Jump to content

Cielo Exe


banzay

Recommended Posts

@banzay: tacanitul acela stii ca il am si eu. Las' ca dupa ce schimb fisele tragem concluziile...Daca tot mai face asa facem cum ai zis tu: 1 L de benzina + 1 bricheta/chibrit + o vorba "de dulce" si gata!

Link to comment

Motorul da...sub presiune l-am spalat si am avut grija sa scot si capacul de deasupra fiselor > :) Si am insistat :) Dupa ce am scos apa de la bujii, nici un stres, merge perfect. Faza cu pozitiile asa imi facea la matiz si m-am gandit ca tot asa sa fac...dar ai dreptate Cris, mai bine fac sa clipoceasca doar semnalizarile. Alarma are 2 iesiri pt clipocit, dar ma mai gandesc cum fac...poate nu mai fac nimic :) Si pt portbagaj, nu exista releu in cutie :) La nici o alarma care am luat-o pana acum, nu era releu pt portbagaj, decat pt imobilizare vehicul prin alarma.

 

Nicu: pariu ca imi iau fise inaintea ta? > :)

 

Si mai am o intrebare: S-a terminat bateria zilele astea si cand am dat sa pornesc, a scartait un pic o curea. Scartaietura asta a fost insotita de o pierdere de putere, resimtita in pedala de acceleratie. De la distributie e nu? Poate in sfarsit o rezolv si eu saptamana asta...

Link to comment

Da...ai dreptate. Mai scartaia asa, cand o porneam si aprindeam casetofonul, farurile, aeroterma pe treapta 2-3, dezaburirea luneta. Cand schimb distributia schimb si absolut toate curelele :)

Link to comment

Ce am zis eu astazi...daca tot am terminat repede cu alarma (mai putin tiuitoarea si deschiderea portbagajului din telecomanda) si se inchid automat si usile cand pun piciorul pe frana, dupa ce pornesc masina, merg toate functiile, hai sa schimb eu si antigelul... Si uite asa frumos am scurs tot jegul ala care era (era un verde inchis murdar rau de tot...) am avut mare grija de robinetul ala micut, dar se pare ca tot crapat a ajuns. Ca din cauza mea (desi nu am fortat), ca din cauza ca el statea fix acolo si era poate crapat si erau niste depuneri si nu scapa apa pe acolo, nu stiu, cert e ca s-a crapat :) Erau niste urme de depuneri pe la vreo 2 furtunase. Am spalat un pic si motorul cu otet si apa, dupa am pus apa curata, pana a ramas curata de tot. Maine cumpar piesa si pun si antigelul aral pe care am dat vreo 600 de mii :| Sper sa isi merite banii... Si uite asa, Dezmembrache ramane in repaos maine, cel putin pana pe seara, din cauza unei piese de 50-60 de mii :)

Edited by banzay
Link to comment

Ti-as recomanda antigelul Dacia... e bun si intrece gunoiele cu brand de pe piata... ca idee, compara parametrii antigelului... si fa abstractie de brand... nu intotdeauna pretul este direct proportional cu calitatea... plus ca motorul tau are nevoie de curatare nu de antigel... eu iti recomand sa scoti radiatorul, spala-l bine si dupa aia antigelul... ca nu se stie ce e prin motorul ala al tau... :)

Link to comment

si poate sa rulezi calgon diluat in instalatie vreo jumatate de ora n-ar strica... mie nu mi-a venit sa cred cum arata cand l-am scos...

 

iar la antigelul d edacia subscriu - dar nu ala in bidon alb - ci negru - ala este Glaceol adevarat ;)

Edited by madkat
Link to comment

Gata si schimbul de antigel! Acum cand da caldura...da nu se joaca, plus ca se incalzeste si mai repede! Am spalat si azi sistemul cu o gramada de apa pana m-am plictisit. Am pus antigelul in proportie de ~1/3.5, mai urmaresc maine daca scade nivelul, dar nu cred.

 

Acum intrebare: s-a meritat atata munca si atata stres? Pt mine da, chiar daca nu era necesara toata munca, dar stiam cum dadea caldura in matiz si aici voiam la fel :) Mai ramane sa schimb si celelalte lichide... Din pacate schimbarea distributiei mai sufera inca o amanare...sper ca voi reusi dupa Paste sa o schimb!

