kpuxxl Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Buna seara.Am si eu un matiz e2 2000 caruia i-am facut motoru' anu curent.Am schimbat:pistoane,segmenti,pompa apa,pompa ulei,supape,axe supape,tacheti,distributie.Cand a trebuit sa schimb si axa cu came,am avut marea surpriza sa constat ca pe dansa scrie Y14(stantat) .Am fost in toate depozitele si peste tot am dat comanda si nu au Y14.Am fost intrunul din depozite si am avut alte 3 axe in mana comparandule cu a mea am obsevat ca diferea lagarele care la Y14 este mult mai mare in grosime si diametru.Mecanicul a zis ca e pos ca motorul sa fie unu noroc din cere 5 sau 10 din Romania sau probabil masina a fost importata. Ce pot face sa schimb axa sau chiuloasa cu totu. Link to comment
SORAN Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Pai masina a fost cumparata de la dealer sau de unde? Chiulasa o gasesti la dezmembrari dar trebuie vazut sa nu fie alte cote. Era diferenta mare de dimensiuni? Pune o poza cu axa ta! Link to comment
closchkutza Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Dar axa cu came de spark cu motor de 1l nu se potriveste? Link to comment
kpuxxl Posted December 18, 2008 Author Share Posted December 18, 2008 nu stiu daca se potriveste sau nu,doar ca ma gandeam sa cumpar o chiuloasa de 0,8 cu tot cu axa. Curios as fi sa stiu ce dimensiuni au pistoanele de 0,8 si respectiv 1l. Link to comment
smailmiami Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Dar axa cu came de spark cu motor de 1l nu se potriveste? Ala are 4 pistoane. Link to comment
kpuxxl Posted December 18, 2008 Author Share Posted December 18, 2008 (edited) ... cel de matiz de 1l are tot 3 pistoane dar alte diametre...si masina a fost luata acu 2 ani sh. Edited December 18, 2008 by tolin Citare inutila a mesajului anterior ! Link to comment
tomis Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Cam saracie la dezmembrari, si nu stiu daca se dezmembreaza si motoarele. Dar ce zici ca a patit axul cu came original ? Link to comment
kpuxxl Posted December 18, 2008 Author Share Posted December 18, 2008 (edited) ... are uzura la 2 came...mersu fara ulei cred ca spune tot..plus ca bate ...a capatat si in lagare uzura.... Edited December 18, 2008 by tolin Citare inutila a mesajului anterior ! Link to comment
tomis Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Pacat, vezi insa ca lagarele sunt pe chiulasa, sa nu fie si ele largite. Link to comment
closchkutza Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Axa Cu Came Y14 Matiz Euro 2 An 2000 1000cm3 Au existat motoare Daewoo de 1l in 3 cilindrii? Eu nu inteleg nimic. Masina celui care a deschis topicul nu are motor de 1000cmc? Nu este in 4 cilindrii daca are motor de 1000cmc? Link to comment
kpuxxl Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 Pacat, vezi insa ca lagarele sunt pe chiulasa, sa nu fie si ele largite. pai tocmai asta e...sunt largite si lagarele din chiuloasa si de aici apare si bataia la cald ..la rece dar sunt putine vibratii dar nu bate deloc apoi odata cu cresterea in temperatura se si dilata si ..evident restul problemelor. Link to comment
smailmiami Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 (edited) ... cel de matiz de 1l are tot 3 pistoane dar alte diametre...si masina a fost luata acu 2 ani sh. Prietene, esti sigur ca tu ai motor de 1l ???? Daewoo Matiz 2 are motor de 1l cu 4 pistoane, ca m-am zapacit si eu de tot initial. In Romania nici nu s-au produs motoare de 1l, iar daca l-ai fi adus de afara acu 2 ani ar fi trebuit sa aiba minim Euro3, dar tu zici ca are euro2 ... Asa ca intai hotaraste-te ca masina ai si dupa aia cere-ne sa ne batem capul. Stiu ca motoarele de Matiz veneau gata asamblate la fabrica din Craiova. In special s-au asamblat motoare cu piese produse de DELPHI, dar s-au adus si motoare (mai putine) asamblate cu piese MANDO. Pentru motoarele MANDO nu se gasesc piese de schimb. Edited December 19, 2008 by smailmiami Link to comment
tomis Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Nel febbraio 2003 arriva un «1000» 4 cilindri da 62 CV. The Matiz was launched with 0.8 L 3-cylinder engine, however with the 2001 year a 1.0 L 4-cylinder was added. Motore SOHC 8 valvole Motore benzina monoalbero a camme in testa Iniezione elettronica multipoint - 2 valvole per cilindro Cilindrata 995 4 cilindri in linea Alesaggio 68,5 mm - Corsa 67,5 mm Rapporto di compressione 9,3 Potenza massima 46,5 kW (63 CV) a 5.400 giri/min Coppia massima 87,3 N/m a 4.200 giri/min Velocità (km/h) 156 0-100 km/h (s) 14,1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now