raresvintea Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Am o mica problema. vreau ca pe un cielo corean sa instalez o alarma cu pornirea motorului. pt a face acest lucru trebuie sa identific firul de accesorii si cel de motor pornit. pe cel de dat la "cheie", cel de act electromotorului l-am depistat, si pe cel de permanent in cartea service la partea electrica contactul este prezentat foarte prost facandu-mi imposibila depistarea celor 2 fire. am masurat fata de masa si la punerea contactului pe amadoua firele am 12V, dar in pozitia cand se sting becurile din bord, lasand cheia in aceeasi pozitie pe unul dintre fire dispare cei 12v,dar accesoriile gen ventilator radio castefon continua sa functioneze, iar daca mai misc de cheia pe pozitia motor, am din nou tensiune pe cele 2 fire dar acum am 13V(normal....). care dintre cele 2 fire este motor pornit si pe care sunt cuplate accesoriile. aceste 2 fire imi trebuiesc cuplate la modulul de pornire. va rog ajutatima in rezolvarea dilemei mele. Pana in ultimul moment, incerc sal cuplez eu si mai apoi o sa ma duc la service. Link to comment
cris06 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Uite schemele electrice. Linia 15 - accesorii si 15A - plus dupa cheie cu motorul pornit. Nexia_electroscheme.pdf Link to comment
raresvintea Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 saru' mana mult de tot. nu ai si celalte manuale de reparati?... ca vad ca sunt mult mai complexe, mai bine explicate, cel putin partea de electrica este foarte diferita, eventual trimitemile si mie la raresvintea@yahoo.com Link to comment
madkat Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 si mie la madkatweb@yahoo.com "> sarumana Link to comment
za_george Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 si mie la za_george@yahoo.com va rog mult mult de tot! numai bine ! Link to comment
cris06 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 fftopic: Ca sa nu mai apara o gramada de cereri pt. Manualul tehnic la Cielo, cu permisiunea moderatorilor, am sa postez adresa de unde se pot descarca documentatiile tehnice pt. cea mai mare parte ale atoturismelor Daewoo. Daca e nevoie se poate muta. Multumesc! Deci: www.anagabriela.ro Link to comment
raresvintea Posted January 29, 2009 Author Share Posted January 29, 2009 ajutati-ma acum cu o alta problema... Miam pus pe un cielo korean 1996 o alarma cu pornire motor... foarte misto iarna cald, vara rece...am dat peste o problema... alarma are un fir care sesizeaza pornire cu succes a motorului, dar care momentan este cuplat la +permanent...Am incercat asa cum zice in manualul alarmei sa infasor in jurul fisei principale dar fara succes... alarmei ii trebuie un fir care cand motorul a pornit sa aiba 12V si cand nu a pornit <6V. Ce fie as putea alege? Mam gandit la pompa de benzina, sa iau tensiune chiar de pe releu... simplu... sau ca sa nu imi complic viata stiu ca exista langa distribuitor(soch) un fir care in cazul in care pompa s-a dezamorsat, cu un alt fir sa-l pui la 12V si alimentezi pompa. daca nu merge asa ce fire imi mai recomandati? injectoarele se exclud pt ca firele sunt mult prea scurte si prea riscant... Link to comment
Mircea Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Asa ceva poti lua de pe un senzor de pe motor, cum e cel de presiune ulei. Iti trebuie un voltmetru si masori la fiecare senzor in parte cu motorul oprit si cu el pornit sa vezi care-ti indeplineste conditiile si iei de acolo ce-ti trebe. Link to comment
raresvintea Posted January 29, 2009 Author Share Posted January 29, 2009 imi boala a firele sunt vechi mufe vechi si nu stiu daca cand motorul e pornit au 12V... nu asa dori sa ma complic cu montaje auxiliare etc... Link to comment
Mircea Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Nu inteleg ce ai spus, dar n-ai absolut nicio treaba cu firele ca sa masori semnalul unor senzori la mufa de conectare cu motorul oprit si cu el pornit. Link to comment
