Jump to content

Daewoo Cielo 1.5 Gle


Recommended Posts

Mici modificari la motor (prefer sa ramana doar pt mine), oricum puterea de la 75 dusa la 90 CP, faruri bi-xenon, volan sport, dvd player sony mex dv-900, 4 boxe sony explod de 40W RMS, statie blaupunkt + 2 subwoofere blaupunkt fiecare 200W RMS, stopuri originale inegrite, plasa de aluminiu la grila fata si bara fata jos, arcuri taiate pe spate, huse + interior vopsit complet in culoarea masinii, camera infrarosu pt masarier, ceasuri plasma in 2 culori...momentan 320.000 KM in bord :P

 

PS: maine pun poze si cu interiorul ca are 2 zile de cand l-am facut si inca n-am apucat sa-i fac poze...insa am cateva din timpul montarii :P

post-21818-1237239065_thumb.jpg

post-21818-1237239078_thumb.jpg

post-21818-1237239098_thumb.jpg

post-21818-1237239115_thumb.jpg

post-21818-1237239137_thumb.jpg

post-21818-1237239144_thumb.jpg

post-21818-1237239152_thumb.jpg

post-21818-1237239205_thumb.jpg

post-21818-1237239459_thumb.jpg

post-21818-1237239470_thumb.jpg

post-21818-1237239476_thumb.jpg

post-21818-1237239483_thumb.jpg

Edited by NSL_Cartman
Link to comment

multumesc...masina merge f bine...a fost a tatalui meu...a cumparat-o de noua si dupa ce am luat permisul (acum 4 ani), mi-a lasat-o mie si el si-a luat un passat.

 

masina a fost intretinuta f bine si ma stradui sa continui traditia si sa schimb fiecare componenta inainte de termen, avand in vedere modul in care merg eu cu ea (putin mai sport)

 

anul trecut pe vremea asta am avut un accident f urat cu ea...pe la 120 am ratat o curba, nesemnalizata de altfel, si am luat-o pe aratura...dauna a fost destul de mare (141 mil. in total), aici incluzandu-se si revopsirea totala a masinii dupa...insa avantajul meu a fost ca tata lucreaza la un service auto si m-a ajutat sa o fac...desi mi-a zis ca mai bine imi iau alta...nu am renuntat pt ca masina asta pt mine nu e doar o bucata de tabla ci o multime de amintiri...ca sa nu mai zic faptul ca acum puteam sa fiu mort...insa nu sunt...si ca recunostinta am readus-o la viata

 

am sa pun si cateva poze de dupa impact #-o

post-21818-1237242868_thumb.jpg

post-21818-1237242872_thumb.jpg

post-21818-1237242876_thumb.jpg

post-21818-1237242880_thumb.jpg

post-21818-1237242884_thumb.jpg

post-21818-1237242892_thumb.jpg

post-21818-1237242898_thumb.jpg

post-21818-1237242904_thumb.jpg

post-21818-1237242909_thumb.jpg

Link to comment

Tinand cont de numarul de km arata bine masina. Cat mai multi km cu ea in continuare!

Am o curiozitate: suburile cum le-ai amplificat ca din cate vad eu acolo ca amplificator ai doar un blaupunkt gta 260. Mai ai un alt amplificator sau de fapt e un gta 460?

Link to comment

Sa o stapanesti sanatos. Motorul chipuit la 90 cai sau mai ai si alte modificari?

La impact, ce s-a rupt la roata din fata de a ajuns asa? Surubul din fata de la bascula sau pivotul?

Pasagerul din dreapta nu purta centura?

Link to comment

la impact s-a rupt bratul cu totul...discul a iesit prin janta...puntea spate indoiata, o gramada de furtune si tevi de la motor, radiator, 2 tampoane de la motor rupte, rezervor spart, pod pedalier incretit + multe altele care nu mi le mai aduc aminte

 

la impact am fost 3 in masina si nu a avut nimeni nici o zgarietura...am derapat si am intrat pe un drum cu pietris si acolo am intrat intr-o movila de balastru care m-a aruncat perpendicular pe strada...geamul s-a spart de la un bolovan care nu imi imaginez cum o sarit asa de sus

 

cat despre modificari...am umblat la: ambreaj, rapoartele din cutie, chiluasa si amestecul de aer-benzina

Link to comment

Adica nu ai umblat la ECM? Doar ai luat din chiulasa si ai umblat la potentiometru ce CO? Asta era de fapt intrebarea, cum ai aia 90 cai :D nu alte modificari.

