matias Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 (edited) Renault nu este deloc in rahat asa cum multi si-ar dori - pana una alta nu s-a retras din F1 sau din alte competitii (vezi Honda su Subaru) si nici nu cauta cu disperare tot felul de fuziuni vezi - PSA-Fiat etc. Momentan - spre marea surprindere a multora - renault nu prea are probleme sau nu sunt asa de mari cu ale altora. Si "marile esecuri" cu ultimile creatii nu sunt chiar asa de esecuri ... L3 se vinde la greu in germanca. Dupa marcile lor nationale este una din cele mai vandute masini. Cer ajutor pentru ca actualul context le perimite sa incerce. La fel si Ford. Mai degarba cerd ca Ford cere pentru propria piele de cat reno. Pana una alata Ford nu a facut mai nimic in ro. Reno a contribuit la buget cu ceva malai...Ford inca nu. Edited December 17, 2008 by matias Link to comment
closchkutza Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 A contribuit cu un CUC. Unul MARE. Mai informeaza-te prietene. Renault nu are probleme? Hahaha! Esti amuzant. Ameninta cu inchiderea fabricilor in Franta de cateva luni bune pentru ca Laguna nu se vinde, fiind considerata unul dintre cele mai mari esecuri are companiei si din lumea auto moderna. Numai cei ce nu vor sa vada nu vad. Zici de Honda? Afla ca singurele companii care nu au cerut ajutoare sunt cele japoneze, care au luat toate masurile pentru a-si diminua pierderile si s-au pregatit pentru criza. Tu ii dai exemplu de "companie cu probleme" pentru faptul ca au ales sa-si reduca pierderile retragandu-se din F1? Nu prietene, este doar o masura de cost reduction, atat, decat sa mearga cu jalba in protap pe colo si pe dincolo, au ales sa-si faca intai curatenie in portofel, sa se descurce singuri. Link to comment
matias Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Eu cred ca tu ai ceva - nu stiu ce si de ce - cu renault. Ti-au facut ceva rau? Link to comment
closchkutza Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Rezuma-te la a combate, daca poti, afirmatiile mele. Lasa-ma cu chestiile "psihologice", nu tine. Link to comment
perfidus Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Sunteti pe langa subiect, nu e topic de Renault vs. Ford sau GM. Informatiile despre clasamentele de vanzari n-au nici o relevanta aici. Piata a decis de una singura, ca dupa majorat. Nu ne mai permitem atat de multe masini. Punct. Acum greii trebuie sa inghita hapul si sa taie din productie cel putin 25% cat a cazut piata in general. Asta inseamna in mod direct ca planurile celor de la Ford si Renault in RO trebuiesc adaptate si asta ne afecteaza direct la buget. Nici ca se putea un moment mai nasol. Link to comment
matias Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Sunteti pe langa subiect, nu e topic de Renault vs. Ford sau GM. Informatiile despre clasamentele de vanzari n-au nici o relevanta aici. Piata a decis de una singura, ca dupa majorat. Nu ne mai permitem atat de multe masini. Punct. Acum greii trebuie sa inghita hapul si sa taie din productie cel putin 25% cat a cazut piata in general. Asta inseamna in mod direct ca planurile celor de la Ford si Renault in RO trebuiesc adaptate si asta ne afecteaza direct la buget. Nici ca se putea un moment mai nasol. Perfect de acord. Eu am incheiat. Link to comment
andreib Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 (edited) Cer ajutor toti pentru ca POT. Pentru ca sunt incompetenti, ineficienti si le place sa se integreze in curentul ,,da si mie'' sub pretextul costurilor sociale ale disponibilizarilor. E un soi de redistribuire la stat/contribuabili a pierderilor si a profiturilor doar catre actionari/management etc. Este incorect si genereaza atat un efect de domino (vor si altii) cat si o discriminare in piata. Ori ca le da statul bani, ori ca nu mai toti marii producatori vor trebui sa isi reduca capacitatile de productie mult supradimensionate, doar ca daca le da bani mai ,,amana" aceasta decizie. Chiar daca pe termen scurt costurile sociale ale unor astfel de disponibilizari sunt ridicate, efectul economic pe termen mediu si lung este benefic. Muncitorii se vor orienta catre alte laturi economice, fiind absorbiti in activitati mai productive iar producatorii vor reusi sa treaca pe profit prin reducerea costurilor. Tiganeala asta cu ajutorul de stat nu face decat sa lungeasca agonia si sa ne bage mana in buzunar (contribuabilului roman/francez american etc). Producatorii oricum nu vor mai vinde la fel de multe masini pe termen scurt si nu au cum sa tina atata amar de capacitate de productie (pentru ce, daca nu au cui vinde?). Edited December 17, 2008 by andreib Link to comment
closchkutza Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 e. Cat de mare este esecul reno - vanzarile in germania: http://www.autobild.de/artikel/hitliste-no...008_820264.html 69 90 Renault Laguna 792 11.731 11,7 98,3 - adica laguna a vut o crestere de 98.3% In atasament observati unde se afla Dcia Pacat ca doar in germania au vandut...insa daca pentru reno doar piata din germania conteaza..o fi si asta o chestie. Si mai tare mi se pare studiul alora. Se compara perioda ianuarie-noiembrie 2007 cu ianuarie-noiembrie 2008. Tare este ca laguna a fost lansata prin iunie-iulie 2007. Deci se compara 12 luni cu vreo 5-6 luni si se exprima crestere in procente. Link to comment
EM!L Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 http://www.antena3.ro/stiri/economic/120-d...auto_60484.html Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now