Salex Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 (edited) @ Dumitru Cristian: Am scris cu ceva timp in urma ce vei gasi intr-un kit SACHS. Rulment SACHS, placa de presiune (diversi producatori) si disc VALEO cu o eticheta de hirtie pe care scrie ... SACHS LE: pina am postat deja a lamurit andreib problema. Scuze pt. dublura Edited January 9, 2011 by Salex Link to comment
Rafi Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 Ciudat, la mine din 98 nu a patit acel semering nimic, e totul perfect uscat acolo.. si nubira mea a mers in 80% din km la rece, oras... De ce nu ai ales totusi un LUK, SACHS, ...? Eu zic ca ar fi fost cu mult peste Valeo... Unde il montezi? am ales Valeo pentru ca asa am pus si la cealalta Nubira si vad ca este la fel ca in prima zi,desi are 1an jumate,si mai merge si batranu cu ea care mai uita picioru pe acceleratie pana da drumu la ambreaj si alte nebuni care ar trebui sa afecteze...cat despre acel semering ce pot sa zic decat "asta e" asta mi-a fost norocu... Link to comment
LAwR Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 (edited) Pana la urma se merita ceea ce ai facut cu trasul firelor pentru masa? Vad ca si la Nubira sunt folosite bateriile cu borne inversate, nu? E ok bateria care ai luat-o? Din poza pare cu borne normale, ajung cablurile? Edited January 9, 2011 by LAwR Link to comment
Rafi Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 (edited) se merita,repet m-am apucat...mai mult ca nu aveam ce face si aveam materialele la indemana dar dupa am vazut micile efecte de care eu sunt multumit,cat despre baterie da este cu borna inversa aia este o poza de pe net este ca a mea dar numai ca are plusul in partea cealalta... deocamdata sunt multumit de ea porneste ca vara ideea este sa si tina macar cat a tinut originala... Edited January 9, 2011 by Rafi Link to comment
Alexxx Florin Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 astazi am schimbat rulmentul de pe partea dreapta...alta masina...parca merge pe aer,o sa desfac si rotile pe spate sa gresez rulmenti..asta mai mult sa imi fac eu de lucru ca saraci nu zic nimic dar e bine sa ii verific cat despre vechiul rulment,era saracu prafff abia mai avea veselina in el...deee gropile micului paris Rafy,cam cat tea costat rulmentu si de unde lai luat? scuze fftopic: Link to comment
Rafi Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 (edited) 90 ron la King Auto...de la firma asta http://www.optimal-germany.com/en Edited January 30, 2011 by Rafi Link to comment
Rafi Posted May 17, 2011 Author Share Posted May 17, 2011 (edited) oooo cat praf pe topic am lasat sa se adune lucrarile )"> sa incep cu ambreajul care era tocit rau + semeringul de palier care pierdea ulei...pe langa astea am desfacut toate glisierele curatat gresat..tot tacamu "> plus gresat rulmenti de pe spate care nu prea mai aveau vaselina,cred ca daca mergeam vara asta asa ii faceam praf... pe langa toate astea mi-am facut 2 bari de rigidizare fata/spate din otel negru reglabile amandoua...geniale + intarit amortizoare (fata) deoarece asta mi-sa parut mie cea mai buna solutie pentru arcurile sport,o solutie mai buna era un set koni destul de scump asa cu intaritu am scapat doar cu 180ron + o lucrare de nota 10 executata impecabil RAR o sa mai existe meserias sa lucreze asa...in fine cert este ca sunt super multumit. cum se simte masina acum dupa toate astea...?? ca noua aa am uitat am schimbat si bieletele pe fata nu aveau probleme dar daca tot am demontat pe acolo,era pacat sa nu le schimb poze poze poze urmeaza si cele de pe spate...sa va faceti o idee cat de rigide sunt hmm dupa ce am coborat-o cu ambele roti pe pamant a durat cam 20 30 sec pana sa nivelat in mers nu am cuvinte la gropi nu pot sa spun ca este lux dar nu se simt deloc urat din contra vad ca preiau si mai bine socul acum(amortizoarele nu eu )). bara spate inca nu este pe masina,ca si greutate mai mult de 3kg nu au nici una.. Edited May 17, 2011 by Rafi Link to comment
