Costi VLN Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Hai sa-ti creasca mare.. si sa te bucuri de noul look HMMMMM,Cam cu subinteles replica asta..... Link to comment
Rafi Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 Hai sa-ti creasca mare.. si sa te bucuri de noul look HMMMMM,Cam cu subinteles replica asta..... mdaaa sa trecem peste sa exprimat omu mai ciudat )"> ii multumesc mult lui Mircea care mi-a gasit ceva ce cautam de mult timp si anume mocheta de la usa portbagajului, raman dator de cinste Link to comment
mirceajo Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Sa-l ridici cu mandrie.. Link to comment
Costi VLN Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 (edited) Sa-l ridici cu mandrie.. Ceva se intampla.Pacat de voi.Şi eu care va ştiam baieti serioşi.:-D Edited February 11, 2013 by Costi VLN 1 Link to comment
Rafi Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 sa mai intampla, chiar si celor mai buni dintre noi ...cica sa il ridici cu mandrie, da ce e ma steag ) Link to comment
Rafi Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 (edited) urmarind starea paslei din portbagaj, astazi am gasit ud in partea dreapta practic in spatele stopului...bun dar de ce pana acum nu si acum da...? asa ca am purces la demontarea pieselor decorative si am descoperit sa zic uimit ca numai am clapetele de aerisire de pe dreapta nu pot sa imi dau seama cum au disparut cum au cazut fara sa aud... in fine cert este ca mi-a facut ravagii acolo apa si namolul asa ca am curatat namolul si am dat cu putina vaselina. provizoriu am confectionat dintr-un placaj de lemn plastificat un fel de gura de ventilatie pe care am lipit-o acolo doar sa numai arunce apa si namol pana gasesc calapetele alea nenorocite Edited February 17, 2013 by Rafi Link to comment
Rafi Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 (edited) Salutare....cat praf pe topic... )"> intr-un final am rezolvat buba cu apa din portbagaj, multumita lui Mirceajo care mi-a facut rost sistemul de ventilare din portbagaj, l-am mai mesterit eu putin si totul este ok. mai nou m-a mancat in "bonus" sa ma uit peste cartea tehnica a masini, si sa descopar ceva legat de senzorul MAP..anume daca ai ceva probleme cu el masina tinde sa consume mai mult si sa aiba ceva "lag" sa il numesc, la accelerare... ok putin lag am atunci cand accelerez am observat asta de ceva timp dar am zis cine stie benzina draci...este aproape insesizabil pentru cineva care nu cunoaste masina dar devine enervant cand nu ai toata tigla pe casa si bagi toate rahaturile in seama dar...tipic am zis de ce nu, asa ca am pus mana pe multimetru si dai si omoara ca sa descopar ca am doar 3.8v pe firul de semnal al senzorului catre ECU, cand el defapt cu contactul pus(fara motor pornit) ar trebui sa aiba ~5v la fel ca pe firul de referinta care vine din ECU care are 4.8 4.9v in urma masuratorilor, la ralanti am exact cat scrie in carte 1.2 1.3 oricum pana in 2 si peste 1, acum astept cealalta masina sa ii fur senzorul si sa vad ce si cum...daca mai are cineva ideei este bine venit. later edit: celalalt senzor are 4.8v adica este ok doar ca nu il pot monta pe masina mea, pentru ca are alta mufa Edited May 26, 2013 by Rafi Link to comment
Rafi Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 mda am cumparat alt senzor, la fel face ma dispera...ba mai mult cu asta mi-se aprinde "becul" bineinteles cu eroarea "semnal slab pe senzorul de presiune MAP" masurat cu multimetru la fel 3.8V pe semnal am sters eroarea am pus vehiul senzor si totul este "ok" nu am check engine aprins dar tot asa simt lagul ala atunci cand accelerez.. ma gandesc sa fie defect senzorul asta care l-am cumparat... habar nu am nu stiu ce sa ii fac...inca Link to comment
Rafi Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 am fost si am schimbat senzorul ... idem 3.8v pe semnal ma dispera nu inteleg cum, ar fi culmea sa fie si asta stricat... Link to comment
Dj_Dark Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 (edited) Tensiunea de alimentare a senzorului cat e? Nu cumva 3,8 Vino joi sa ma uit si eu la el. Edited May 29, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Rafi Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 (edited) tensiunea de alimentare este de ~4.98 e simplu 3 fire G /Semnal catre ECU / Alimentare din ECU ... pe alimentare am 4.9v , pe semnal cu contactul pus fara motor pornit am 3.8 incep sa cred ca asa o fi nenorocirea calibrata cu toate ca mi-se pare foarte ciudat avand in vedere ca peste tot unde am citit toti spun ca ai ~5v pe semnal cu contactul pus doar la alea turbo ai mai putin... poate reusesc sa trec joi.. Edited May 29, 2013 by Rafi Link to comment
