Tommy Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 off-topic, scuze, nu vreau sa stric topicul omului, poate le muta cineva la AT vs MT Singurul avantaj al automatei pe care l-am sesizat eu e ca poti frana mai usor cu stangul decat la o manuala, are doar doua pedale si de regula cea de frana e mai mare ca la MT, dar trebuie exercitiu.. de regula se apasa mult prea tare In rest.. AT-ul schimba prost si mai ales exact cand nu trebuie, si greu poti pune puterea maxima la roata, am incercat si pe mod sport, si daca nu o tii la podea schimba singura in treapta superioara, desi eu am nevoie sa mentin treapta si turatia sa pot tasni in momentul cand am plasarea care imi convine. De altfel.. pe masini cu motoare de scutere.. e chiar o porstie sa pui automata, si asa nu ai putere destula.. mai pierzi si din cauza ca o masinarie idioata intelege sa schimbe pentru consum. Am condus si AT-uri de 140, 170, 250 de cai.. la oricare as fi preferat MT. Concluzia personala .. never AT Link to comment
Mircea Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Pare rau ca nu mai am pe mana 530 d de 235 CP cu automata Te lasam s-o testezi. Link to comment
dan brasov Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute. Nu am condus nimic cu cutie automata, dar nu cred ca ar fi pe placu meu. Acum fiecare stie mai bine ce si cum. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now