai pus in exact aceeashi pozitie ? , ca de nu , e rau Daca nu are probleme decit cu benzina inghetata -- bag'o in garaj si plimba vreo doua feonuri peste rampa comuna si peste injectoare . Asa ar trebui s'o ia din prima . ... a si cind o mai faci pe depanatoru' , incearca mai intii "variantele" ieftine ... Link to comment
DACIA-Wrc Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 i-am facut un semn la delcou ca inca m-au avertizat cei de la magazin...care ar fi variantele ieftine? Link to comment
iso Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 ... in cazu' tau varianta feonu' . "> ideea e s'o iei gradat de la ieftin la scump , de la ce nu costa decit munca la altceva mai scump + munca ... e universal-valabil in ale dapanarii . Link to comment
iso Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 ... nu aia de care zici tu e conducta de freon , cred . iuta'te in zona alternatorului , unde ai sa vezi doua tzevi care se duc su mashina . De acolo e un furtun care duce la rampa injectoarelor , hai ca'i simplu ... Link to comment
expero 16V Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Bai nene tu chiar nu poti gasi in tot orasul un mecanic Daewoo care sa vina acasa? Sau trage naibii Nexia cu Dacia wrc si du-o in service. Adica de ce faci tu inginerii de-astea cand nu te pricepi?N-ai nici macar o carte de service cu simptome si alte aspecte..? Tu crezi ca daewoo a fost proiiectat sa lucreze numai peste -25 grade? Link to comment
expero 16V Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Domle' nu te supara ca am intrat tare in tine insa te asigur ca nu-i o problema mare asa si ca s-ar putea sa fi dat bani degeaba pe consumabile.Bani cu care rezolvai problema asta de 2 ori pana acu' E altceva sa se uite un mecanic care intelege simptomele si are practica multa,nu? Si te duceai si la munte cu masina.. Link to comment
Satori Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 da' ce vrei? daca omul are placerea sa repare el, asta este. nu poti decat sa ii urezi bafta. Link to comment
xalrose Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Asa cum a spuz nenea care a deschis topicul...exat asa 90% am patzit eu acum o saptamna la -22 de grade in TIMISOARA. Eu m-am dus glontz la pompa de benzina si am scos-o...am dus-o in casa la caldurica si amtzinut-o in benzina.Mentionez ca avea gheatza pe ea... A doua zi am pus-o la loc...am mai bagat benzina si am dat juma de oara la cheie. Si cred ca am reusit sa o inec.Dar m-a tras un TAXI si a pornit Link to comment
ovi_jer Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Tinand cont ca nenea care a deschis acest topic a declarat aici ca sa rezolvat problema aici se inchide. Link to comment
Recommended Posts