 

Urat impact. Ce naiba s-a proptit in roata aia de s-a rupt bascula?

Edited by Dj_Dark
Link to comment

nu am umblat la ECM deloc...insa cunsumul a crescut considerabil in urma modificarilor...prin oras imi ia in jur de 13-14 si in afara cam 10...da oricum is multumit de ea...am batut multe masini pina in 100cp...de multi euro...si au plecat cu coada intre picioare > :)

 

am uitat sa precizez ca rampa de benzina nu e originala a masinii

 

cat despre impact habar n`am...cand m`am dat jos din masina stiu ca eram intreg...si eu si restul...tot ce imi aduc aminte e ca m`am sprijinit cu mainile de volan si ma impingeam in el sa stau cat mai lipit de scaun...plus ca in momentul cand am derapat am avut 2 optiuni: sa intru in stalpu din fata sau eventual prin minune trec pe langa el si intru in curtea omului sau redresez cat de cat si o iau pe aratura...si ce o fi o fi...

 

am si un filmulet facut de mine...cu cateva zile inainte de impact...e mai mult asa ca o amintire pt mine...de colectie :)

 

filmul il gasiti aici: http://www.dailymotion.com/video/x5dr1s_cartman-ube_auto

 

si pozele cu interiorul proaspat vopsit

post-21818-1237301602_thumb.jpg

post-21818-1237301606_thumb.jpg

post-21818-1237301610_thumb.jpg

post-21818-1237301614_thumb.jpg

post-21818-1237301617_thumb.jpg

post-21818-1237301620_thumb.jpg

post-21818-1237301624_thumb.jpg

post-21818-1237301627_thumb.jpg

post-21818-1237301632_thumb.jpg

post-21818-1237301637_thumb.jpg

post-21818-1237301641_thumb.jpg

Link to comment

Ai pus-o pe dyno sau cum stii ca ai 90 de cai?

M-am uitat la filmul ala.. zi-ne si noua.. care e rostul invartelilor alora in marsarier, ca eu nu le vad vreo noima,

mi se pare o chinuiala jalnica a masinii si nimic mai mult..

Link to comment

eu o fac din placere si pt distractie...acu cat mai am tip...ca dupa aia cine stie ce o mai fi...si bani nu am momentan sa imi iau ceva cu tractiune spate...si nici nu intentionez sa cumpar alta masina...

 

is foarte multumit de acest cielo si ma bucur ca piesele sunt ieftine si e cat de cat usor de intretinut

 

PS: da, am pus`o pe dyno si mai exact sunt 90,4 CP :D

Link to comment

Interior mai urât n-am văzut :( Păcat, privind primele poze mi s-a părut o maşină "făcută" cu gust...

cat despre modificari...am umblat la: ... rapoartele din cutie [...] amestecul de aer-benzina

Poţi da mai multe detalii? (În topicurile dedicate, desigur).

Link to comment

Ai cam dat chix la interior, desi se vede ca e ceva calitativ, nu e tocmai ceva exceptional. Volanul mi se pare mai calumea decat astea sport de le vezi zi de zi. Dar cred ca daca foloseai alte materiale la interior si alte culori iesea ceva mai bine :)

Link to comment

Moama da ...ciuda mai ai pe saraca masina...PACAT :rolleyes:

 

Ma refer stict la ceea ce faci tu cu saraca masia

Edited by uskt2005
Link to comment

Daca as fi folosit husele alea as fi facut altfel. Lasam bordul si fetele de usi culoarea originala si af fi inlocuit panza de pe fetele de usi cu piele sau panza rosie ca banda de pe scaune. Cred ca a r fi fost interesant.

