Jump to content

Probleme Espero 1,5 Dohc


Recommended Posts

@tolin

Sorry, serviciul... :spumelagura:

Cat de curand sper sa am macar o dupa-masa libera.

 

@hellcat

Sorry again...

Daca te pot ajuta pozele de la 1,5DOHC...

Acolo e in stutul care intra in furtunelul ala mic, dintre carter si galerie.

Cred ca trebuie sa fie ceva analog si la 1,8

 

Cu stima,

Costel

Link to comment
  • 1 month later...

Salutare!

Am in sfarsit o mica perspectiva de ceva timp liber.

Probabil ca o sa curat in fine IAC.! :osanale:

 

Oricum, cer sfatul si parerea celor care se pricep si/sau au intalnit urmatoarea problema:

 

- la 0 km/h, relantiul e undeva 750-800 rpm. Stabil.

 

- la orice viteza, cu ambreiajul calcat sau nu, in viteza sau nu, cata vreme se invart rotilr relantiul se stabilizeaza pe undeva pe la 1000-1200 rpm.

 

Este normal? Daca nu, ce directie sa urmez? IAC, filtru de benzina, ECM, senzor turatie?

 

Va rog sa contribuiti cu parerile dvs., spre a lamuri odata problema si ptr cei care vor mai avea aceste simptome! :-?

 

Cu stima,

Costel

Link to comment

Comportamentul este normal.ECM nu lasa turatia mot. sa revina la relantii,atita timp cit detecteaza deplasarea masini prin senzorul de viteza ,VSS, din mai multe considerente (una ar fi pt usurarea introducerii in viteza , alta ar fi pt. confort in sensul ca nu vor aparea acele caderi "in nas" la eliberarea brusca a acceleratiei)

Edited by ovi_jer
Link to comment

Despre PCV sigur se vorbeste numai din manuale.In practica(adica pe masina) aceasta supapa PCV( ventilare pozitiva a carterului) nu exista decit pe Tico si matiz, in rest este sublima dar lipseste cu desavirsire.Cielo, espero , nubira si leganta au pur si simplu un epurator(separator al uleiului din gazele din carter) montat in capacul culbultorilor (tachetilor).La tico si matiz este supapa "aia mica" montata pe furtunul care face legatura intre capacul culbultorilor si galeria de admisie .Asta a fost total :o fftopic:

Link to comment
  • 1 year later...
Salutare!

Deci azi am reusit in sfarsit :banana: sa schimb acel furtunel.( valva PCV este in stutz,, dupa cum se simte la mana)

Concluzia: ralanti stabil in jur de 700-800 rpm(nu poti sti cu precizie pe ceasul de bord! :thumbl: ), si cel mai important, cand schimb vitezele nu mai ramane turat usor!( nu-mi dadeam seama de asta altfel, hehe!)

Multumesc tuturor celor care au contribuit la rezolvarea problemei!

 

Cu stima,

Costel

 

 

Si totusi nu am aflat din acest post cum se numeste furtunul, de unde l-ai cumparat, cat a costat...am si eu aceeasi problema.

 

Merci.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...