fixN Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 (edited) Salut, sunt nou pe aici... am si eu o problema, eram azi prin pasaj pe la obor.. si apas ambreaju.. vad ca se infraneaza.. in loc s-o ia la goana (eram in rampa); in fine.. merg ce merg.. schimb a 4-a.. o turez.. ma ce pm.. mai mult de 50 nu trecea... mai merg 5 minute.. parca isi revine putin.. ajung acasa.. si m-a izbucnit un miros de ferodou incins cand am iesit din masina. Cineva mi-a spus ca poa sa fie de la o roata, altcineva mi-a spus ca e de la discu de ambreaj.. help? Edited January 20, 2009 by fixN Link to comment
Dannyboy Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 ferodou ai doar la frane si la ambreiaj. ar fi trebuit sa incerci jantele in momentul opririi. daca le-ai fi gasit calde ai fi avut raspunsul. inclin totusi sa cred ca e de la frane, deoarece daca ai fi avut probleme cu discul de ambreiaj fie nu s-ar mai fi pus in miscare masina, fie ar fi capatat o vibratie puternica in timpul rularii. cam asta e parerea mea. Link to comment
fixN Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 (edited) poate sa fie de la frana de mana?... dar pm dimineata cand plec.. daca scot frana de mana.. se misca singura.. Edited January 21, 2009 by Mircea Atentie la LIMBAJ! Link to comment
fixN Posted January 21, 2009 Author Share Posted January 21, 2009 altcineva?.. alte idei? Link to comment
Mircea Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Pai ia verifica mataluta ambreiajul. Pornesti, tragi frana de mana, bagi in viteza si ridici usor fara sa accelerezi. Daca se opreste motorul imediat, nu ai nimic la ambreiaj, daca nu se opreste, discul e dus. Suspenda masina pe fiecare roata si invarte de ea. Daca se invarte usor, frana e OK, se invarte greu sau deloc, ai pistonase blocate. PS cand mai ceri informatii pe forum, in loc de "pm", ai face bine sa ne spui cat de veche e masina, cati km are, cand ai umblat ultima oara la reperele pe care le consideri defecte etc. Asta ca sa nu mai zic ca modalitatile de verificare ale discului de ambreiaj sau ale rotilor infranate exista deja spuse pe forum, tot ce aveai de facut era sa folosesti functia (Search). http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=S...2Broata+blocata http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=S...ite=%2Bambreiaj Link to comment
fixN Posted January 28, 2009 Author Share Posted January 28, 2009 (edited) ... E din 2000, are 59.000km, o am din vara, n-am mers decat o mie de km maxim, ca n-am avut carnet, cand am luat-o abea ii se facuse revizia Edited January 28, 2009 by tolin Nu mai cita integral si inutil mesajul anterior ! Link to comment
tolin Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 Ce legatura are revizia cu ambreiajul ? Executa ce ti-a zis mircea si afli un rezultat. Link to comment
Berty Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Probabil unul din pistoanele etrier a ruginit si ramane blocat uneori. Se inlocuieste impreuna cu garnitura piston si garnitura etansare cilindru (kit). Verifica daca se incalzesc jantele. Si eu tot la Obor... Link to comment
mariusionutceausescu Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Pai este posibil sa fie de la amandoua. De ce? Simplu. De la roata pentru ca merge infranata si de la ambreiaj pentru ca, mergand infranata, ambreiajul este fortat si orecum patineaza. Este cam acelasi lucru ca si cum ai incerca sa tractezi pe cineva. Verifica garnitura la etrier in prima faza. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now