EM!L Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Mă mir că au mai băgat Mercedes, Bmw, Vw în top... Link to comment
Satori Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 E fiabilitatea perceputa, nu? E foarte posibil. Link to comment
adostar Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Pai e fiabila, nu va vine sa credeti ? Link to comment
sebian Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Da-ma dreaq, am vazut-o si p-asta Link to comment
Lucian M Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Deci e stirea zilei! Si pun pariu ca unuvirgulapatruempei e campion la putere. Bate tsi-urile si i-vtec-urile de la distanta. Link to comment
adostar Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Aici nu e vorba de putere ci de fiabilitate. Link to comment
Lucian M Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Eu am zis in completare. Tu intelegi ce vrei. Link to comment
Satori Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Cel mai fiabil lucru, este cel ce nu exista. Daca nu exista, nu are cum sa se strice. Simplu. Deci e foarte posibil, nu va agitati. Link to comment
DGT Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 E,trebuia sa apara si asa ceva. E o revista franceza si Renault trebuie sa vanda masini ieftine si in Franta! Link to comment
ToPser Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Chevrolet pe unde e in lista ca nu am gasit? Link to comment
laurentziu83 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Daca acel clasamant va ajuta la exportul de dacii in UE, eu zic ca nu are ce sa ne deranjeze. E si normal ca, la o masina simpla si pe care vesticul mediu da salariul pe cateva luni, sa ajunga pe un astfel de loc la fiabilitate, proprietarul nu se mai complica sa o duca la service pentru orice scartait, netratand-o ca pe un bibelou cum fac romanii. Nu pot decat sa rad vazand ultimul loc ocupat de Opel, considerat de multi romani drept "masina germana cea mai buna", sa ma scuze posesorii de Opel de pe aici, dar este doar o masina ca oricare alta in segmentul ei de pret. Link to comment
tolin Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 (edited) Fiabulitatea unei masini depinde esential de complexitatea ei, o masina simpla este mai fiabila. Pentru un producator, fiabilitatea are doua taisuri, o fiabilitate mare putand afecta o ramura esentiala in realizarea profitului, vanzarea pieselor de schimb, unde adaosul este porcesc. Deci, este necesara, in proiectare, o dozare foarte exacta a duratei de utilizare pentru a nu depasi mult durata/km de garantie. Rezulta ca, noua dacie este o masina foarte buna (profitabila) ... pentru producator. Deci, utilizatorul n-ar trebui sa fie prea bucuros, valoarea recuperata prin revanzare fiind foarte mica in raport cu alte masini. Avantajul ca masina se produce aici si ca piesele de schimb ar costa putin (ca la vechea dacie) a disparut, utilizezi o masina by reno, dar la revizii si reparatii scoti banii ca la una reno. PS evreul care a promovat-o a inteles perfect slabiciunea din judecata romanului, mai nou a neamtului. Edited March 15, 2009 by tolin Link to comment
fry Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Mi-era si frica sa intru pe topicu asta )) credeam ca s-a gasit unu care sa sustina sus si tare lucrul asta. M-am linistit, e doar o gluma )) Link to comment
ToPser Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Au si nemtii ''falitii '' lor ! Link to comment
Elfu Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 (edited) Mai, ideea e ca nu sunt putini... am vazut la logane meceve prin Germania si Austria de nu-mi venea sa cred. Sedan nu am vazut deloc si parca am zarit si vreo 2-3 sandei. Edited March 17, 2009 by Elfu Link to comment
EM!L Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Când dai pe o maşină nouă 3-4 salarii medii şi beneficiezi de garanţie o perioadă suficientă de timp astfel încât la finalul ei să îţi permiţi s-o arunci şi să-ţi iei alta, e şi normal. În plus, pe "criză", nu e de ici de colo "prima" destul de substanţială pe care o primesc ei, cea pentru înnoirea parcului. Link to comment
Adi_Iacob Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Si in Belgia sunt destule, si se inmultesc pe zi ce trece. Vai, ce rusine mi-a ca am luat Opel... unde mi-o fost capul??? PS Si belgienii e un fel de romani, domle, cumpara diesele la greu, deceiuri in special... Link to comment
DGT Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Si in plus unde sa se strice acolo? Rezista saracele pe drumurile noastre dar pe ale lor? Combustibili,uleiurile,sunt alta calitate deci si masina este mai bine ingrijita! In 1995 am cumparat o Dacie 1400 Break noua.Faceam tara cu ea.Prima data am schimbat pivotii la 78000km.Simeringurile la supape le-am schimbat la 102000km.Incepuse sa pape ulei.Si drumurile atunci erau mai proaste ca acum. Normal ca masinile straine pentru noi romanii au fost altceva,mai mult confort,aer conditionat,alta perspectiva a vietii. Dar sa l-e dam o sansa si astora de la Dacia ca poate totusi fac un lucru bun. Link to comment
fry Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 (edited) in legatura cu dacia, foarte important, uitati-va aici: http://www.1001auto.ro/articol/538_1/Video...onal-Dacia.html Edited April 7, 2009 by fry Link to comment
Tommy Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Slab. Eventual era de postat la caterinca, dar nici acolo. Link to comment
fry Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Si eu am considerat ca nu e de postat la caterina, de-asta am postat-o aici ) Fii si tu mai fericit Link to comment
CatalinC Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Bai ce mai mori uni de oftica ca loganu e peste chevy )) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now