 

LE: De curatat nu am pus calgon ci am pus otet. Am spalat ieri, dar am mai lasat niste otet, pe care l-am scos din sistem complet astazi.

 

Si o poza cu 'sucul' de culoarea 'roz ciumpalaca'

Edited by banzay
Link to comment

He he :) Mersi! Ideea e ca ea e pe picioare...dar vreau sa fuga ca la Olimpiada, nu ca la Nationale, daca imi permiteti comparatia :D Ideea e ca trebuie sa imi iau fise... cand o turez tare pe loc, cand revine la relanti, simt cum da niste rateuri mici pe esapament, plus ca e si mirosul de la esapament un pic mai greu, fata de atunci cand nu dadea rateurile astea. Sigur e de la fise, pt ca aud pe sub capacul ala de la motor un tzacanit. Fisa probabil scapa curent pe langa, asa se auzea mai demult, cu diferenta ca se si vedea ca se scapa curent pe la partea conectata la bobina de inductie, aici nu am cum sa ma uit...

Edited by banzay
Link to comment

Al meu Dezmembrache a primit astazi BUZZER pt lumini...care chiar merge > :) De asemeni astazi a primit si un set de fise de bujii, de care nu prea sunt multumit si un capac de 710 (OIL) de la motor, care se fixeaza mult mai bine ca cel vechi (deci adio ulei pe motor, chiar ieri gasisem o dara mica cursa de la capac, care avea joc :| ).

 

Despre fise: Le-am schimbat pe cele vechi pt ca atunci cand o turam mai tare pe loc (~4-5k rotatii) pana cand revenea la relanti, tragea un fel de rateuri pe toba. Acum cu astea noi, parca da si mai rau... Care ar fi cauza acestor rateuri date ( nu se simt in filtrul de aer ci cumva pe la toba, sa am oare tubulatura de la toba nealiniata?) cand revine masina la relanti?

 

PS: Am vazut o alarma cu pornire motor la 250 lei la Car4. Oare s-o merita? Am luat pana acum 1 alarma prastie de la car4 (care e pe matiz si merge bine) si inca 1 alarma de la turci si merge si asta inca bine. Sa o iau oare pe asta? Cu Asta luata de la turci incui/descui masina de la balcon (~200 de m), dar si pe strada (tot cam 200m), printr-o simpla apasare de buton, cu cealalta, trebuie sa tin ceva apasat pe buton si tot nu se incuie/descuie din prima.

Edited by banzay
Link to comment

"Rateurile" alea pe evacuare sunt normale in decelerare, asta daca nu plesneste rau. Ai toba de serie sau vre-un inox mai zgomotos?

 

PS. Mie imi plac :D . Face mai frumos la reprize scurte. Sau cand te duci sus cu o treapta de viteza si i-o dai pe urmatoarea mai pe "nemestecate". :P . Cu o toba buna de uzina nu ar trebui sa auzi mai nimic totusi.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Pai toba e schimbata ca cea veche am inteles ca ruginise, plus ca se indoise un pic teava sau nu stiu ce pe la un accident din spate. Toba probabil ca e una mai slab calitativa, nu e de inox e de tabla si probabil ca nici nu e aliniata calumea, mai arunc un ochi pe sub masina cand am timp. Mi-as pune ceva de inox sa scap de frica ca rugineste, dar se aude prea tare orice toba de inox as alege...si nu imi place :( (am o problema cu zgomotul =)) ) Rau nu face si in mers am deschis si usa si am accelerat tare (si in gol si in viteza) si nu am auzit nimic. Dar pe loc cand e turata f tare se aude (nu rau rau, dar cat sa se auda) si parca cu fisele luate ieri se aude si mai bine...

