dalex2008 Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Salut tuturor, Am un Daewoo Matiz din 2005, KM parcursi : 44000 km Culoare: Gri melatizat. Cand am luat masina nu avea nimic pe ea, cu alte cuvinte era o mica cojita de ou. Modificari aduse masinii: Inchidere centralizata + Alarma Folie omologata RAR 3M Panther pe geamurile din spate si pe luneta. Schimbat lumini bord cu un bord nou din Plasma. Pedalierele schimbate cu unele mai late Racing. Schimbata nuca schimbator cu una sport si micsorat schimbatorul de viteze. Casetofon LG + 2 boxe fata Hertz + 2 boxe spate usa Magnat + 2 boxe spate Alpine si un Subwoofer Magnat. Chiptuning Dimsport Filtru de aer sport K&N Toba teava de la catalizator in spate REMUS. Proiectoare. Ce urmeaza sa mai fac la masina sunt urmatoarele: Jante TSW 14' echipate cu anvelove de vara in V Maragorni Volan Sport MOMO Stopurile, semnalizarile laterale si cele din fata vor fi negre. Faruri clare cu Bixenon si Angel Eyes Body Kit Custom nemaivazut sper la Matizele din Bucuresti si din tara. Sper ca pana la vara sa fie gata cu tot cu vopsitul masinii. Link to comment
martiz Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Detaliaza te rog la punctul 7! Link to comment
Tommy Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Eu abia astept sa vad 5-ul de pe lista de asteptari Link to comment
martiz Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 (edited) Da? Sunt curios cum arata un bord de plasma! Edited March 25, 2009 by martiz Link to comment
Costi VLN Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 (edited) Bun venit pintre noi.Felicitari pt achizitie.Sa te duca multi km fara probleme.Dar poze ceva ai? Edited March 25, 2009 by velican_costi Link to comment
m.marcel Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 wooow!! foarte tare frate si felicitari pentru achizitie...si daca ne-ai pus pe jar arata-ne macar cum arata acum...cum va arata in viitor nu vrem sa ne gandim... Link to comment
EM!L Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Ca de obicei, look-ul primează frânelor, suspensiilor... Link to comment
dalex2008 Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Ca sa le iau pe rand: Nu pot sa detaliez Chip tuningul si nici unul dintre noi nu ar spune adevarul, sa fim seriosi. E bine de stiut totusi ca are chip tuning si limitari scoase. Cu body - kitul inca nu pot sa ma pronunt pentru ca nu stiu exact inca momentul cand il pot avea si achizitiona. E ceva mult mai tare decat al Matizului XXL renumitului Matiz din Bucuresti. Daca am uitat ceva din detaliere sunt chiar franele atat fata cat si spate sunt schimbate in septembrie anul trecut ( placute discuri si tamburi noi ). Pana de 1 MAI voi avea si amortizoare noi noute BILSTEIN. Daca vreti sa o vedeti intrati aici pe http://www.13thracingsquad.wgz.ro/ dar masinuta era murdara, era iarna si tocmai ce venisem de la munte. Detaliile despre masina nu sunt adevarate din punct de vedere al puterii adevarate. Link to comment
banzay Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Felicitari pt masinuta, dar la cum ai prezentat-o credeam ca iti cad ochii, dar parca vad si o indoitura pe tabla... macar niste jante negre trebuia... De miscat cum e? se simte chip-ul? Ai verificat cati cai in plus ti-a dat? Si mai important s-a meritat? Doar de curiozitate...ca si eu voiam sa fac pasul asta pe matiz... Link to comment
tolin Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Nu pot sa detaliez Chip tuningul si nici unul dintre noi nu ar spune adevarul, sa fim seriosi ... Daca nu putem spune adevarul, ce rost are sa mintim ? +27,5% putere in plus, doar, din chiptuning, la un motor aspirat natural, fara sa scoti catalizatorii sau fara sa urci regimul termic al motorului miroase a lauda neacoperita. Degeaba urci turatia mai sus, daca cuplul nu te ajuta, cresterea turatiei nu face decat sa compenseze pierderea de cuplu, deunde rezulta plafonarea. Intre a merge plafonat la 6000 rpm sau la 7000 rpm, oricine alege prima turatie. Imbogatirea amestecului iti aduce un spor de 10% in detrimentul noxelor mai mari. Oricum, hotaraste-te la o cifra, e 59 CP (+16%), ori e 65 CP (+27,5%) ? Ambiguitatile acestea nu duc decat la suspiciunea unei reclame mascate si mincinoase. Link to comment
