NSL_Cartman Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 (edited) Mici modificari la motor (prefer sa ramana doar pt mine), oricum puterea de la 75 dusa la 90 CP, faruri bi-xenon, volan sport, dvd player sony mex dv-900, 4 boxe sony explod de 40W RMS, statie blaupunkt + 2 subwoofere blaupunkt fiecare 200W RMS, stopuri originale inegrite, plasa de aluminiu la grila fata si bara fata jos, arcuri taiate pe spate, huse + interior vopsit complet in culoarea masinii, camera infrarosu pt masarier, ceasuri plasma in 2 culori...momentan 320.000 KM in bord PS: maine pun poze si cu interiorul ca are 2 zile de cand l-am facut si inca n-am apucat sa-i fac poze...insa am cateva din timpul montarii Edited March 16, 2009 by NSL_Cartman Link to comment
Dumitru Cristian Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Deosebita dar sincer nu e pe gustul meu. Ca o sugestie: jantele ar fi mers mai maricele putin si cu talon mai mic la cauciuc. La motor arata foarte bine... si dupa cate zici merge mai bine de cat arata. Link to comment
NSL_Cartman Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 multumesc...masina merge f bine...a fost a tatalui meu...a cumparat-o de noua si dupa ce am luat permisul (acum 4 ani), mi-a lasat-o mie si el si-a luat un passat. masina a fost intretinuta f bine si ma stradui sa continui traditia si sa schimb fiecare componenta inainte de termen, avand in vedere modul in care merg eu cu ea (putin mai sport) anul trecut pe vremea asta am avut un accident f urat cu ea...pe la 120 am ratat o curba, nesemnalizata de altfel, si am luat-o pe aratura...dauna a fost destul de mare (141 mil. in total), aici incluzandu-se si revopsirea totala a masinii dupa...insa avantajul meu a fost ca tata lucreaza la un service auto si m-a ajutat sa o fac...desi mi-a zis ca mai bine imi iau alta...nu am renuntat pt ca masina asta pt mine nu e doar o bucata de tabla ci o multime de amintiri...ca sa nu mai zic faptul ca acum puteam sa fiu mort...insa nu sunt...si ca recunostinta am readus-o la viata am sa pun si cateva poze de dupa impact Link to comment
vlad_andrei Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Tinand cont de numarul de km arata bine masina. Cat mai multi km cu ea in continuare! Am o curiozitate: suburile cum le-ai amplificat ca din cate vad eu acolo ca amplificator ai doar un blaupunkt gta 260. Mai ai un alt amplificator sau de fapt e un gta 460? Link to comment
Dj_Dark Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Sa o stapanesti sanatos. Motorul chipuit la 90 cai sau mai ai si alte modificari? La impact, ce s-a rupt la roata din fata de a ajuns asa? Surubul din fata de la bascula sau pivotul? Pasagerul din dreapta nu purta centura? Link to comment
NSL_Cartman Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 la impact s-a rupt bratul cu totul...discul a iesit prin janta...puntea spate indoiata, o gramada de furtune si tevi de la motor, radiator, 2 tampoane de la motor rupte, rezervor spart, pod pedalier incretit + multe altele care nu mi le mai aduc aminte la impact am fost 3 in masina si nu a avut nimeni nici o zgarietura...am derapat si am intrat pe un drum cu pietris si acolo am intrat intr-o movila de balastru care m-a aruncat perpendicular pe strada...geamul s-a spart de la un bolovan care nu imi imaginez cum o sarit asa de sus cat despre modificari...am umblat la: ambreaj, rapoartele din cutie, chiluasa si amestecul de aer-benzina Link to comment
Dj_Dark Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 (edited) Adica nu ai umblat la ECM? Doar ai luat din chiulasa si ai umblat la potentiometru ce CO? Asta era de fapt intrebarea, cum ai aia 90 cai nu alte modificari. Urat impact. Ce naiba s-a proptit in roata aia de s-a rupt bascula? Edited March 17, 2009 by Dj_Dark Link to comment
