dan brasov Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Ma gandesc ca, pe viitor, sa schimb si finala cu una sport. Nu ma intereseaza sa sune la o masina de curse, poate un pic de tot sa se auda. Am observat ca parerile sunt impartite in ceea ce priveste avantajul acestei schimbari, poate un pic de cuplu castigat. Unii zic ca se pot castiga si cativa cai, la fel cum se pot si pierde. Vreau sa stiu daca exista posibilitatea sa pici la rar, nu din cauza zgomotului, ci din cauza noxelor, cu toate ca, stiu ca catalizatorul este in alta parte, nu in finala. Finala stock are ceva filtre in ea care nu mai apar la cea sport, si care te pot pica la rar? (putin probabil zic eu, dar nu imposibil) Dupa ce criterii/caracteristici/etc... sa ma ghidez in alegerea unei finale sport pt a iesi treaba ok? Cei care aveti montate finale spor, ce parare aveti de ele, va ajuta, ati testat-o pt a vedea daca au crescut/scazut caii? Link to comment
Mircea Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...0&start=120 Link to comment
dan brasov Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 (edited) @ Mircea, multumesc. Am citit acum topicul. Frumoasa toba si interesante discutiile. 1) Deci finala poate contine niste "filtre" (mai mult pentru zgomot, zic eu). Lipsa lor pe una "sport" nu cred ca te pica Rar-ul, asta daca toba nu face ca toti dracii? Dpdv al poluarii e nesemnificatica schimbarea finalei. Corect? A avut cineva probleme la rar cu una mai "silentioasa"? 2) Marimea tipsului influenteaza direct proportional intensitatea sunetului. 3) Ati simtit dupa schimbare o imbunatatire a comportamentului masinii? 3) Cei de la service au comentat ceva, la masinile pe garantie? Tks Edited February 9, 2009 by dan brasov Link to comment
Dj_Dark Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Zgomot, castig infim de putere, inox-ul nu rugineste. Zgomotul iti da senzatia de putere marita insa e falsa. Daca te prinde un RAR mobil iti ia talonul pentru zgomot . La noxe nu are legatura. PS. pentru cativa cai trebuie schimbate mai multe decat finala. Link to comment
Mircea Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Nu neaparat DJ. La Nubira mea, la Borla aveam omologare. A trecut RAR-ul cu toba aia. Si se poate auzi cum face, e un filmulet acolo Link to comment
Dj_Dark Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 (edited) Si a mea la inceput facea usor si pe un ton grav. Acum face mai frumos . Si cand e rece mai si zornaie, foarte frumos. Sa vezi cand da rateuri . Sigur nu mai trec de RAR. O sa pun o inregistrare cu prima ocazie. Edited February 9, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Mircea Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Pai rateuri in decelerare dadea si a mea, de noua Dar era misto Link to comment
dan brasov Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 Mircea, pe "Beauty" nu mai pui una? Am vazut si eu cateva modele Borla, chiar frumoase. Nu stiu daca le au pe toate pe stoc, dar arata bine, si pretul e bun. Link to comment
Mircea Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Hai mah, ce dracu'! Fireste ca nu pun Borla pe diesel. Ce sa se auda? Marait de diesel? Acum prefer linistea dieselului turatiilor benzinarului. Link to comment
Mircea Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Rahat. Asa pun un tips si gata lookul. Link to comment
Akon Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Stie careva dimensiunile exacte ale finalei de la lacetti?am gasit cateva pe net la preturi bune si nu stiu daca se potrivesc. Link to comment
dan brasov Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Nu m-am mai agitat cu finala, dar cand aflii sa spui si aici. Si poze dupa montaj, normal. Link to comment
ratusca Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Este loc suficient pentru o finala, cea originala e MARE si destul de restrictiva, iar in spate este loc generos. Eu am schimbat tot de la racordul flexibil in spate si am facut si ITP-ul pe bune la NASTY fara programare, pe nepregatite si cu tot cu filtru de aer sport. Evacuarea se aude dar nu foarte tare pentru ca asa am vrut si de simtit se simte fara doar si poate. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=385079 Link to comment
Akon Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 (edited) Ma refeream la imbinare.Cat e diametrul tevii?sa stiu ce sa caut. Edited February 27, 2009 by Akon Link to comment
ratusca Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Parca 50mm. Imbinarea se face cu flansa. Link to comment
Mircea Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 45 mm este diametrul tevii pe intrarea in toba. Akon, te-am mai sfatuit o data, mergi la Borla. Altfel, vei cumpara o toba neomologata si la primul filtru rar spui pa talonului. In plus, la Borla ai posibilitatea sa testezi 2-3 tobe pentru a vedea care se aude cel mai bine. Link to comment
Akon Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Mircea stiu asta dar crede'ma ca nu am timp sa merg pana la pitesti doar pt o toba. Link to comment
Akon Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Mircea stiu asta dar crede'ma ca nu am timp sa merg pana la pitesti doar pt o toba. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now