Jump to content

Espero - înainte şi după 100.000km


Recommended Posts

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin ca inca un experiment... astazi am lasat toata ziua masina la soare (geamurile deschise) pa la ora 17 am facut aproximativ 10 km cu ea in care s-a comportat bine dupa care am dus-o la fel pe un drul mai putin circulat si am pornit clima... dupa 30 sec ... a inceput sa nu mai traga si nu o mai puteam accelera... la fel rateuri pe admisie aer... Ce spuneti...??? Pompa sau altceva ??

Edited by myllenyum
Link to comment

Nu cred ca este din cauza pompei de benzina... oricum am sa o verific. Astazi i-am mai facut niste teste cu un prieten... amandoi suntem de parere ca e din aprindere sau vreun senzor nu functioneaza cum trebuie (dar care???). Initial am lasat-o sa se incazleasca motorul (relantiu si clima pornita), dupa 30 min a inceput sa varieze turatia motorului inre 700-800 turatii, daca o acceleram 800-1400 ture era ok , la 1500 ture incepea masina sa tremure (nu foarte tare dar se simtea destul de bine diferenta) apoi peste 1500 ture era din nou ok. Dupa chestia asta daca ii cuplam o sarcina motorului (porneam clima pentru ca nu puteam sa o verific in mers) turatia incepea sa varieze destul de mult 800-700-500-1500-700-1500-500 si murea. Testele le-am facut intr-un garaj la umbra deci nu cred ca pot fi probleme de variatie a temperaturii pompei de benzina si din cauza asta sa faca probleme. Tot ceea ce am descris mai sus apare cand temperatura motorului e la 90grade... daca e mai jos (cand masina circula destul de rar sta la 90 sau daca ajunge la 90 intra ventilatorul si scadein jur de 80 grade) nu face nici o figura , fie cu motorul in sarcina sau nu.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Masina scartaie la pornire, oprire, accelerare, scartaitul (vibratia) se simte si in pedale. Fenomenul poate fi reprodus si cu masina parcata, daca ma las cu greutate pe aripa respectiva (stanga-fata), un pic in spatele farului. Scartaitul e metalic, nu "de cauciuc". Intrebarea este: amortizorul e dus sau altceva?

Edited by airwave88
Link to comment
  • 2 weeks later...

@myllenyum Cum e, era pompa sau? :) Din senzori sau din aprindere nu are cum sa fie, ti s-ar fi aprins check engine si ai fi avut cod de eroare. S-a mai discutat si paradiscutat in alt topic mai adecvat.

Link to comment

@myllenyum

Primul lucru care ar trebui facut este sa-i schimbi filtrul de benzina (aceleasi probleme le-am avut cu un tico ).

Al doilea (dupa ce schimbi filtrul) ar fi sa masori debitul de benzina.

Al treilea sa schimbi filtrul de aer , reset ECM si vezi ce se intampla.

Link to comment
  • 5 weeks later...

Proaspat, mandru proprietar de espero. O problema stresanta este ca imi face un scurt-circuit undeva, astfel incat atunci cand semnalizez stanga se aprinde mai slab si semnalul dreapta...practic se aprind avariile. Pe dreapta e ok. Unde ar putea fi problema oare? :rolleyes:

Link to comment

Good point. Da are alarma. Vechiul proprietar spune ca problema ar fi aparut cand si-a instalat un cd-player, dar nu e sigur...desi nu prea au vreo legatura cablurile care ies pentru casetofon, cu semnalizarea.

 

Si inca ceva...cam cat este normal sa ceara un service pentru montarea unui casetofon, care presupune conectarea unei mufe la cablurile care ies din bord? Mie mi se pare ca mi-au cerut prea mult...105 ron.

Edited by Mentiro
Link to comment

salut baieti uitati am si eu nevoie de un sfat as vrea sa stiu ce masina sa aleg intre un espero si un cielo mie mai mult imi place espero si il ador dar tata vrea sa isi ia cielo si nu imi place deoarece k optionale e mai slabutz consumul a diferit spuneti-mi voi alte caractersistici ...pro si contra la ce trebuie sa ma uit cand cumpar o masina ma refer la un cielo... dar si la un espero va rog ajutati-ma :osanale: dati-mi nijte sfaturi va multumesc mult :thumbl:

Edited by tolin
inca un mesaj in scrierea asta, puerila, nu va fi acceptat
Link to comment

Pun intrebarea aici, pentru ca Espero are 100k km: ce piese sunt cele cu codurile 01989747 si 10470197?

Dupa schimbarea lor, s-au rezolvat probleme cu mersul pe gaz ("dat in nas" si motor mort, in final) si benzina (Check Engine aprins si, imediat, motor mort).

Din pacate, factura e intr-o limba total straina mie si de-asta merg dupa coduri.

Edited by airwave88
Link to comment

ovi_jer - ai avut dreptate, am dus-o in service de dimineata si au constatat ca era de la alarma. au inlocuit o dioda si m-a costat 60 ron totul.

am aranjat cu baiatul de acolo sa-mi instaleze si cd-playerul pentru 60 de ron...pare mai omeneste

Link to comment

01989747 ala este "modul aprindere distribuitor", conform linkului de aici: http://www.autoware.ro/catalog.php?car_id=...&mode=lista

 

Intrebare: face modulul asta 120-130 EUR? Ca atat m-a taxat mecanicul (fara manopera).

 

Later edit: m-a jupuit infiorator, l-a taxat la pret dublu (1600 Kc = 55 EUR)

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/01989747

Edited by airwave88
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...