sebian Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Dupa ce am avut symbol (deci vorbesc in cunostinta de cauza) nu pot decat sa votez "Este un cuvant_urat de masina, sa si-o bage in cuvant_urat, doar cuvant_urat isi iau masini pe motorina." Link to comment
Lucian M Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Dupa ce am avut symbol (deci vorbesc in cunostinta de cauza) nu pot decat sa votez "Este un cuvant_urat de masina, sa si-o bage in cuvant_urat, doar cuvant_urat isi iau masini pe motorina." Si tu, Brutus? Link to comment
laurentziu83 Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Am votat varianta 2, ca sa nu fiu rau, fiecare face ce crede cu banii lui, desi, ca si sebian, am aceeasi parere despre masina. Cand am fost la Istanbul si am lasat masina la Bucuresti, dupa 230 de km de mers cat mai constant cu piciorul pe acceleratie, mi-a amortit de era sa cad din picioare dupa aia. Si dacia e mai confortabila la drum lung. Link to comment
Dj_Dark Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Singurul lucru bun la reno-ul ala e motorul. Insa ultima optiune e cam aspra. Eu as fi votat asa" Exista si alte optiuni la banii lui si mai e si o masina urata cu spume" Cu alte cuvinte optiunea 3 fara ultima parte . Despre fiabilitate nu pot sa ma pronunt insa la banii astia mi-as fi luat lighean dci de 10 ori inaintea simbolului. E si mai frumos si mai spatios. PS. Am dat vot nul. Link to comment
Laurycã Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Am votat varianta 2. Avem un Symbol dci de 65 e cai la serviciu si in 4 ani si 120 k de km nu am avut probleme cu el, doar o bieleta si amortizoare schimbate la el; si nu a fost menajata deloc, ba din contra. E o masina ok, dar nu mi-as lua. Link to comment
balanel Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 TDCi ai, nu? ) Incepe sa dea rezultate poll-ul meu . Multumesc tutiror celor care mi-au transmis gandurile lor bune. Le doresc si eu sa se bucure de masina lor, asa cum ma bucur eu de a mea. Pentru mine, acesta a fost un vis devenit realitate: am dorit diesel, performante, consum mic, si aer conditionat automat. Cam asta a fost rostul acestui topic: sa inteleaga lumea, ca gusturile difera: unii prefera diesel, altii benzina. La fel cum unii prefera frantuzesti, altii japoneze, etc. Nu trebuie sa ne apucam sa jignim pe cei care au alte preferinte fata de noi. Eu prefer si benzina si diesel, dar mi-am luat diesel pentru ca fac multi km. Imi place de exemplu motorul de 1.6 pe benzina de la Peugeot, realizat cu BMW, care este un model despre cum ar trebui realizat un motor pe benzina: performant, silentios, extraordinar de liniar. Nu cred ca am mai intalnit pana acum, din ce am condus, un motor care sa-mi produca o senzatie mai placuta ca acela. Am criticat modelul Aveo, nu pentru ca e pe benzina, ci pentru ca mi se pare o realizare nefericita, atat din punct de vedere al grupului motopropulsor, cat si in general. Imi mentin in continuare parerea. Sigur ca Reno-ul meu nu e cea mai frumoasa, confortabila sau interesanta masina, dar sa nu uitam pretul de achizitie. Si costurile de intretinere, specific insa, doar la Serus, sunt foarte rezonabile. Si eu sper sa nu imi faca probleme, mai ales ca am grija de ea >- . Parca ma intreba cineva la cat intra limitarea. Parca un pic dupa 4700, dar nu are rost sa treci de 4500, ca nu mai trage. Am spus si o repet: nu o loganesc, balanesc, , etc. : imi place sa conduc sportiv, mai ales cand ascult muzica mea preferata, anume hard-rock. De aceea folosesc motorina de la Lukoil, pentru ca e singura care face motorul sa fie mai putin de tractor si mai mult rafinat. Este cea cu care vibreaza cel mai putin, e mai silentios, si trage la fel de bine pe toata plaje de turatii, asa cum am descris mai sus. Cu alte motorine, ori trage mai bine la turatii mici, dar se plafoneaza repede (de exemplu OMV), ori trage mai bine doar la turatii mari, si e mort la cele mici (de exemplu Rompetrol). Profit de ocazie sa ii intreb pe cei mai priceputi, de ce au combustibilii de la Lukoil acel miros specific (parca ar fi de acetona?)? Link to comment
Lucian M Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Hard-rock + clio = LOVE! Eu prefer si benzina si diesel Tare baiatul. Profund, as zice. Pentru mine, acesta a fost un vis devenit realitate: am dorit diesel, performante, consum mic, si aer conditionat automat. Mda, ceva parca nu e din cartea asta... Link to comment
Dj_Dark Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) Profit de ocazie sa ii intreb pe cei mai priceputi, de ce au combustibilii de la Lukoil acel miros specific (parca ar fi de acetona?)? Nu stiu dar am observat si eu. E singurul peco la care benzina miroase ca pe vremea lui Ceausescu. De la lukoil am nimerit cea mai buna benzina dar si cea mai proasta. Sunt foarte diferite de la zi la zi si de la o pompa la alta. Probabil e crima pentru catalizatoare dar cum eu n-am, o prefer. Edited March 20, 2009 by Dj_Dark Link to comment
EM!L Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Întrebarea era pt. Sebian Oricum, din partea mea toate gândurile bune atât pentru tine cât şi pentru renoul matale, totuşi am o mică menţiune: Nu mai amesteca termenii. "Performanţe", "condus sportiv", "consum mic" nu se pupă. Dacă mai faci referire şi la diesel primele 2 pică instant. La nivelul actual, măcar cel al cilindreei Link to comment
