DANNY WOO Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Banuiesc ca aceasta problema este prezenta pe majoritatea masinilor Daewoo,fiind o hiba generala,mai ales la cele fabricate in Romania,curelusha aceea zglobie care te fluiera cand rece motorul.Se poate face ceva anume ca sa nu mai fluiere,parca se foloseste spray-ul WD-40,sau ceva de genul,dar am vazut ca are efect temporar.Ce sa-i fac ca sa nu mai fluiere? Link to comment
CT_ZDB Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 se poate intinde si scapi de suierat. dureaza max 5 min. Link to comment
tolin Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 (edited) Aceasta hiba este pe orice motor care are curele de transmisie din cauciuc si care dupa un timp (de ex. 40.000 km) se intind sau se uzeaza. Asa ca ori se regleaza intinderea ei, ori se schimba. Daca ai dat cu WD-40 n-ai facut decat sa alunece mai bine pe cand rolul ei este de transmisie prin frictiune. Ceva de genul vaselina pe placutele sau sabotii de frana, dar nu asa de periculos. Asa ca inainte de a mai lubrefia ceva incearca sa vezi care-i fenomenul. Nu cred ca a postat cineva asa un sfat si a scapat nepenalizat. Completeaza locatia ta in profil. Pe forumul acesta sunt niste reguli. Edited February 16, 2005 by tolin_afc Link to comment
expero 16V Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Hai nu mai faceti pe desteptii sa-l bagati pe om la cheltuieli.. Dany in concluzie mecanicul mi-0a zis ca scartaie cueraua de AC Cu cea veche am parcurs 50.000 km., am trecut raul cu masina, am ramas inzapezit dar n-a scartait decat o singura data la spalatorie..in 50000!!! Era o curea Packard?!?! Cu asta noua pe care o am de 7000 de km( 3 luni) am numai probleme de genul asta.de cand a inceput sezonul ninsori- ploi la pornire scartaie.Si nu scartaie la orice pornire.Si cateodata scartaie cand motorul e rece si vreau sa plec dupa loc..Cum am bagat in marsarier incepe scartaiala.Dar isi revine in 5 sec. Si astea noi sunt originale Daewoo. Asa ca daca-s noi curelele lasa-le ca merge asa! P.S.: Cu wd 40 nu rezolvi scartaitul ci rezolvi zgomotul de rola AC cand intra apa acolo. Link to comment
EXE Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Si cam care ar fi modalitatea de a strange cureaua aia de alternator? Link to comment
ovi_jer Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 DANNY WOO problema ta nu e una generala .Ai cureaua de la alternator slabita pentru ca nu a fost intinsa la revizii.Se slabeste suportul alternatorului si se trage de acesta in spate apoi se stringe la loc.Daca nu te descurci dute la un mecanic si cu 50.000 rezolvi problema. Link to comment
vbocan Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Completeaza locatia ta in profil. Pe forumul acesta sunt niste reguli. <{POST_SNAPBACK}> Asa, sa dam un exemplu dur tinerei generatii care cu tupeu incearca sa ne ia locul >- >- Glumeam si eu pe seama aciditatii tale... Link to comment
DANNY WOO Posted February 17, 2005 Author Share Posted February 17, 2005 Multumesc de sfaturi,o sa merg la service sa remediez problema si o sa va anunt ce am facut.Si trofin_afc mi-am completat profilul sa stii. Link to comment
sixone Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Si mie-mi scartie de vreo saptamana si ceva, defapt de cand e frigu asta ingrozitor, mai ales cand dau cu spatele si se calmeaza in cateva secunde. Intrebarea e, care naiba dintre curele e? De la alternator, de la A/C sau de transmisie?! PS: E un scartait strident rau, innebunesti in alea cateva secunde cat scartaie.. Link to comment
AEP Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Salutare Domnilor Daca imi permiteti sa-mi dau si eu cu parerea ar trebui intinsa sau schimbata cureaua. Eu am avut problema asta doar cu o anume marca de curea... si asta undeva dupa 15.000 de km de la schimbare... masina mea are 140.000km Link to comment
sixone Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Innebunesc .. despre ce curea vorbiti? Cineva zicea de cureaua de la alternator, altcineva de la A/C.. mai sunt si alea de transmisie?!!?! Link to comment
VAXXi Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 3 curele sunt: alternator, AC şi distribuţie. Aia de distribuţie nu alunecă, are dinţi. Rămân cea de la alternator şi cea de la AC. Link to comment
ovi_jer Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 1.Cureau de transmisi nu scartaie. 2.Daca scartaie la pornirea motorului sau la punerea in functiune a unor consumatori electrici este cea de la alternator. 3.Daca scartaie la pornirea AC-ului este cea de la compresorul AC. Link to comment
AEP Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 din experientza mea in cele mai multe cazuri scartzaie aia de alternator. Link to comment
DANNY WOO Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 La mine fluiera cea de la alternator.Inca nu am remediat problema. Link to comment
iso Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Ma gindeam la metoda tziganeasca --- SAKIZ sfarimat si apoi "pudrate" curelele alternator si AC -- a incercat cineva ? Daca nu am s'o fac eu in curind . Link to comment
tolin Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 ... sau cu magneziu, ca la gimnastica. Link to comment
DANNY WOO Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 Gata am fost la Autonet si s-a rezolvat problema.Nu mai fluiera nici la rece acum. Link to comment
iso Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 ... si ce'a fost , n'ai vazut ? Link to comment
expero 16V Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Ieri eram intr-o statiune pe langa Buzau si treceam pe langa trei politisti.Eu singur, nici o masina pe strada ei fara ocupatie stateau in mijlocul strazii si ma priveau la intimidare. Eu mergeam cu 50-60 si ascultam Nelly si ma uitam si eu la intimidare..Incetinesc sa trec pe langa ei, privirile noastre nu se slabeau , retrogradez din a treia in a patra si cand ...suspans...un scartait de curea nenorocit , strident si lung de vreo 5 sec. de s-au kkt aia pe ei de ras E posibil sa fie aia de la alternator in conditiile franei de motor?? Am observat ca nu-mi face decat la pornire, cateodata in frana de motor si cand dau volanul la max.pe loc . Link to comment
khhamsin Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Gata am fost la Autonet si s-a rezolvat problema.Nu mai fluiera nici la rece acum. <{POST_SNAPBACK}> Cred ca ti-au pus cureaua mea. La ultima vizita la AutoNet am primit si eu scartzaitul de curea, inca de la prima cheie. Nici nu iesisem din garaj; iar cureaua nu mi-a scartzait niciodata pana atunci... Link to comment
AEP Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Da, este cureaua de la alternator. Aia de la aer nu scartaie si aia de distributie daca "scartzaie" a scartzait de tot...cu tot cu motor... Link to comment
DANNY WOO Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 Mah "khhamsin" nush ce au facut baietzii de acolo,dar mie tot ce mi-a schimbat sau reparat pana acum au facut bine.Nu ma plang,fatza de Sebastian,unde erau sa "cada" cu mashina in acea rampa in care se schimba si uleiul printre altele.Asa k in sfarsit Cellu toarce once again ca inainte. Link to comment
DANNY WOO Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 E strigator la cer,iar imi "fluiera" cureaua la Cellu.Nu stiu ce sa mai zic daca e vreo rola sau e cureaua de vina (desi e noua),azi de dimineata iar a inceput. Alte indicatii mai puteti sa-mi dati ca ma eneveaza la culme!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now