Rafi Posted March 11, 2012 Author Share Posted March 11, 2012 (edited) se pare ca usor usor isi revine si incepe sa prinda ceva elasticitate,deja cand am farurile,dezaburirea si ventilatia pornite se simte MULT mai bine decat in prima zi aproape ca numai vibreaza nimic,doar cu AC pornit se simte aproape ca inainte dar astept sa vad pana cand in schimb este o placere schimbatul treptelor, acceleratia se simte mult mai bine mai liniar, la fel si in frana de motor nu te smuceste indiferent de turatie, sincer se merita nu m-as intoarce la cele din fabrica. Edited March 11, 2012 by Rafi Link to comment
Rafi Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 cipici noi Nankang NS 2 Link to comment
sorin_maican20 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Salut, Poti, te rog frumos, sa imi spui pe pm cat ma costa sa imi faci si mie un tampon de cutie pentru Tico. Este a treia oara cand cedeaza si din cauza asta, in frana de motor (cand ajunge undeva intre 2500 si 1500 de ture) merge prost, adica nu sta fixa turatia si ma zgaltaie inainte si innapoi. Chiar cred ca m-ar ajuta, iar daca ai gasit si calea de mijloc o sa fie si mai bine, fiindca masina mea nu sta la ralanti atat de bine ca astea pe injectie. Si mai vreau sa dam grounding kitul jos, fiindca am mai rezolvat din problemele masinii. Abia astept sa vad jantele si gumele pe masina. Inca o rugaminte (pe PM poti sa imi spui de unde ai comandat anvelopele, fiindca sunt in de o dimensiune pe care doar cei de la Nankang o au (155/55/14). Multumesc frumos. Link to comment
Rafi Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 (edited) sorin ai PM i-am facut si geometria..era destul de putin afectata sa zic dar au reusit sa o puna "la fix" doar unghiul de fuga nu are ce sa ii faca datorita bucsilor idioate de la bascula fata asta este,in rest au rezolvat tot inclusiv mica problema cu volanul care statea foarte putin spre dreapta. service Tyre Expres, pret 120ron fata spate. Edited March 17, 2012 by Rafi Link to comment
Rafi Posted April 9, 2012 Author Share Posted April 9, 2012 (edited) 50000 mile my ass in 13000km sa facut negru...cred ca se refera la 50000mile in US ca pentru noi trebuie sa refaca testele pentru intervalul de curatare Edited April 9, 2012 by Rafi Link to comment
Mircea Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Exact anvelopele acelea le am si eu, se comporta foarte bine si au o rezistenta la uzura fantastica, ale mele au in jur de 60.000 km rulati in circa un an si jumatate. N-o sa regreti ca le-ai cumparat. Link to comment
Rafi Posted April 10, 2012 Author Share Posted April 10, 2012 sincer sa fiu am stat ceva pe ganduri pana sa le cumpar dupa ce am cautat xxxxxxx... pareri pe net am constatat ca se merita,am reusit sa le i-au pe ultimele 4 imi place foarte mult ca au protectie pt janta fara ulei cu ulei Link to comment
Dj_Dark Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Domnu' , pe la intalniri nu ne mai onorezi cu prezenta? Link to comment
hitman Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 au o rezistenta la uzura fantastica, ale mele au in jur de 60.000 km rulati in circa un an si jumatate. Pai si asta nu e rau pt. o anvelopa care se vrea de calitate? Rezistenta la uzura ar trebui sa fie ultimul lucru care se doreste de la o anvelopa. Link to comment
Rafi Posted April 11, 2012 Author Share Posted April 11, 2012 (edited) sincer sa fiu la ce raport calitate/pret au nici ca se putea mai bine (210ron/buc) decat ceva sh crapat imbatranit etc...mai bine ceva nou fara prea mari "pretenti" iar asta ramane de vazut, dar dupa cate am citit pe net cam 85% sunt pareri bune,iar cel mai mult am luat in consideratie faptul ca multi au "curajul" sa isi echipeze masina cu asa ceva si sa iasa pe Nürburgring si vorbesc de masini capabile. cat despre intalnire nu garantez nimic,sincer as vrea dar sa vad cum stau cu timpul... Edited April 11, 2012 by Rafi Link to comment
Rafi Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 la plimbare am profitat de superbul apus, pacat ca nu am avut aparatul celalalt cu mine asta este o jucarie de 4MP cam limitat Link to comment
