Viktor Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Inseamna ca producatorii de jante sunt prosti, intotdeauna, neproducatorii stiu mai bine. Fiecare isi apara interesele. Link to comment
korydon Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 substantele folosite ...ataca aluminiul si il corodeaza, Acum vin 2 vecini si spun invers, pe cine sa cred ? Link to comment
Viktor Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Acum vin 2 vecini si spun invers, pe cine sa cred ? Pe mine. Si de nu ma crezi, n-o sa te mai mint vreo-data. Link to comment
augustinionut Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Cre ca eu-s mai vecin cu tine decat ceilalti Dar ca sa impac capra cu varza, folosesc table si iarna si vara: dinastea imi permit Link to comment
korydon Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Pe mine. Si de nu ma crezi, n-o sa te mai mint vreo-data. Lasand gluma la o parte, cadrul bicicletei mele este facut din dural ( un aliaj intre carbon sau titan si aluminiu- ceva de genul asta ) si nu am vazut pic de rugina sau altceva care sa imi dea de gandit ca a fost atacat de vreo substanta ( si a vazut multe substante la viata lui - chiar si de alea cu care dau drumarii ). Ma gandesc ca si jantele din aliaj au cam aceeasi compozitie. Link to comment
Viktor Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Dar ca sa impac capra cu varza... Altfel spus, decit sa port grija banilor - mai bine le duc dorul. Link to comment
tolin Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 (edited) Acum vin 2 vecini si spun invers, pe cine sa cred ? Unii vecini simplifica realitatea, o adapteaza la prejudecatile lor: - nu exista jante din Al; - aliajul are acoperire de protectie, altfel ar oxida imediat in orice anotimp; - daca nu ma insel, fierul are o valenta in plus. In rest, strugurii sunt acri. Edited September 16, 2011 by tolin Link to comment
Mircea Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Eu vorbesc din experienta, la Nubira am prapadit jantele de aliaj, mai precis lacul de pe ele, folosindu-le iarna. Link to comment
madkat Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Acoperirea de protectie a aliajului din care e facuta janta, se "duce" partial, in timp, datorita socurilor si substantelor aruncate pe drumuri iarna. Evident, mai rau la jante ieftine, sau no-name. Indiferent de ce spun producatorii (al caror interes nu coincide cu interesul financiar al clientilor) e mai "ieftin" sa ai pentru iarna jante de tabla. Link to comment
korydon Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Indiferent de ce spun producatorii (al caror interes nu coincide cu interesul financiar al clientilor) e mai "ieftin" sa ai pentru iarna jante de tabla. Am colega de serviciu cu un Clio din 2005 cu 100k km , are jante din aliaj cu care merge si iarna si vara si arata impecabil ( ca noi ). Link to comment
madkat Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Da, mai scapa si d-astea - CMS-urile de pe cielo sunt turcesti, OEM Dacia SRN, naiba stie cate ierni au facut inainte de a le lua eu (pot fi chiar din 1999 ca si an) plus 3 ierni la mine, si se tin ok. Insa la cate am vazut cojite (e drept mai mult aftermarket-uri, chiar si firme considerate bune) ... Link to comment
augustinionut Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Amu, ca tot sunt toti vecinii prezenti, daca nu incalzesc pe timpul iernii clapeta de acceleratie poa sa condenseze apa, sa intre in admisie si sa spele pelicula de ulei de pe cilindri? Link to comment
tolin Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 (edited) Acoperirea de protectie a aliajului din care e facuta janta, se "duce" partial, in timp, datorita socurilor si substantelor aruncate pe drumuri iarna. Evident, mai rau la jante ieftine, sau no-name. Sa le spun vecinilor mei la ale caror automobile nu s-a si nici nu se va produce vreodata jante din tabla. Ca sa dai jos protectia de pe ele trebuie sa folosesti janta ca pe o piatra de polizor in raport cu o bordura. Amu, ca tot sunt toti vecinii prezenti, daca nu incalzesc pe timpul iernii clapeta de acceleratie poa sa condenseze apa, sa intre in admisie si sa spele pelicula de ulei de pe cilindri? La tine, DA, la altii, NU. Incalzirea corpului clapetei se face pentru a nu ingheta clapeta. Apa poate sa patrunda in cilindru doar sub forma de vapori, lucru care poate fi un avantaj. Altfel, n-am auzit ca apa sa se amestece cu uleiul, mai repede benzina. Edited September 16, 2011 by tolin Link to comment
john Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Am colega de serviciu cu un Clio din 2005 cu 100k km , are jante din aliaj cu care merge si iarna si vara si arata impecabil ( ca noi ). La fel si la mine si am luat ceva gropi in peste 5 ani fara sa imi zboare "acoperirea de protectie a aliajului". Cel putin la roata dreapta/fata s-au simtit gropile: in toamna am schimbat un rulment care huruia foarte tare, amortizorul respectiv "bate" si trebuie schimbat iar anvelopa de iarna Dunlop Sport 3D ajungea in max. o luna la max. o atmosfera, fara sa aiba vreo galma (intre timp am aruncat-o). P.S. Cadrul bicicletei tale nu are nicio legatura cu carbonul (fibra de carbon). Link to comment
augustinionut Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 La tine, DA, la altii, NU. Merci la fel Link to comment
zeneseu Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Lasand gluma la o parte, cadrul bicicletei mele este facut din dural ( un aliaj intre carbon sau titan si aluminiu- ceva de genul asta ) 2 vecini de-ai mei mi-au spus ca esti informat gresit. Bicicleta ta este din duraluminiu (DURALUMÍNIU s. n. aliaj de aluminiu, cupru, magneziu, mangan şi siliciu, foarte rezistent şi uşor; dural1. (< fr. duralumin)) si nu prea are treaba cu carbonul sau titanul. Titanul si carbonul constituie elemente distincte si individuale in compozitia cadrelor bicicletelor. Link to comment
korydon Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Mie mi-au spus 14 vecini de parcare asta :"The Six13 model, which was introduced in 2004, uses carbon tube sections in the main triangle but still employs aluminum rear triangles. This arrangement is contrary to the usual industry practice of using carbon stay inserts and aluminum front triangle tubes. It should also be noted that the Union Cycliste Internationale has established a 6.8 kg (14.97 lb) minimum weight limit. Cannondale advertised this light weight frameset with the slogan "Legalize my Cannondale". In reality, only the smallest size (50 cm) of bike actually approached the 6.8 kg limit. Some in the bicycle industry considered this to be a creative marketing effort because Six13 frames in fact weighed the same as or more than competing frames from other manufacturers.[11]" Sursa :http://en.wikipedia.org/wiki/Cannondale_Bicycle_Corporation Link to comment
augustinionut Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Da, totusi duraluminiul nu are carbon. Si da, bicla ta are carbon. Link to comment
zeneseu Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 De la a folosi insertii de carbon in cadru pana la a spune ca Dural-ul este ( un aliaj intre carbon sau titan si aluminiu- ceva de genul asta ) este cale lunga.Ar trebuie sa renunti la cei 14 vecini si sa-l iei de vecin pe augustin; el macar face diferenta intre nuante si tehnologii. Link to comment
andreib Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Dupa 2 pagini de topic eu am o singura concluzie: cele mai bune jante sunt tablele lui augustin ca se pot indrepta cu toporu' Link to comment
augustinionut Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Cand dai noaptea cu peste suta la ora intr-un gropalau de-ti clantane dintii, doar muchia de la topor te mai scapa (poate stii, are coada lunga). Imi intra degetu' mare intre anvelopa si janta. Acu, sa continuam cu apa in cilindri. Mai are cineva vre-o parere inafara de tolin? Link to comment
madkat Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Nu ma refer la cojirea datorata socurilor. Ci la cojirea ca in poza atasata. E un caz extrem, gasit la o sumara pe net. Link to comment
tolin Posted September 19, 2011 Author Share Posted September 19, 2011 Voi ati inteles de ce va scaldati numai in gropi cu jante SH din mileniul trecut ? Unii nu-si pot imagina un drum fara gropi sau o janta impecabila, iar lumea lor se termina la linia orizontului.Cu mentalitatile acestea nu veti depasi starea actuala, iar diferentele se accentueaza. Link to comment
Viktor Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 (edited) ... o janta impecabila... Mina sus citi au din astea. Imediat ii numaram pe degete (doar de la mina). LE. Deja am devenit invidios, ca eu n-am din alea. Edited September 19, 2011 by Viktor Link to comment
Englishman Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 (edited) EU. Am pe Cielito aceleasi jante de 6 ani ( mult peste 100.000 km cu ele) si da, sunt impecabile. Si da, am facut si drumuri forestiere, am parcat si langa jdemii de borduri. Gropile le-am...evitat. Am si luat destule, dar se pare ca am avut noroc. Singurele zgaraieturi fine sunt cele de la spalatoriile auto. Ma refer la cele din aliaj, rotile de iarna din tabla sunt...ca noi. Cine nu ma crede, pun poze din toate unghiurile, cu toate ca nu prea e genul meu. Off topic : mie imi spun mereu multi vecini, colegi de forum, ca "VREO trei fete " se scrie de fapt " VRE-O trei gagici". Si tot insista de cativa ani. Cu obstinatie. http://dexonline.ro/definitie/vreo Edited September 19, 2011 by Englishman Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now