Jump to content

Recommended Posts

Ma gandesc ca, pe viitor, sa schimb si finala cu una sport. Nu ma intereseaza sa sune la o masina de curse, poate un pic de tot sa se auda. Am observat ca parerile sunt impartite in ceea ce priveste avantajul acestei schimbari, poate un pic de cuplu castigat. Unii zic ca se pot castiga si cativa cai, la fel cum se pot si pierde. Vreau sa stiu daca exista posibilitatea sa pici la rar, nu din cauza zgomotului, ci din cauza noxelor, cu toate ca, stiu ca catalizatorul este in alta parte, nu in finala. Finala stock are ceva filtre in ea care nu mai apar la cea sport, si care te pot pica la rar? (putin probabil zic eu, dar nu imposibil)

Dupa ce criterii/caracteristici/etc... sa ma ghidez in alegerea unei finale sport pt a iesi treaba ok?

Cei care aveti montate finale spor, ce parare aveti de ele, va ajuta, ati testat-o pt a vedea daca au crescut/scazut caii?

Link to comment

@ Mircea, multumesc. Am citit acum topicul. Frumoasa toba si interesante discutiile.

1) Deci finala poate contine niste "filtre" (mai mult pentru zgomot, zic eu). Lipsa lor pe una "sport" nu cred ca te pica Rar-ul, asta daca toba nu face ca toti dracii? Dpdv al poluarii e nesemnificatica schimbarea finalei. Corect? A avut cineva probleme la rar cu una mai "silentioasa"?

2) Marimea tipsului influenteaza direct proportional intensitatea sunetului.

3) Ati simtit dupa schimbare o imbunatatire a comportamentului masinii?

3) Cei de la service au comentat ceva, la masinile pe garantie?

 

Tks

Edited by dan brasov
Link to comment

Zgomot, castig infim de putere, inox-ul nu rugineste. Zgomotul iti da senzatia de putere marita insa e falsa. Daca te prinde un RAR mobil iti ia talonul pentru zgomot :D .

La noxe nu are legatura.

 

PS. pentru cativa cai trebuie schimbate mai multe decat finala.

Link to comment

Si a mea la inceput facea usor si pe un ton grav. Acum face mai frumos :D . Si cand e rece mai si zornaie, foarte frumos. Sa vezi cand da rateuri =)) . Sigur nu mai trec de RAR. O sa pun o inregistrare cu prima ocazie.

Edited by Dj_Dark
Link to comment
  • 3 weeks later...

Este loc suficient pentru o finala, cea originala e MARE si destul de restrictiva, iar in spate este loc generos. Eu am schimbat tot de la racordul flexibil in spate si am facut si ITP-ul pe bune la NASTY fara programare, pe nepregatite si cu tot cu filtru de aer sport. Evacuarea se aude dar nu foarte tare pentru ca asa am vrut si de simtit se simte fara doar si poate. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=385079

Link to comment

45 mm este diametrul tevii pe intrarea in toba. Akon, te-am mai sfatuit o data, mergi la Borla. Altfel, vei cumpara o toba neomologata si la primul filtru rar spui pa talonului. In plus, la Borla ai posibilitatea sa testezi 2-3 tobe pentru a vedea care se aude cel mai bine.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...