banzay Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 (edited) Ca urmare a achizitionarii unei alarme cu pornire motor, vin si eu cu niste intrebari. Am nevoie de 4 Fire: Unul e ACC (firul alb cu rosu de la contact, pozitia 15?), unul e ON (pozitia 15A, culoare rosu alb, cu diametrul mai mic?), altul e STARTER (culoare VIOLET la contact?) si la ultimul zice in carte "roll 5-7 circles on the high coil" Sau pot sa leg cum zicea Dl. Mircea de vreun fir de la vreun senzor? In cazul asta de unde sa gasesc un fir sa pot sa ma leg mai usor la el? Edited April 16, 2009 by banzay Link to comment
Englishman Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Eu unul nu mi-as lua o alarma fara sa mi se asigure si montajul profesionist. Voi aveti curaj de va bagati la asa ceva... vreun scurt, ceva, sau vreo legatura facuta unde nu trebuie, ia naibii foc masina, fereasca cel de Sus... Link to comment
tolin Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Eu unul nu mi-as lua o alarma fara sa mi se asigure si montajul profesionist ... Ce-i aia montaj profesionist ? Link to comment
Alex.T Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Cineva care se pricepe cat de cat si a mai facut asta? Link to comment
madkat Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 @Englishman - Care vanzatori de alarme fac montaj profesionist? - este o intrebare retorica... Link to comment
Englishman Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 (edited) Pai tocmai, iau alarma exact de unde mi-o si monteaza...sau, ma rog, ma duc la un electrician auto...chiar refuz sa cred ca voi vorbiti serios, o alarma nu se monteaza asa cum se monteaza detectorul de radar pe bord, vorbim totusi de pornire motor prin telecomanda si alte chestii complexe chiar si pentru un initiat in alarme, darmite pentru unul care nu a mai facut asa ceva niciodata ! La urma urmei vorbim de SIGURANTA masinii,zic eu, de senzori, de relee, de actuatoare, de "fire trase" nu stiu de unde, de posibile improvizatii periculoase, nu de calitatea sistemului audio, unde isi poate baga nasul oricine ( acolo, daca iese, e ok, daca nu iese, mai incerc o data, etc) Haideti sa fim realisti, totusi, STIU ca nu vorbiti serios. Edited April 17, 2009 by Englishman Link to comment
dorucioby Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Intrebare: Pornirea motor "stie " cumva ca hardughia e scoasa din viteza? Daca da cum? intreb ca principiu ca s curios. Ma refer la cutia manuala Link to comment
Englishman Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 (edited) Din cate stiu, se pune un senzor/contact la schimbator care " stie" pozitia de liber si de "in viteza" . Daca e "in viteza", senzorul nu permite pornirea din telecomanda. Edited April 17, 2009 by Englishman Link to comment
tolin Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 ... nu de calitatea sistemului audio, unde isi poate baga nasul oricine ( acolo, daca iese, e ok, daca nu iese, mai incerc o data, etc) ... Ziceai ca ai fost la un profi pentru montajul instalatiei audio (nu cred ca-i cazul sa aduc citatul in sprijin) ? Link to comment
Englishman Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Asa e, maitre, ce memorie, dom`le...bag eu nasu`, dar mesteru`, tot mester ramane... Link to comment
raresvintea Posted May 18, 2009 Author Share Posted May 18, 2009 Pt cei carcotasi, eu mi-am instalat de unul singur alarma fara absolut nici o problema. De atunci pana acuma alarma merge foarte bine. Cu nitica pricepere, poate chiar mai multa se poate monta o alrma. nu este imposibil. NU ASIGUR MONTAJ! am alte treburi ce imi ocupa indeajuns de mult timpul. Eventual doar dau indicatii sfaturi, dar datorita existentei acestui forum si dezbaterii tuturor problemelor posibile, oricine se poate descurca! Link to comment
cris06 Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Eu te felicit! Numai ca, discutiile au cam degenerat in fftopic: . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now