 

Insa nu-mi place rosu. As fi mers pe gri in exterior cu banda neagra in locul rosului la huse si panza de pe fetele de usi piele sau panza neagra.

Link to comment

In interior, cel putin la masinile astea mai low-mid budget rosu sau culori tipatoare chiar nu prea merge. Eu vopsisem consola centrala cu rosu si nu mai stiam ce sa fac cand o vedeam, imi venea sa ma dau cu capul de bord. Visiniul ar fi mers...dar e prea mult. Se vede ca a pus pasiune si ceva munca in masina, dupa felul in care arata motorul...zici ca e noua. Se vede si calitatea lucrarii interioare, dar din pacate, cum ai zis si tu Dj_dark, panza aia de pe usi, e un pic in contrast cu restul lucrarii. Cel mai frumos la interior e ceva ori inchis de tot, ori deschis de tot, culori nu prea tipatoare si nu stiu...cel mai bine e sa te uiti pe net pe poze ceva timp dupa interioare de masini :)

 

Offtopic: Dj_Dark tu esti ala de tot gasesc mixuri cu numele lui pe de ce++? :P

Edited by banzay
Link to comment

precizez ca interiorul nu este rosu...este un visiniu inchis...exact culoarea de pe exterior...cu f putin perla...poate se vede in poze mai deschis...dar culoarea e inchisa...vopseaua e facuta dupa codul de culoare al masinii

 

cat despre fetele de usi, urmeaza sa le imbrac in material negru, imitatie de piele, exact ca husele...insa le-am lasat pe cele originale pina cand le schimb (asta in maxim 2 saptamani)

 

oricum interiorul e facut pe gustul meu...poate altora nu le place, insa mie imi place cum a iesit...si nici nu urmaresc sa iasa in evidenta...trebuie sa fie ok pentru mine :)

 

azi am achizitionat un set de devil-eyes originale de pe un s4...masina e la tata la service, dauna totala...adica mai exact jumatate de masina, ca cealalta e varza (de la jumatate in spate)...acuma sa vad cum modific farurile mele ca sa le pun + ca ma bate un gand sa mai cumpar o instalatie bi-xenon si becurile sa le pun in proiectoare, sa fie exact ca faruruile, cu faza lunga si scurta, puse pe un buton separat cu 3 pozitii

Edited by NSL_Cartman
Link to comment
+ ca ma bate un gand sa mai cumpar o instalatie bi-xenon si becurile sa le pun in proiectoare, sa fie exact ca faruruile, cu faza lunga si scurta, puse pe un buton separat cu 3 pozitii

 

+ ca o sa ai frigiderul plin de la ceilalti participanti la trafic la care se pare ca nu te gandesti :spumelagura:

Link to comment

Tot bordul rosu :scarpin: Era mai bine daca vopseai doar elementele de plastic. Cat despre tapiserie, ti-ar tb. ceva la comanda. Incearca la Marius la Orion. Costa 580ron inclusiv fetele de portiera.

 

Incearca si o suspensie sport si niste jante pe 15''. :->

Link to comment
m-ar bate un gand

 

am gasit 4 cauciucuri 205/40/R13 si as vrea sa incerc sa le pun pe jantele astea...oare merg?

 

Mai nene, tu ai o obsesie cu anvelopele alea. Las-o balta. Tu ai talonul de 70 parca la anvelope. Daca pui 40 cum naiba o sa arate? Si unde mai pui eroarea de viteza.. Talon de 40 ar merge doar daca pui janta de 15.

Undeva aici gasesti un site cu un calculator penru alegerea optima a jantelor pentru masina. Linkul a fost pus de Tommy. ;)

 

Uite si calculatorul

Edited by zeneseu
Link to comment

La cum arata interiorul te felicit pentru exterior.

 

Ce racer esti tu daca habar nu ai care e treaba cu dimensiunile anvelopelor?

 

Si referitor la filmulet, cerculete cu fata cu spatele ( evident cu avariile aprinse sa "dea bine") liniute, cauciuc ars pe jos etc dar in prima curba la revedere...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...