balanel Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 Sa formulez mai clar: era vorba sa fiu eu multumit de performantele masinii. Si sunt. De asemenea, pot spune ca, chiar condusa sportiv, masina asta consuma putin. Nu stiu daca e din cauza ca e diesel, sau din cauza ca respect viteza legala, si incetinesc foarte mult daca pe carosabil sunt prezente gropi, denivelari, etc. Hard-rock + clio = LOVE! Dupa posibilitati... Tare baiatul. Profund, as zice. Fiecare are caracterul lui (ma refer la motoare). Daca as putea, as avea 2 masini, una benzina, alta diesel . Mda, ceva parca nu e din cartea asta... Uiti cand ziceai ca te tii cu greu dupa un Fusion TdCi, de numai 68 CP? Link to comment
tolin Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 ... de ce au combustibilii de la Lukoil acel miros specific (parca ar fi de acetona?)? Decat sa distilezi la greu un petrol prost, bagi ceva acetona intr-un rezultat dubios, pui un pret ceva mai mic si ti-ai vandut marfa. Intreba cineva de ce variaza calitatea de la o statie la alta si culmea, de la o pompa la alta in cadrul aceleiasi statii: simplu, parametri ei nu se repeta, nu exista control, se fura de la directori pana la pompangiu. Cine n-a vazut ca inertia popoarelor se masoara cu mileniile si cine nu vrea sa invete din istorie, s-o repete. Link to comment
sebian Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 @Em!l : Da tati dar am motorul de 1.8 115 cai, ala facut pentru mondeo, nu ala de 105 cai @Lucian: Deh, fiecare are momente de ratacire. Eu mi-am revenit si am rezolvat problema dupa ~9 luni de zile si vreo 4000 km chinuiti Link to comment
Satori Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 De asemenea, pot spune ca, chiar condusa sportiv, masina asta consuma putin. Cand o conduci sportiv? Asta e atunci cand melcii te depasesc dar transpira? E o masina corecta la banii dati, si este potrivita pentru nevoile lui. Vad ca 16 ati votat asta. Va intreb si eu de curiozitate, de unde stiti voi care-s nevoile lui balanel? Link to comment
madkat Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) nu ti-e clar? - nevoia aia - de l-a multumit si il multumeste in continuare un dizal de 1.5 condus sportiv respectand strict limitele de viteza si ocolind denivelarile din carosabil chestia e comuna - multi isi iau masini ca sunt ieftine si consuma putin dar apoi merg "sportiv" cu 65-85cp, gume allseason de 185/14 si suspensii facute sa nu se inece copilu cu biberonu cand urci o bordura sau treci linii de tramvai... apropo eu am votat nul... 'mama lui de absenteism... Edited March 20, 2009 by madkat Link to comment
balanel Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 Poti sa ajungi la 60 la ora in 5-6 secunde, sau in 20 de secunde. Cei 16 si-au dat seama din formularea pe care am dat-o celor 3 variante, care este raspunsul corect. Link to comment
madkat Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) deci avem 16 fini psihologi printre noi 20... uau... matizu ajuneg in 18 parca > Edited March 20, 2009 by madkat Link to comment
andrew Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Cei 16 au prea mult bun simt sa-ti spuna cat de penibil e topicul asta. Am votat cu "Este un cuvant_urat de masina, sa si-o bage in cuvant_urat, doar cuvant_urat isi iau masini pe motorina" (cu motor de 1.5 ca apoi sa se laude ca au masina sportiva cu motor rafinat). Daca ziceai ca ai o masina care iti e suficienta, ca nu ai nevoie de sportivitate, ca altele sunt necesitatile tale, intelegeam si chiar respectam. Dar sa faci din clio 1.5 dci o sportiva rafinata Link to comment
closchkutza Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Eu am votat "null" din lipsa alternativei: "Mi se rupe". Really now, daca si dci-urile is rafinate, matizul este hot-hatch! De unde naiba atata rafinament cand eu in fiecare dimineata aud din bucatarie cum vecina porneste "rafinatul" motor dci. Si casa are pereti exteriori de 40cm din caramida si fereste duble... Link to comment
balanel Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 Dar sa faci din clio 1.5 dci o sportiva rafinata N-am spus nicaieri ca e sportiva, ci ca eu conduc sportiv. Si da, e rafinata, comparand-o cu alte dieseluri. De acum nu voi mai raspunde unor astfel de posturi, consider ca nu are rost. Vrem poze!!! Cu ce? ------------- E normal sa fie zgomotos dieselul la rece, doar e cu aprindere prin compresie. Dacia 1300 a vecinului meu, insa, pe benzina, e ceva mai zgomotoasa, in aceleasi conditii . Link to comment
john Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) @closcuta: Vezi ca se discuta pe undeva si despre casele de lemn, au un confort acustic mai mare Edited March 20, 2009 by john Link to comment
andrew Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Dacia 1300 a vecinului meu, insa, pe benzina, e ceva mai zgomotoasa, in aceleasi conditii . Mai exact, in ce se masoara rafinamentul unui diesel? Link to comment
closchkutza Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 N-am spus nicaieri ca e sportiva, ci ca eu conduc sportiv. Si da, e rafinata, comparand-o cu alte dieseluri. Cu care? Cu dieselurile care echipeaza tractoarele ce se fabricau la Brasov sau cu cele de acum 15 ani? Intamplator, ceilalti vecini au tot 2 masini diesel: un Avensis 2.2 si un BMW serie 3. Culmea ca dinspre ei nu se aude nici un sunet de motor dimineata. Link to comment
Recommended Posts