Rafi Posted June 9, 2013 Author Share Posted June 9, 2013 DONE senzorul nu avea nimic, doar ca asa este calibrat cel de Euro 3 la 3.8v sa indice 1BAR presiune(100kpa), exact cum se vede in print screenul atasat, deci eu eram ala cu piticu oricum tot am rezolvat ceva am scapt de ""LAG"" asta dupa ce am curatat fiecare mufa de la fiecare senzor in parte. PS am un senzor MAP de vanzare cine este interesat. Link to comment
Rafi Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 o duminica frumoasa...o baita si ceva poze... 1 Link to comment
Rafi Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 (edited) nu am avut target in concediu, doar am condus si atat un fel de nomad, am facut in jur de ~2800km in tara. Edited September 9, 2013 by Rafi 2 Link to comment
Rafi Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 (edited) DEAD 2 ani si 10 luni Caranda Durabila Top imi vine sa o sparg dar ma gandesc ca numai am ce sa dau la schimb am pornit masina am mers vreo 2h dupa care am oprit si oprita a fost "> sincer nu stiu ce sa cumpar, maine imi trebuie alta deci va rog veniti cu o idee doua daca aveti. am gasit ceva interesant mai exact bateriile TUDOR... 36luni garantie pret putin mai mare decat caranda hmm !! Edited November 4, 2013 by Rafi Link to comment
Rafi Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 care, Varta Blue a avut batranu pe Nubira lui fix dupa 2 ani dar fix,deci a fost ceva incredibil a cedat. Link to comment
mirceajo Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 are dreptate DjDark verifica incarcarea alternatorului si poate dauneaza si muzica . Eu numai caranda am avut pe masinile mele si in afara de una care a crapat inainte cu cateva luni sa iasa din garantie. dar am schimbat-o pe garantie, in rest nu am avut probleme. Acum am Caranda ultima productie are un an pe masina, am verificat-o la ei acu o luna si avea amperaj 610 fata de 600 cat scrie pe ea ca are Link to comment
Rafi Posted November 5, 2013 Author Share Posted November 5, 2013 (edited) ~14,5v (ralanti)fara nimic pornit ~14,1v cu faza lunga si proiectoare ~13,2v cu tot ce inseamna consumator absolut tot, inclusiv avarii Edited November 5, 2013 by Rafi Link to comment
Dj_Dark Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 (edited) hmmm, cam mare diferenta totusi. Si 14,5 aia mi se pare cam mare, cam 13,8-14,2 e maximul recomandat. Sa nu ai probleme cu releul de incarcare si sa o "fiarba". Pe de alta parte daca ai masurat imediat dupa pornire si bateria e pe duca e normala valoarea. PS Si eu am distrus 2 baterii si un alternator cu muzica. Bine, exagerez, nu numai muzica le-a defectat dar a ajutat...big time Edited November 5, 2013 by Dj_Dark Link to comment
Rafi Posted November 5, 2013 Author Share Posted November 5, 2013 (edited) 14,5v a fost val max, vazuta pt cateva secunde... in fine cert este ca se stabilizeaza la ~14,3 si oscileaza ft ft putin, tind sa cred ca nu are nimic alternatorul, sau cel putin sper sa nu aiba nimic, am pus bateria pe redresor miraculos si-a revenit acum sunt doar curios sa vad cat tine...marea mea problema este ca nici nu merg cu ea mult la modul fac 100km pe saptamana daca fac.. mai stau putin sa vad ce se intampla si o schimb, ca sincer sa fiu sa cumpar alta doar asa sa fie nu vreau, macar sa fiu sigur ca este moarta 100% Edited November 5, 2013 by Rafi Link to comment
Dj_Dark Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Pai nu apuca sa se incarce de la drumurile scurte probabil. Si daca mai pornesti si dezaburirea imediat dupa motor dimineata si drumul facut e suficient de scurt... Link to comment
hitman Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 (edited) macar sa fiu sigur ca este moarta 100% Acest tip de redresor nu ar trebui sa lipseasca din dotarea unui posesor auto. Are functia speciala de regenerare a unei baterii + functia speciala de de-sulfatare prin impulsuri. Se gaseste si in Ro la Caranda parca. Edited November 6, 2013 by hitman Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now