 

PS: ca tot se apropie ziua mea, mi-am facut un cadou... alarma cu pornire motor. mai tarziu pun si poze :)

Edited by banzay
Link to comment

Hai sa nu zic ca am o problema cu zgomotul...doar ca imi place linistea :P Oare unde gasesc niste fonomin de-ala prin C-ta? Sau ceva asemanator? Vreau sa pun un strat de deala si niste mocheta la metru peste si dupa sa pun roata de rezerva si ce mai am pe acolo, ca altfel cam face zgomot :( (acum umblu fara din cauza asta, dar si din cauza ca lipseste cheia de roti :| )

Link to comment

Am mers astazi numai pe benzina. Se simte, dar parca m-am obisnuit cu ea mai lenesa un pic. Am stat iarasi tot timpul cu ochii pe acul de la apa si a ramas numai jumatate, deci de acum pot sa stau linistit. Nivelul antigelului e normal, nu a scazut nici macar un pic de cand am facut schimbul. Nu se mai aude tzacanitul ala enervant de la fise, cand e capota deschisa (pt asta am schimbat fisele). Am inteles ca reteurile de pe toba la turatie mare ar fi de la supape si tot din partea aceluiasi Domn Felix am primit un sfat sa incerc sa merg ceva timp numai pe benzina, poate se rezolva de la sine. Deci toata chestia asta se manifesta numai la turatie foarte mare, ce efecte negative poate avea daca merg asa (presupunand ca nu se rezolva de la sine)?

Link to comment

Domnu nu stiu ce fel de rateuri ai tu, insa rateuri are orice daewoo in decelerare, nu stiu exact de ce dar are. Bine, e impropriu spus rateuri, mai bine spus niste bolboroseli pe evacuare care se diminueaza in functie de cat de buna e evacuarea.

 

PS. N-ai vazut cum face o masina de raliu in decelerare? Alea rateuri nu ce avem noi. :P .

 

Uite aici:

Link to comment

Eh...impropriu spus rateuri. Deabia se simte/aude, unu-doua cand ii dau un 5000 rot, stand pe loc. Vreau sa zic ca la matiz nu am pomenit asa ceva si deasta ma miram. Masinile de raliu le stiu...sunt fan, dar ca fapt divers de McRae nu imi placea :)

 

Mai aranjesem leduri in bord un pic sa lumineze un pic mai frumos, dar tot au ramas un pic de umbre, dar sunt multumit. Si pun si o poza cu telecomanda de la noua alarma :)

 

dsc00009mau.th.jpgdsc000133.th.jpg

 

dsc000088.th.jpgdsc00005jar.th.jpgdsc00015x.th.jpg

 

PS: Toate ledurile au aceeasi culoare, dar din cauza 'performantei' camere de 2mp de la un amarat de SE se vad nuante si nuante :|

Edited by banzay
Link to comment

Adica domnu Dj - daca aflasi ca si Cielo al meu are rateuri in decelerare - gata, generalizam? :) )

sunt convins ca se poate sa nu avem asa ceva ... insa nu stiu cum sa obtin aceasta performanta

 

in rest - @banzay - albastru la bord... realizarea e ok, pacat de culoare > :)

Link to comment

Pai nu e albastru e alb =)) Dar se vede nasol de la tel... Eu nu suport albastrul in bord... :) Intradevar, nu e albul care mi-l doream, dar e un alb rece, destul de placut. Poate pe viitor, fac bordul mai calumea, dar deocamdata pt mien e de ajuns :)

Edited by banzay
Link to comment

Stai linistit ca nu esti singurul cu "rateuri" :P Am observat si eu la cateva accelerari in gol, imediat dupa ce pusesem turometrul. Sunt foarte discrete si abia se aud afara, d-apoi inauntru.

Link to comment
Adica domnu Dj - daca aflasi ca si Cielo al meu are rateuri in decelerare - gata, generalizam? :) )

sunt convins ca se poate sa nu avem asa ceva ... insa nu stiu cum sa obtin aceasta performanta

 

Pai daca alfa era pe benzina aveai si la aia =)) . Serios vorbind, vreau sa aud si eu un cielo/espero care nu da. Poate totusi cineva ne poate explica fenomenul.

 

Explicatia mea e ca apar de la resturile de benzina nearsa. Avand in vedere ca scanteie exista indiferent de pozitia acceleratiei, un injector care nu inchide bine poate cauza asta. La fel si geometria proasta a admisiei, benzina pulverizata in ciclu normal nu se scurge instant in cilindru ramanand "urme"si pentru ciclurile urmatoare de compresie. Iarasi, o galerie incinsa poate evapora instant o mica parte din benzina pulverizata, care intra sub forma de vapori pe ciclul urmator.

 

Sunt doar presupuneri, daca altcineva stie altceva il rog sa ne impartaseasca si noua.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...