balanel Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) Si pe matizul meu ABS-ul functioneaza pe toate rotile! Mie la Symbol nu imi functioneaza pe toate rotile! Maine ma duc peste ei, sa vad de ce nu merge si la roata de rezerva. Edited February 10, 2009 by balanel Link to comment
DGT Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Cred ca ai namol pe senzori!Mai spala si roata de rezerva cand speli masina! Link to comment
martiz Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Mie la Symbol nu imi functioneaza pe toate rotile! Maine ma duc peste ei, sa vad de ce nu merge si la roata de rezerva. Poate ca ai roata de rezerva compacta! ) Link to comment
banzay Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 E adevarat ca nu exista numere de inmatriculare de tipul B XX Oxx ? Adica din grupul de cele 3 litere prima sa fie un " O " ? Link to comment
zeneseu Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Asta trebuia sa o auzi de la cel mult doi vecini. Si da, e adevarat. Cu completarea ca nu se pune nici "I" la inceputul grupului de litere. Link to comment
tudor2402popescu Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 @ Banzay: Nu se pune O sau I la primele litere de la numere pentru a nu fi confundate cu 0 sau 1. In alta ordine de idei, dar asta se intampla mai demult: Prin 2005 , la Opelul Astra I pe care l-am avut, s-a intamplat sa inceapa sa imi scartaie franele. Cum eram in sesiune , n-aveam timp sa ma ocup de ele, si de cate ori veneam si franam, se auzea un scart. Un vecin imi zice: baaa, iti scartaie frana. La care eu : Stiu, ce sa-i fac ? n-am timp sa ma ocup de ea, sunt in sesiune. La care el, de colo: Nu poti sa dai cu niste vaselina pe discuri , macar pana termini sesiunea, macar asa temporar sa se remedieze ? M-a bufnit rasul , insa stiind ce e in capul acestui vecin chiar imi era frica ca imi va da el cu vaselina pe discuri, stiind ce tampenii si-a facut el la masina. Link to comment
strumfuadi Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Si pe matizul meu ABS-ul functioneaza pe toate rotile! Si la mine functioneaza pe toate rotile! Ba chiar ieri m'a salvat de la un impact cu un cielo care s'a oprit perpendicular pe drum in rondul de la Izvorul Rece. Desi eram cu pedala la podea, cand mi'am dat seama ca nu se va opri am tras de volan si m'am oprit paralel cu idiotul, la circa 2 metri. ABS rules, fara el m'as fi dus drept oricat as fi rotit de volan.. 1 Link to comment
hitman Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Primit pe email de la un vecin. Testul a fost efectuat la Dealerul Honda din - IASI – cu scanner HONDA Testul a fost realizat dupa ce masina a facut 40.000 km si au fost schimbate bujiile cu unele marca DENSO si nu cu cele de fabrica NGK. Masina pe care s-au facut testele cu benzinele de mai sus : Honda Accord din 2006, 2.0 DOHC i-VTEC, 155 CP, A/T. 1.culoarea rosie - am atribuit-o benzinelor cu parametri de top si care in mod sigur ar asigura masinii functionarea cea mai "sportiva"-nu economica. 2.culoarea portocalie - singura atribuita Efix 95. Singura benzina cu CO 95 dar care se apropie de un 98. Este o benzina buna care prin functionarea ei curata in mod real sistemul de alimentare. Totusi se simte lipsa puterii calorice pe turatii ridicate. 3.culoarea verde - reprezinta clar compromisul ideal. Valori bune pe parametri tehnici, masina trage pefect, consum bun chiar f. bun. 4.culoarea gri - am atribuit-o benzinelor "normale", benzinelor aflate la limita inferioara si pe care va puteti baza dar doar pt. a se invarti roata. 5.culoarea neagra - am atribuit-o benzinelor care dupa vorba aia veche "la pomul laudat sa nu te duci cu sacul", benzinelor care au avut cel mai dubios comportament la masuratorile oferite pe scanner, benzinele cu performate mici si consum ridicat. Link to comment
zeneseu Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Vecinul tau sigur nu e pe forum? http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=389861 Link to comment
Tommy Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Salut, am vazut pe un site ca unii fac scuturi pt Matiz. .. Intrebarea mea este : ce traseu va mai avea aerul spart, la viteze mari??? nu cumva, daca voi acoperi toata zona de sub motor, ii modific traseul (de fapt il opturez) voi pirde directia????Precizez ca eu am scosasa carcasa filtrului de aer, ca am unul sport, si acu e un gol destul de mare in fata. Ma gandesca ca autostrada + 140km/h + masinuta usoara + vant + depasire tir + SCHIMBAT traseu aer spart, sa nu ma trimita in sant...Astept un sfat de la cunoscatori, va rog.Multumesc Daca il faci corespunzator ai putea sa te folosesti de portanta aerului spart intocmai CA COndoru.. sa mergi unde vrea... 1 Link to comment