andreib Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 (edited) Felicitari, multa munca dar cred ca merita efortul. Eu din pacate nu pot sa o cobor sub nici o forma din cauza regimului de utilizare. Ai pastrat amortizoarele originale? Vad ca placa de presiune calca prost si la tine... Edited May 18, 2011 by andreib Link to comment
Rafi Posted May 18, 2011 Author Share Posted May 18, 2011 da placa de presiune calca foarte aiurea iar discul era super subtire... la amortizoare practic sa pastrat decat cartusu,tija si "sitele" prin care trece uleiul dintr-o camera in alta...in rest sa schimbat si modificat...valve garnituri...etc tija a fost polishata practic sau indepartat de pe ea orice urma de uzura...ce nu am precizat este ca am si "scurtat" tija cu 2cm spun scurtat intre ghilimele pentru ca nu se taie nimic doar se muta un limitator din amortizor ceva mai sus astfel se scurteaza cursa pe care lucreaza tija,le-am scurtat deoarece si arcul este mai scurt decat cel stock. Link to comment
Costi VLN Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Frumos-frumos,buna treaba,bravo. Cunosc sensatia cu suspensie mai tare+ strutbar,abea ce le-am montat si eu si intradevar e alta masina,numa ca a mea e ceva mai cocotata,insa pt drumurile noastre de kko e ce trebe'. Poate vii maine seara sa ma apas si eu pe ea,sau chiar sa tragem o tura... Link to comment
Rafi Posted May 18, 2011 Author Share Posted May 18, 2011 incerc sa ajung sa vedem depinde cum scap Link to comment
Rafi Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 am schimbat si uleiurile motor/cutie plus dat baia de ulei jos si "curatat" nu avea nimic in ea nici macar depuneri mici pe pereti da in fine am dat-o jos mai mult pentru faptu ca imi curgea putin ulei pe la un capat... uleiuri motor LIQUI MOLY TOP TEC 5W40 4100 ulei cutie Castrol ATF TQ Dexron III Link to comment
andreib Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Uleiul din cutie de ce l-ai schimbat? Link to comment
Pepinno Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 am schimbat si uleiurile motor/cutie plus dat baia de ulei jos si "curatat" nu avea nimic in ea nici macar depuneri mici pe pereti da in fine am dat-o jos mai mult pentru faptu ca imi curgea putin ulei pe la un capat... uleiuri motor LIQUI MOLY TOP TEC 5W40 4100 ulei cutie Castrol ATF TQ Dexron III Korectie pt. cutie a fost dex.II Link to comment
Rafi Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 Uleiul din cutie de ce l-ai schimbat? da are dreptate Andrei dex II super multumit. am schimbat uleiul deoarece am umblat la el,cand am schimbat ambreajul si am zis ca este bine sa il schimb...cu o mica intarziere dar totusi e bine + are si el deja 65000~ facuti numai in Bucuresti...nu strica "> Link to comment
Rafi Posted July 2, 2011 Author Share Posted July 2, 2011 astazi termin si cu amortizoarele spate...dupa amiaza le iau de la intarit...plus daca tot am desfacut pe acolo am schimbat si bieletele si bucsele de la bara de torsiune,cu toate ca se prezentau chiar bine...o singura bieleta avea putin joc...o pregatesc pt munte urmeaza o sesiune de transfagarasan--ranca > Link to comment
Rafi Posted July 4, 2011 Author Share Posted July 4, 2011 (edited) am terminat cu spatele am montat si bara de rigidizare...practic este o alta masina nu as vrea sa ma intorc la "comfortul" ei pentru nimic,in principiu nu este extrem de rigida...DAR mai depinde si cum este drumul oricum amortizoarele isi vor mai pierde din duritate nu mult cei drept,oricum eu unu sunt super multumit abia astept sa plec la munte saptamana care vine sa o vad acolo cum sta pe curbe Edited July 4, 2011 by Rafi Link to comment
ches Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Arata foarte bine. Felicitari! Daca merge la fel de bine, atunci ai facut o treaba excelenta . Link to comment
