Lucman Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Salve, Hai sa va expun o situatie cu care m-am confruntat in aceasta dimineata. Pornesc dimineata masina prin impingere ca deh... a decedat bateria. Ma duc frumos la benzinarie, alimentez, dau sa ma urc in masina si surpriza... sub masina era o balta de vreo 10 cm2 de ulei. Ma uit in spatele masinii, dara de ulei. Deschid frumos capota... toata partea superioara a cutiei de viteze e spalata de ulei. Suportul de la baterie si el plin. Ma uit frumos nu gasesc nimic pe unde ar putea iesi ulei sub presiune. Capota e curata deci nu a tasnit de jos in sus ci mai degraba lateral direct in suportul de baterie. Acum nu mai curge, nu mi se aprinde nici un bec de avarie, ce puii mei poate sa fie? S"> Link to comment
andreib Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Pai ai verificat nivelul uleiului in motor? Ai scos joja? Uleiul din cutie nu e sub presiune si deci nu are cum sa tasneasca, doar sa curga pe la o garnitura. Link to comment
Lucman Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 Am verificat, nu e nici prea prea nici foarte foarte Daca e vorba de uleiul din motor pe unde puii mei sa iasa acolo. Nu prea vad logica, nu e nici o conducta de ulei in exterior. Link to comment
gorbyka Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Sal, nu ti sa stricat ceva la frana ? acolo sunt langa baterie niste "tevi" ptr uleiul de frana ? (just guessing ) ca altceva nu prea vad de unde sa tasneasca ulei acolo Link to comment
Lucman Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 Nope, e foarte mult ulei si nu e lichid de frana, pur si simplu e baltoaca de ulei. Link to comment
gorbyka Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Uita-te la blocmotor, acuma mi-a zis un coleg ca si el a patit chestia aceea si i so crapat blocmotoru', sper sa nu fie adevarat ca este destul de scump unul nou Link to comment
Lucman Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 whaaaaatttttt, sper ca nu ca ma ia gaia Link to comment
Ana Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 mie la dacie mi s-a dus masticul care etansa baia de ulei cand a dat frigul si a curs, dar la 10cmp trebuie sa vezi clar diferenta de nivel de ulei in motor. altfel e din cutie si cutia n-are apa deci nu ingheata deci nu se sparge deci nota de plata n-are cum sa fie mare Link to comment
Shenck Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Luci, ai verificat burdufurile de la planetara? AM ramas cind am vazut cum poate sa tisneasca dintr-un burduf crapat sau cu colierul desprins. Link to comment
Lucman Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 Undeva e ceva ciudat, am antigel de -30, cum sa se sparga? Cica s-a dus simeringul de palier si din cauza asta imi rasufla ulei pe cutie. Link to comment
virus100b Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Cea mai probabila cauza e pompa de benzina cand se duce simeringul din ea scapa ulei tocmai ca sa vezi sa sa o inlocuiesi. Are o gaura in ea si pe acolo arunca. Daca o infunzi baga benzina in ulei. Link to comment
pesteimputit Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 mie imi curge ulei din cutie pe la garnitura care tine cutia asamblata (jumatatile) dureaza 2 zile sa o repari... mai poate fi simeringul de la cutie... sau burduful de la planetara cost 330.000 lei se face in cam juma de ora Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now