BogdanG Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Mi-au zis doi vecini de-ai mei ca e unu la Brasov, cica e tata lor, segmenteaza motorul prin mufa OBD2, foarte tare frate poate o sa-mi fac si eu programare la el sa-mi repar Touareg-ul . Link to comment
Dj_Dark Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 (edited) Moaaaa, asta e mai tare decat ginecologu' cu teava de esapament . Edited March 5, 2009 by Dj_Dark Link to comment
DGT Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Mi-au spus doi vecini ca Chevrolet (Daewoo) Aveo e cea mai slaba masina la" EuroNcap"! Are o juma' de stea! Link to comment
Lucian M Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 (edited) Vecinii tai e varza, masina are 1,5 stele, ca nu le-a convenit alora din cap ca nushce facea rau cica la sofer. Masina trebuia sa ia 3 stele, dar deh... Spune vecinilor sa deie un sarci pe gugal. Edited March 5, 2009 by Lucian M Link to comment
Tommy Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Bogdane.. dar ce-ai facut .. ti-ai luat Touareg stricat si nu ni-l arati si noua? 1 Link to comment
DGT Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Inca il repara prin teava de esapare! Mai are un simering-doua si e gata! Link to comment
BogdanG Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Mai am ceva de lucru cu cipu nu-mi iese deloc treaba da o sa reusesc pana la urma, ma ajuta si cei 2 vecini ai mei . Link to comment
vladawd Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Nu merita topic separat intrebarea asa ca : Varianta 1 : in trecut asa s-a invatat la scoala de soferi la plecare din panta cu frana de mana...acum te invata cum sa faci acelasi lucru apasand pedala de frana...si uite asa pornesti in panta fara sa mergi inapoi 1 cm si fara sa f*** amreiajul. Varianta 2 : din contra, in trecut te invata bine, sa pleci din panta fara frana de mana. Cele spuse mai sus sunt eviden un copy paste de undeva. Poate sa ma lamureasa cineva ? Eu folosesc mereu frana de mana la plecarea din rampa pentru a evita sa o iau la vale. Link to comment
Brainiac Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Varianta 1 - Avand in vedere ca la plecare ai un picior pe ambreiaj si unul pe pedala de acceleratie, aceasta varianta este valabila doar pentru masinile cu cutie automata sau pentru negri. Varianta 2 - Care-i diferenta fata de 1? Link to comment
tolin Posted June 2, 2009 Author Share Posted June 2, 2009 Variantele sunt echivalente, utilizarea franei de serviciu este o chestiune de indemanare a piciorului (daca-i permisa alaturarea termenilor). Oricum, ambreiajul este utilizat in egala masura, introducerea lui in discutie este inutila. 2 Link to comment
vladawd Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Masina cu transmisie automata nu are ambreiaj. Altfel spus : este vreo diferenta in uzura ambreiajului in cazul celor 2 metode (folosind frana de mana vs. folosina pedala de frana) ? Caci pe tema asta se certau cei doi "vecini". Link to comment
zeneseu Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Cum zicea Tolin, totul e o chestie de indemanare (a piciorului sau a soferului). Ambreiajul poate fi uzat la fel de mult in ambele situatii. Link to comment
tolin Posted June 2, 2009 Author Share Posted June 2, 2009 Daca in mintea unuia dintre vecini, apasarea franei de serviciu este asociata permanent cu apasarea pedalei ambreiajului, futilizarea ambreiajului are loc, la el, de fiecare data. 1 Link to comment
laurentziu83 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Pentru ce sa pierzi timpul tragand si de frana de mana? Recomand vecinilor sa invete sa tina masina oprita in rampa doar din ambreiaj (fara frana), eventual sa jongleze putin inainte-inapoi. Daca e sa pice ambreiajul, va pica oricum, si fara asta. Link to comment
Laurycã Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 (edited) Eu sunt curios cum se face pornirea în rampa cu frâna de mâna la Passat (B6). Edited June 3, 2009 by Laurycã Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now