Rafi Posted July 5, 2011 Author Share Posted July 5, 2011 Multumesc...eu unu ma declar extrem de multumit de "lucrare" mai bine de atat chiar nu se putea...poate un set de coilovers reglabile dar deja aruncam cu bani si nu se merita. Link to comment
Costi VLN Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Marfa bara.Cumparata special sau ai facut-o pe comanda. Asteptam impresii dupa Transfagarasean. Link to comment
Rafi Posted July 5, 2011 Author Share Posted July 5, 2011 a fost facuta pe comanda la fel ca si cea de pe fata,doar ca am adaugat eu stickerele cu sparco )"> am zis sa nu fie cheala rau ...cat despre impresii...abia astept si eu...plecam de saptamana asta dar nu ma lasat vremea Link to comment
varais Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Vad ca nu te lasi deloc omule. Bravo tie. Link to comment
andreib Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Felicitari, tare curios sunt cum se comporta masina Daca mai rezolvi si problema franei spate slabe ar trebui sa ai o masina cu comportament rutier de invidiat Link to comment
Rafi Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 (edited) home sweet home dupa 811km de vis ,pe un traseu inimaginabil de frumos si relaxant ieri am ajuns acasa traseul a fost - Bucuresti : Pitesti : Curtea de Arges : Vidraru : Cumpana : Balea Lac : Avrig : Talmaciu : Sibiu : Sebes : Sugag : Ranca : Novaci : Horezu : Rm Valcea : Pitesti : Bucuresti... recomand acest traseu,din punctul meu de vedere este cel mai frumos din RO cu un asfalt excelent,mici portiuni cu gropi/zone in lucru trafic foarte lejer...peisaj foarte variat o gramada de locuri de vazut...eu nu m-am oprit chiar in toate din pacate dar am de gand sa mai fac odata traseul asta la anu dar invers...cat despre partea de condus iti trebuie putina nebunie,nevasta/prietena data pe MUTE si in rest benzina...frane bune si stabilitate pe viraje daca vrei sa te mai destinzi putin,sa simiti si altceva decat viteza in linie dreapta Nubi a mea a trecut prin multe saracuta in prima zii am reusit sa o impotmolesc intr-o panta deoarece plouase am vrut sa cobor pe un drum forestier si a derapat fata si a cazut cu rotile direct in santurile formate de tractoare/ ploaie... noroc ca nu a ramas pe burtica,pana la urma am scos-o incet incet doar sa murdarit pe dedesupt rau..in rest sa comportat excelent...am simtiti si eu pentru prima data cum e sa iei curbele cu incredere mai mare in masina, pot spune ca am reusit sa fac suspensia undeva "la mijloc" deoarece nici nu subvireaza dar nici nu supravireaza cu toate ca am avut o serie de curbe unde am vrut sa vad cat de mult poate si unde incepe sa se piarda aderenta...acolo a avut o tendinta usor supraviratorie foarte usor corectabila din frana si bracare + un pic de acceleratie + un mic piuit din partea prietenei in rest sa comportat super a consumat cam 6.~5% dar nici eu nu am mers ca un sfant + greutate... una peste alta ma declar super multumit si de excursie si de masina care ma ascultat lista de modificari va continua: upgrade la sistemul de franare + gume ceva mai capabile dar la fel ca si pana acum incet si cu cap. more pics "> Edited July 17, 2011 by Rafi Link to comment
Rafi Posted August 10, 2011 Author Share Posted August 10, 2011 putin abur si am facut un ceiut sub capota la masina nu pot sa imi dau seama cum, dar sa spart carcasa de la termostat...doar ce am simtit un miros de antigel in masina am mai mers sa zic 100m dupa care am vazut ca mi-a crescut putin mai mult decat normal temp la apa imediat, am tras pe dreapta sa lasat cu aburii am oprit-o in mijlocul intersectiei la Universitate ) si dai si impinge mai o glumita cu prieteni...a doua zi -130ron cu tot cu antigel si apa distilata au intrat 5l Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now