Shenck Posted February 28, 2005 Author Share Posted February 28, 2005 Daca rotesti mai viguros se va misca. Impresia asta am avut-o si eu, dar am vazut cum misca mecanicu si am inteles ca trebuei sa invirt mai tare. Link to comment
mugur Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 am aceeasi problema cu tturatia. putin cam mare. o sa incerc sa schimb termostatul mai intai pt. ca nu mai indica nivelul la apa, iar apoi sa fac, daca e cazul un reglaj la relanti. e bine ? Link to comment
b34nru Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 (edited) Termostatul? sau sonda de apa?........... sa nu il schimbi degeaba. Apa o indica oricum mai greu. Adica iarna parca nici nu ar incalzi apa. Am inteles ca e normal sa indice asa. Incearca sa faci un reglaj la CO. Edited May 7, 2006 by b34nru Link to comment
Mircea Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Ma intreb oare daca Mugur, din iulie 2005 n-o fi rezolvat intre timp problema Link to comment
cataboss Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Se pare ca eu sunt singurul care am turatia prea scazuta (aprox 600 rot/min), si as dori sa o reglez, dar din cate observ din poza pusa de Shenk surubelul de reglaj al turatiei de mers in gol se afla intre carburator si habitaclu intr o zona greu accesibila cu o surubelnita. Eu pana acum am frecat surubelul care iese la iveala la intinderea cablului de acceleratie cu motorul oprit dar ala am inteles ca este pentru reglarea socului, nu? Va rog luminati ma si pe mine!! Link to comment
Kristian Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Pentru turatie relanti este un surubel in spatele carburatorului catre habitaclu. Trebuie sa te apleci putin peste motor si il vei vedea. Poti folosi o surubelnita foarte scurta sau o bucata de tabla (pe post de surubelnita). Daca desurubezi acel surub, turatia de relanti va scade. Pentru cresterea acesteia este simplu. Pentru a recunoaste usor surubul, pot sa-ti spun ca trece printr-un arc elicoidal. Spor la treaba! Link to comment
Senna Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Este posibil sa mearga rotit si cu mana. Ca sa usurezi procesul actioneaza cu cealalta mana clapeta de acceleratie pt un relanti turat, astfel surubul va fi scapat de apasarea generata de arcul de revenire al acceleratiei si se va insuruba mai usor. Succes! Link to comment
adostar Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 oana la urma a-ti rezolvat treaba cu scoul? acum cand e cald afara e nasol la porniri prin oras cand motorul este cald. ce bine era daca ramanea socul manual ca la damas pana la urma a-ti rezolvat treaba cu scoul? acum cand e cald afara e nasol la porniri prin oras cand motorul este cald. ce bine era daca ramanea socul manual ca la damas Link to comment
ibogdan75 Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Salutare din nou! Fratilor, panarama asta de masina a mea se tureaza abia dupa 10-15 secunde de la pornire. Ce D-zeu are? M-am uitat dimineata la clapeta de aer si era inchisa, deci pare ca functioneaza. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now