Jump to content

Recommended Posts

Care vase de expansiune din magazine sunt ok? Ce sa caut? Intreb pt ca au fost probleme cu unele loturi,se crapau usor.Al meu s-a crapat dupa 13 ani la stutul care vine pe retur pe langa paharul de la lichidul de ambreiaj.Multumesc!

Edited by alexinno
Link to comment
  • 1 month later...

acum un an l-am schimbat si eu. nu mai tin minte ce marca era, dar stiu sigur ca e mai prost decat ala original de maina. la guri cel vechi avea pe interior ranforsari de alama cred, la gatul de umplere era mai bine facut. sper sa nu se ajunga ca sa se vanda piese contrafacute proaste, cum e la daciuta 1310...

Link to comment
Hm.Stii tu ca la Oradea se faceau pentru Cielo ?

Eu asa stiam, am schimbat la cielo prin 2004 vreo 2 de astea la rand, se fisurau la imbinare,

mecanicii mi-au zis ca sunt facute la Oradea si sunt proaste, si au cerut si ei sa nu se mai aduca de acolo.

Daca gresesc, my fault.

Oricum, pentru initiatorul topicului, cauta sa nu fie facute in romania.

Link to comment

Fara misto, incercati si la dezmembrari. Chiar daca sunt coapte sigur isi mai fac datoria. Ca piese destinate masinilor comercializate in vest au fost mult mai bune decat ce-s pe la noi (ce au fost si ce se importa in momentul de fata).

Link to comment

Eu nu stiu cum se fisureaza singure ale naibii vase. La al meu i-am fisurat stutul de intrare de sus din prostia mea, la o reparatie am fortat in furtun. In rest e destul de rezistent, cel putin la espero. Am avut noroc si am gasit la fel.

Link to comment
  • 7 months later...

O cauza de multe ori trecuta cu vederea a cedarii vaselor de expansiune este chiar dopul. Stiu persoane care au schimbat si 5 vase in decurs de un an, dand vina pe calitatea proasta a acestora, cand de fapt adevarata cauza era dopul, sau, mai precis, supapa care nu mai functiona localizata in acesta.

Supapa are rolul de a elibera o parte din presiunea acumulata in vas in cazul in care atinge un nivel prea ridicat punand in pericol structura acestuia.

 

Dupa ce mi s-au spart doua vase la rand m-am hotarat sa urmez sfatul lui cris06 si, desi in principiu nu sunt de acord cu piesele second hand, am cumparat de la dezmemebrari un vas cu tot cu dop de pe o Nexia si am rezolvat problema. Atasez si 2 poze cu precizarea ca dopul negru este cel de pe Nexia si pe care se poate vedea in interior sigla GM, iar cel galben este dopul cu care a venit masina mea din fabrica si care a cauzat problemele.

post-4414-125830802403_thumb.jpgpost-4414-125830805226_thumb.jpg

 

In ce priveste vasul pe care l-am luat, am ales sa-l supun la o operatiune de curatire inainte de a-l monta. La exterior s-a curatat usor cu o perie, dero si apa calda. Interiorul a fost mai dificil datorita depunerilor acumulate, dar am reusit sa le indepartez prin urmatoarea metoda: se toarna in vas solutie de curatat radiatorul, apoi apa fierbinte, se astupa gaurile si se agita.

Rezultatul: un vas aproape ca nou!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...