Jump to content

Becuri "Xenon" Pentru Faruri


Recommended Posts

  • 3 months later...

eu [pe cielo 6500 aveam.mi se pare cea mai misto. poate chiar 6000k. aici Ovi stie mai bine ca el a testat mai multe culori. la 6500 e alb..cu o tenta mica de albastru!

Link to comment

 

1. KIT, nu "chit".

2. Vezi in acest topic, postul lui ovi_jer, care spune de unde le-a cumparat, la 1/3 din pretul dat de tine (se trimit prin posta).

3. Stopuri cu xenon ? :) )

 

 

Si eu sunt nemultumit de becurile din fabica. Cel putin faza scurta este jalnica. Nu as investi in xenon cu instalatie cu tot. Dati-mi un sfat: ce tip de bec sa folosesc, mai ales ca la Cielo becul este cu doau faze.

 

Pai topicul asta este despre "xenoane", despre becuri H1 se discuta aici (cica Vision+ sunt multumitoare).

Link to comment

exista kit bi-xenon de la blesk cu 300 de euro. fara montaj. ori il faci tu, e f. simplu, sau mai dai un milion si ti le monteaza altii.mai cauta pe net! oricum sa dai 950 de euro mi se pare aberant!

Link to comment
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Sant vreo 4 tipuri de kituri xenon H4

1.H4 O singura faza fara flash(nu se poate)

2.H4 faza scurta xenon/faza lunga halogen (se pot da flash-uri)

3.H4 bixenon faza scurta/ lunga xenon cu bobina pentru schimbarea fazelor (se pot da flash-uri)

4.H4 bixenon cu 2 faze pe bulb si 2 ridicatoare pe fiecare bulb(se pot da flash-uri)

Link to comment
  • 2 weeks later...

NU EXISTA BECURI XENON FARA INSTALATIE RIDICATOARE DE TENSIUNE, ca sa fie clar pentru totdeauna.

 

Becul cu gaz nobil numit xenon lucreaza la o tensiune mult mai mare decat ceea ce da o masina obisnuita pe instalatia de faruri, mai exact la nivel de zeci de mii de volti. Instalatiile cu xenon necesita ridicatoare de tensiune, care sunt niste cutii cu electronica de putere care ridica tensiunea de la 12 V ai masinii la 20-23 kilovolti.

 

Becurile care se gasesc pe piata sunt cu HALOGEN, un alt gaz, dar care nu este xenon. Iar lumina de halogen nu se poate compara cu cea de xenon, orice bec cu halogen ar fi el.

Link to comment

VAXXi, ce vrei sa spui?

Sa intelegem ca daca ti se arde becu cu XENON trebuie sa cumperi si o instalatie ridicatoare de tensiune, pt. ca altfel acestea nu se vand separat? ... cel putin eu asta am inteles din cea ce ai zis mai sus... :scarpin:

 

Apoi daca asa sta treaba cu Xenoanele astea, nu stiu sincer daca se merita investitia in asa ceva.

Un bec, e un bec, la urma urmei se poate arde oricat ar fi el de "marca inregistrata" si de calitate. Si daca ai bafta asta sa ti se arda apoi iti trebuie sute de euro numai ca sa schimbi un bec...vorba aia :mda:

Link to comment

Este exact cum spune Esperatul : becurile xenon nu sunt cu filament ci cu descarcare in gaz.Durata de viata a lor in medie este de 2000 ore.

Se gasesc de cumparat si bulbii si ridicatoarele separat.Un bec xenon costa 200-250 ron.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Intrebare, pentru un kit xenon aftermarket si pe faza lunga (am deja unul pe faza scurta, mentionez ca fazele sunt pe becuri separate) :

- de ce este nevoie ca sa pot da flash-uri si cu faza lunga (xenon) sau sa pot comuta f rapid pe faza lunga a.i. sa nu existe acea latenta de initializare pe care de regula un kit xenon o are ?

Link to comment

De obicei sunt puse pe masinile foarte scumpe.Sunt niste kituri xenon mai scumpe decit cele normale. Au durata de aprindere mai scurta si un consum mai mic.Poti pune si un kit normal dar poti da numai un flash cu intensitate mare.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...