alexdanx Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Salut, Problema e in felul urmator : Astazi am cam uitat farurile aprinse la Kalosul meu din 2004 , aveam impresia ca se opresc atunci cand ma dau jos din masina incui si armez alarma. ...se pare ca au renuntat la obiceiul asta. In fine, ideea este ca pt a pleca astazi a trebuit sa imi dea cineva curent, problema a aparut in momentul cand am vrut sa opresc alarma ...care nu mai are nici un fel de legatura cu telecomanda mea : / , adica apas butonul magic de pe telecomanda, si nimic. Telecomanda functioneaza. Am alarma de la Di-bas ...mizeria care se inchide separat de masina, era prezentata de cineva pe un alt thread. Problema mea este acum faptul ca nu pot ANULA ALARMA, si astazi am venit de la munca in masina piuind prin tot orasul de se uita lumea la mine ca la urs . Cum fac sa anulez alarma aia blestemata? : / M-am gandit sa ii tai firele dar asta rezolva doar problema piuitului, nu si a semnalizarilor , atunci cand functioneaza alarma se aprind toate semnalizarile ...ca la avarii. :/ Multumesc Link to comment
Alex.T Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Cauta in cartea alarmei si vezi daca are un buton de RESET pe undeva. Link to comment
papie Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Nu uita sa ai contactul "pus" cand actionezi butonul magic (reset), altfel nu functioneaza. Link to comment
Alex.T Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Nu stiu daca trebuie pus contactul. Cand a umblat la bornele bateriei alarma a avut impresia ca cineva vrea sa faca ceva masinii si a intrat pe "avarie". Trebuie sa ise stearga cumva aceasta avarie. Din cate stiu ea nu este legata la calculatorul masinii ca sa aiba nevoie de contact pus. Link to comment
Dj_Dark Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 La unele da. Cel mai bine se incearca ambele variante. A mea nu merge resetata fara contact si mi se pare ok asa. Altfel putea sa o reseteze oricine. Link to comment
alexdanx Posted January 14, 2009 Author Share Posted January 14, 2009 nu are buton de reset (cel putin asa mi-au comunicat de la service Di-bas, cartea alarmei nu o mai am).Pana la urma o sa ma duc cu masina la un service specializat pe alarme Link to comment
root Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Incearca sa deconectezi bateria si sa o lasi asa peste noapte. Daca are memorie si aceasta nu e eeprom, ai mari sanse de reusita asa (evident daca zici ca nu gasesti resetul). Mai exista si posibilitatea ca atunci cand ai facut smecheria cu cablul sa-ti fi trosnit alarma si a luat-o razna iremediabil. E totusi ciudat ca nu a fost legata la circuitul de imobilizare si te-a lasat sa pornesti motorul... P.S. Tu ai vorbit serios cand ai zis ca ai circulat cu ea piuind si fara nici o posibilitate de a semnaliza?! Link to comment
alexdanx Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 update : am fost la service de alarme unde mi-au spus baietii ca e un tip de alarma nasol care nu are buton de reset si nu o pot reprograma . In esenta alamra mea si-a "uitat frecventa" si nu mai asculta de telecomanda. Remediu : au scos mufele din alarma . Cost consultatie : 40 RON . Sambata ma duc cu masina la revizie si poate o rezolva tinerii de la Di-BAS. P.S: da , asa am mers. Cand tipa alarma si iti clipocesc avariile nu mai ai nevoie de semnalarizari ..crede-ma. Imi dadeau prioritate si autobuzele . Link to comment
Recommended Posts