NSL_Cartman Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 nu am umblat la ECM deloc...insa cunsumul a crescut considerabil in urma modificarilor...prin oras imi ia in jur de 13-14 si in afara cam 10...da oricum is multumit de ea...am batut multe masini pina in 100cp...de multi euro...si au plecat cu coada intre picioare > am uitat sa precizez ca rampa de benzina nu e originala a masinii cat despre impact habar n`am...cand m`am dat jos din masina stiu ca eram intreg...si eu si restul...tot ce imi aduc aminte e ca m`am sprijinit cu mainile de volan si ma impingeam in el sa stau cat mai lipit de scaun...plus ca in momentul cand am derapat am avut 2 optiuni: sa intru in stalpu din fata sau eventual prin minune trec pe langa el si intru in curtea omului sau redresez cat de cat si o iau pe aratura...si ce o fi o fi... am si un filmulet facut de mine...cu cateva zile inainte de impact...e mai mult asa ca o amintire pt mine...de colectie filmul il gasiti aici: http://www.dailymotion.com/video/x5dr1s_cartman-ube_auto si pozele cu interiorul proaspat vopsit Link to comment
Tommy Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Ai pus-o pe dyno sau cum stii ca ai 90 de cai? M-am uitat la filmul ala.. zi-ne si noua.. care e rostul invartelilor alora in marsarier, ca eu nu le vad vreo noima, mi se pare o chinuiala jalnica a masinii si nimic mai mult.. Link to comment
Mircea Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Pe mine unul ma ustura ochii de la atata rosu... Link to comment
NSL_Cartman Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 eu o fac din placere si pt distractie...acu cat mai am tip...ca dupa aia cine stie ce o mai fi...si bani nu am momentan sa imi iau ceva cu tractiune spate...si nici nu intentionez sa cumpar alta masina... is foarte multumit de acest cielo si ma bucur ca piesele sunt ieftine si e cat de cat usor de intretinut PS: da, am pus`o pe dyno si mai exact sunt 90,4 CP Link to comment
tolin Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 ... pe la 120 am ratat o curba, nesemnalizata de altfel ... Mi-a placut formularea asta, e beton. Link to comment
EM!L Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Interior mai urât n-am văzut Păcat, privind primele poze mi s-a părut o maşină "făcută" cu gust... cat despre modificari...am umblat la: ... rapoartele din cutie [...] amestecul de aer-benzina Poţi da mai multe detalii? (În topicurile dedicate, desigur). Link to comment
banzay Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Ai cam dat chix la interior, desi se vede ca e ceva calitativ, nu e tocmai ceva exceptional. Volanul mi se pare mai calumea decat astea sport de le vezi zi de zi. Dar cred ca daca foloseai alte materiale la interior si alte culori iesea ceva mai bine Link to comment
uskt2005 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Moama da ...ciuda mai ai pe saraca masina...PACAT Ma refer stict la ceea ce faci tu cu saraca masia Edited March 18, 2009 by uskt2005 Link to comment
Dj_Dark Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Daca as fi folosit husele alea as fi facut altfel. Lasam bordul si fetele de usi culoarea originala si af fi inlocuit panza de pe fetele de usi cu piele sau panza rosie ca banda de pe scaune. Cred ca a r fi fost interesant. Insa nu-mi place rosu. As fi mers pe gri in exterior cu banda neagra in locul rosului la huse si panza de pe fetele de usi piele sau panza neagra. Link to comment
banzay Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) In interior, cel putin la masinile astea mai low-mid budget rosu sau culori tipatoare chiar nu prea merge. Eu vopsisem consola centrala cu rosu si nu mai stiam ce sa fac cand o vedeam, imi venea sa ma dau cu capul de bord. Visiniul ar fi mers...dar e prea mult. Se vede ca a pus pasiune si ceva munca in masina, dupa felul in care arata motorul...zici ca e noua. Se vede si calitatea lucrarii interioare, dar din pacate, cum ai zis si tu Dj_dark, panza aia de pe usi, e un pic in contrast cu restul lucrarii. Cel mai frumos la interior e ceva ori inchis de tot, ori deschis de tot, culori nu prea tipatoare si nu stiu...cel mai bine e sa te uiti pe net pe poze ceva timp dupa interioare de masini Offtopic: Dj_Dark tu esti ala de tot gasesc mixuri cu numele lui pe de ce++? Edited March 18, 2009 by banzay Link to comment
