pavcostel Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 @tolin Sorry, serviciul... Cat de curand sper sa am macar o dupa-masa libera. @hellcat Sorry again... Daca te pot ajuta pozele de la 1,5DOHC... Acolo e in stutul care intra in furtunelul ala mic, dintre carter si galerie. Cred ca trebuie sa fie ceva analog si la 1,8 Cu stima, Costel Link to comment
pavcostel Posted April 28, 2005 Author Share Posted April 28, 2005 Salutare! Am in sfarsit o mica perspectiva de ceva timp liber. Probabil ca o sa curat in fine IAC.! Oricum, cer sfatul si parerea celor care se pricep si/sau au intalnit urmatoarea problema: - la 0 km/h, relantiul e undeva 750-800 rpm. Stabil. - la orice viteza, cu ambreiajul calcat sau nu, in viteza sau nu, cata vreme se invart rotilr relantiul se stabilizeaza pe undeva pe la 1000-1200 rpm. Este normal? Daca nu, ce directie sa urmez? IAC, filtru de benzina, ECM, senzor turatie? Va rog sa contribuiti cu parerile dvs., spre a lamuri odata problema si ptr cei care vor mai avea aceste simptome! Cu stima, Costel Link to comment
NINI Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 (edited) Comportamentul este normal.ECM nu lasa turatia mot. sa revina la relantii,atita timp cit detecteaza deplasarea masini prin senzorul de viteza ,VSS, din mai multe considerente (una ar fi pt usurarea introducerii in viteza , alta ar fi pt. confort in sensul ca nu vor aparea acele caderi "in nas" la eliberarea brusca a acceleratiei) Edited April 28, 2005 by ovi_jer Link to comment
pavcostel Posted April 28, 2005 Author Share Posted April 28, 2005 @NINI Multumesc frumos! Sper ca este clar ptr. toata lumea interesata! De "cazut in nas" nu cade, ca are PCV! (sac!) Cu stima, Costel Link to comment
NINI Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Despre PCV sigur se vorbeste numai din manuale.In practica(adica pe masina) aceasta supapa PCV( ventilare pozitiva a carterului) nu exista decit pe Tico si matiz, in rest este sublima dar lipseste cu desavirsire.Cielo, espero , nubira si leganta au pur si simplu un epurator(separator al uleiului din gazele din carter) montat in capacul culbultorilor (tachetilor).La tico si matiz este supapa "aia mica" montata pe furtunul care face legatura intre capacul culbultorilor si galeria de admisie .Asta a fost total fftopic: Link to comment
bella Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Salutare!Deci azi am reusit in sfarsit sa schimb acel furtunel.( valva PCV este in stutz,, dupa cum se simte la mana) Concluzia: ralanti stabil in jur de 700-800 rpm(nu poti sti cu precizie pe ceasul de bord! ), si cel mai important, cand schimb vitezele nu mai ramane turat usor!( nu-mi dadeam seama de asta altfel, hehe!) Multumesc tuturor celor care au contribuit la rezolvarea problemei! Cu stima, Costel Si totusi nu am aflat din acest post cum se numeste furtunul, de unde l-ai cumparat, cat a costat...am si eu aceeasi problema. Merci. Link to comment
assyst Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 La mine tot asa functioneaza,cand sta masina cade pana la 700/800 cand e in miscare 1000/1500. Link to comment
ovi_jer Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Cauta pe forum curatarea IAC-ului si resetul la ecm. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now