Mircea Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Pai si asta nu e rau pt. o anvelopa care se vrea de calitate? Rezistenta la uzura ar trebui sa fie ultimul lucru care se doreste de la o anvelopa. Of topic. Nu musai, le prefer celor care s-au dus pe copca la 30 k km ... Au profilul foarte adanc, tractiunea pe uscat buna (greu reusesc sa le scartai) iar tractiunea pe ud foarte buna, intrucat au canale de evacuare a apei in V. Link to comment
Rafi Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 am si eu o intrebare cum vopsesc o zgarietura cu sparyul ? mi-am facut un spary practic identic 99.8% matematic vb ca idee nu vreau sa vopsesc toata bara ca asa numai cumparam spray dar nici nu vreau sa se vada prea mare diferenta de luciu...etc eu m-am gandit in felul urmator acopar zgarietura cu chit, intra foarte putin dupa care o smirgheluiesc usor cu P1000 plus cu apa dupa care curat cu diluant zona + inca vreo 2 3 cm in jurul zonei dupa care ii aplic vopseaua, o las asa 2 zile sa se usuce bine si ii dau un polish.. este ok ? pareri ideei va rog ma scoate din sarite chiar daca nu se vede prea mult dar este sufucient ca stiu eu ca este acolo )"> Link to comment
Dj_Dark Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Vezi ca 99,8 aia sunt cam "aleatori" depinde si unde ai facut spray-ul. Eu zic sa il incerci pe o suprafata mai ferita intai sa vezi cum iese. In rest, ai zis bine, cu mentiunea ca vopseaua sa o dai "pierdut" dupa care iti trebuie si un spray de lac pentru stralucire. PS ai grija dupa aia sa nu dai cu benzina sau al fel de diluant pe zona. Lacul la spray nu e la fel ca cel de la pistol Link to comment
Rafi Posted May 14, 2012 Author Share Posted May 14, 2012 "Eu zic sa il incerci pe o suprafata mai ferita intai sa vezi cum iese." DONE direct pe cealalta masina este exact cum am zis 99.8% acum ma intreb cum dau cu lac la ceva timp dupa uscare dupa un polish sau cum ? deja am reparat masina cealalta a iesit genial pot spune, doar ca se vede clar ca nu are luciu dar daca te uiti mai de la distanta pare identica vopseaua Link to comment
Salex Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 (edited) Lacuirea depinde de tipul vopselei folosite. Daca folosesti vopsea pe baza de apa, asta trebuie intii uscata si abia apoi lacuita. Daca folosesti vopsea pe baza de solvent, lacul trebuie aplicat inainte de uscarea completa a vopselei. Edited May 14, 2012 by Salex Link to comment
Rafi Posted May 14, 2012 Author Share Posted May 14, 2012 nu prea e bine am impresia ca este pe baza de solvent... oare este prea tarziu maine sa o execut Link to comment
Dj_Dark Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 O matuiesti putin si dai peste ea. Polisul se face la sfarsit. Link to comment
ches Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 Mici sanse sa gasesti la ora actuala vopsea auto care sa nu fie pe baza de apa. Parerea mea e sa nu smirgheluiesti cu 1000 si apoi sa dai lacul. O sa se vada. Spala, apoi degreseaza cu ceva alcool slab si apoi da cu lac. Pentru operatiuni de finete smirghelul de 2000 e recomandat. 1000 e prea grosier, poti sa0l folosesti ca sa matuiesti vopseaua veche spre exp si sa dai un strat nou de vopsea. Bafta si nu uita sa pui si niste poze! PS: A, si sa nu uit, sper ca ai dat cel putin 2 starturi de vopsea daca lucrezi pe suprafata mai pare. Link to comment
Rafi Posted June 4, 2012 Author Share Posted June 4, 2012 :X sunny days perfect pentru poze...plus un schimb de ulei Mobil super 3000 x1 5W40 Link to comment
Rafi Posted June 9, 2012 Author Share Posted June 9, 2012 (edited) am terminat si cu ITP surprinzator a iesit E3 chiar si cu EGR obturat franarea este chiar buna avand in vedere ca discurile sunt originale (71100km) iar placutele au 10000km fata si vreo 7000 spatele, in rest pentru xenon si tobe...avem MASTER CARD fata 3100 n / 3140 n spate 2900 n / 2900n aici am ramas nu ma asteptam frana de mana 2100 n / 2065 / Edited June 9, 2012 by Rafi Link to comment
Rafi Posted July 12, 2012 Author Share Posted July 12, 2012 placute fata, ce cumpar ? TRW - 190 lei Delphi - 170 lei Herth&Buss - 110 lei Ashika - 90 lei Simer - 100 lei Starline - 80 lei Textar - 140 lei Roadhouse - 100 lei Brembo - 160 lei ATE - 226 lei Ferodo SL - 128 lei LPR - 80 lei Link to comment
Rafi Posted July 12, 2012 Author Share Posted July 12, 2012 105 ron blackstuff ...? se merita sunt bune greenstuff sunt prea scumpe si in plus vreau sa schimb si discurile cand pun greenstuff Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now