Dj_Dark Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 fftopic: Nu, ia sa caut si eu. Cineva se da drept mine? . Link to comment
NSL_Cartman Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 (edited) precizez ca interiorul nu este rosu...este un visiniu inchis...exact culoarea de pe exterior...cu f putin perla...poate se vede in poze mai deschis...dar culoarea e inchisa...vopseaua e facuta dupa codul de culoare al masinii cat despre fetele de usi, urmeaza sa le imbrac in material negru, imitatie de piele, exact ca husele...insa le-am lasat pe cele originale pina cand le schimb (asta in maxim 2 saptamani) oricum interiorul e facut pe gustul meu...poate altora nu le place, insa mie imi place cum a iesit...si nici nu urmaresc sa iasa in evidenta...trebuie sa fie ok pentru mine azi am achizitionat un set de devil-eyes originale de pe un s4...masina e la tata la service, dauna totala...adica mai exact jumatate de masina, ca cealalta e varza (de la jumatate in spate)...acuma sa vad cum modific farurile mele ca sa le pun + ca ma bate un gand sa mai cumpar o instalatie bi-xenon si becurile sa le pun in proiectoare, sa fie exact ca faruruile, cu faza lunga si scurta, puse pe un buton separat cu 3 pozitii Edited March 18, 2009 by NSL_Cartman Link to comment
uskt2005 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 + ca ma bate un gand sa mai cumpar o instalatie bi-xenon si becurile sa le pun in proiectoare, sa fie exact ca faruruile, cu faza lunga si scurta, puse pe un buton separat cu 3 pozitii + ca o sa ai frigiderul plin de la ceilalti participanti la trafic la care se pare ca nu te gandesti Link to comment
NSL_Cartman Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 da cine o zis ca merg cu proiectoarele tot timpu? eu vreau pe timp de ceata si pt evenimentele la care o sa particip Link to comment
nt98adu Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Tot bordul rosu Era mai bine daca vopseai doar elementele de plastic. Cat despre tapiserie, ti-ar tb. ceva la comanda. Incearca la Marius la Orion. Costa 580ron inclusiv fetele de portiera. Incearca si o suspensie sport si niste jante pe 15''. Link to comment
NSL_Cartman Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 (edited) ... m-ar bate un gand am gasit 4 cauciucuri 205/40/R13 si as vrea sa incerc sa le pun pe jantele astea...oare merg? Edited March 18, 2009 by tolin Citare inutila a mesajului anterior ! Link to comment
zeneseu Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) m-ar bate un gand am gasit 4 cauciucuri 205/40/R13 si as vrea sa incerc sa le pun pe jantele astea...oare merg? Mai nene, tu ai o obsesie cu anvelopele alea. Las-o balta. Tu ai talonul de 70 parca la anvelope. Daca pui 40 cum naiba o sa arate? Si unde mai pui eroarea de viteza.. Talon de 40 ar merge doar daca pui janta de 15. Undeva aici gasesti un site cu un calculator penru alegerea optima a jantelor pentru masina. Linkul a fost pus de Tommy. Uite si calculatorul Edited March 18, 2009 by zeneseu Link to comment
steph Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 La cum arata interiorul te felicit pentru exterior. Ce racer esti tu daca habar nu ai care e treaba cu dimensiunile anvelopelor? Si referitor la filmulet, cerculete cu fata cu spatele ( evident cu avariile aprinse sa "dea bine") liniute, cauciuc ars pe jos etc dar in prima curba la revedere... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now