Jump to content

Probleme Matiz, Help.


Recommended Posts

Salut, sunt nou pe aici... am si eu o problema, eram azi prin pasaj pe la obor.. si apas ambreaju.. vad ca se infraneaza.. in loc s-o ia la goana (eram in rampa); in fine.. merg ce merg.. schimb a 4-a.. o turez.. ma ce pm.. mai mult de 50 nu trecea... mai merg 5 minute.. parca isi revine putin.. ajung acasa.. si m-a izbucnit un miros de ferodou incins cand am iesit din masina.

 

Cineva mi-a spus ca poa sa fie de la o roata, altcineva mi-a spus ca e de la discu de ambreaj.. help?

Edited by fixN
Link to comment

ferodou ai doar la frane si la ambreiaj. ar fi trebuit sa incerci jantele in momentul opririi. daca le-ai fi gasit calde ai fi avut raspunsul. inclin totusi sa cred ca e de la frane, deoarece daca ai fi avut probleme cu discul de ambreiaj fie nu s-ar mai fi pus in miscare masina, fie ar fi capatat o vibratie puternica in timpul rularii. cam asta e parerea mea.

Link to comment

Pai ia verifica mataluta ambreiajul. Pornesti, tragi frana de mana, bagi in viteza si ridici usor fara sa accelerezi. Daca se opreste motorul imediat, nu ai nimic la ambreiaj, daca nu se opreste, discul e dus.

Suspenda masina pe fiecare roata si invarte de ea. Daca se invarte usor, frana e OK, se invarte greu sau deloc, ai pistonase blocate.

PS cand mai ceri informatii pe forum, in loc de "pm", ai face bine sa ne spui cat de veche e masina, cati km are, cand ai umblat ultima oara la reperele pe care le consideri defecte etc. Asta ca sa nu mai zic ca modalitatile de verificare ale discului de ambreiaj sau ale rotilor infranate exista deja spuse pe forum, tot ce aveai de facut era sa folosesti functia (Search).

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=S...2Broata+blocata

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=S...ite=%2Bambreiaj

Link to comment

...

 

E din 2000, are 59.000km, o am din vara, n-am mers decat o mie de km maxim, ca n-am avut carnet, cand am luat-o abea ii se facuse revizia :)

Edited by tolin
Nu mai cita integral si inutil mesajul anterior !
Link to comment

Pai este posibil sa fie de la amandoua. De ce? Simplu. De la roata pentru ca merge infranata si de la ambreiaj pentru ca, mergand infranata, ambreiajul este fortat si orecum patineaza. Este cam acelasi lucru ca si cum ai incerca sa tractezi pe cineva. Verifica garnitura la etrier in prima faza.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...