dalex2008 Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Felicitari pt masinuta, dar la cum ai prezentat-o credeam ca iti cad ochii, dar parca vad si o indoitura pe tabla... macar niste jante negre trebuia... De miscat cum e? se simte chip-ul? Ai verificat cati cai in plus ti-a dat? Si mai important s-a meritat? Doar de curiozitate...ca si eu voiam sa fac pasul asta pe matiz... Jantele le voi schimba cat de curand, am trecut la specificatii acolo ca urmeaza sa pun. Nu am nici o indoitura pe tabla doar ca era foarte jegoasa, Recunosc. Chip-tuningul se simte intr-adevar pe primele 3 trepte foarte bine. Pot spune ca a-3-a rupe, la modul ca poti sau eu unul pot face o depasire fara frica. La mine la motor sunt schimbate mai multe: Chiptuning + scoaterea de limitari , garnitura de chiuloasa de 1mm; schimbate injectoarele cu unele noi noute, kit ambreiaj nou, reglat tacheti si multe altele. Modificarile date de chiptuning si alte reglari de motor au adus cuplul masinii la egalitate cu cuplul unui LOGAN 1.4. Cati cai am nu pot sa va spun. Daca nu putem spune adevarul, ce rost are sa mintim ? +27,5% putere in plus, doar, din chiptuning, la un motor aspirat natural, fara sa scoti catalizatorii sau fara sa urci regimul termic al motorului miroase a lauda neacoperita. Degeaba urci turatia mai sus, daca cuplul nu te ajuta, cresterea turatiei nu face decat sa compenseze pierderea de cuplu, deunde rezulta plafonarea. Intre a merge plafonat la 6000 rpm sau la 7000 rpm, oricine alege prima turatie. Imbogatirea amestecului iti aduce un spor de 10% in detrimentul noxelor mai mari. Oricum, hotaraste-te la o cifra, e 59 CP (+16%), ori e 65 CP (+27,5%) ? Ambiguitatile acestea nu duc decat la suspiciunea unei reclame mascate si mincinoase. Nu vreau sa ma laud dar ca se te intarat un pic asa tin sa iti spun ca mananc modelul tau de masina. Respect si te salut. Link to comment
tolin Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 (edited) Si despre cuplu de unde stii, cum ai comparat, prin senzatii sau prin liniute ? Vezi, incet-incet incepi sa vii acasa si sa lasi chiptuningul la locul lui, adica jos. Cresterea compresiei, modificarea distributiei si cresterea debitului la injectie sunt cu totul alta poveste. Inainte sa mananci fiare, ai schimbat si regulatorul de presiune a benzinei ? Edited March 26, 2009 by tolin Link to comment
closchkutza Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Adica tu chiar te astepti sa te credem ca de la 69NM ai acum 112NM, scosi din motorul de MATIZ, ala de 0.8l? Hai mai mama, ce dracu, faci misto de noi? Pe un alt topic ai scris tu, cu manuta ta, ca nu ai scos limitarile de turatie, apoi sustineai ca limitarea de turatie stock a masinii asteia este la 7200rpm (de ce dracu te-ar lasa sa urci cu 1200rpm peste turatia de putere maxima habar n-am) si acum sustii ca fara turbina(poate doar cu turbina ai fi scos ce zici tu ca ai)ai 112NM si dumnezeu stie cati cai? Ia zi, pentru sufletelul meu, la ce turatie ai 60km/h in treapta 1? Link to comment
tolin Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Daca nu umbli la rapoarte, la 9000 rpm. Link to comment
EM!L Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 (edited) Modificarile date de chiptuning si alte reglari de motor au adus cuplul masinii la egalitate cu cuplul unui LOGAN 1.4. Cati cai am nu pot sa va spun. Măcar detaliază, pe topicurile dedicate, desigur, în ce constă celelalte modificări ce au permis creşterea valorii cuplului cu peste 40nm... Hai mai mama, ce dracu, faci misto de noi? Suuufleetul meeeeu, plângeam când am citit ce cuplu aaare, eeextraordinaaar, vai câţi cai putere umflaţi ai mamă dragă... Edited March 26, 2009 by EM!L Link to comment
dalex2008 Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 (edited) ... Efectiv prin liniute si la a-3-a pot spune ca plec de langa multe masini foarte grav. Acuma pe bune nu trebuie sa ma credeti sau sa incepem cu contrazicerile, sunt multe chestii care sunt modificate la motor si multe lucruri nu pot sa le divulg. Si intr-a-1-a la 7200 RPM efectiv taie alimentarea. Credeti sau nu... Respect Alex. Edited March 26, 2009 by tolin Citare inutila si sistematica a mesajului anterior ! Link to comment
closchkutza Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 (edited) Atunci eu zic sa te schimbi vitezometrul ca te cam minte... Avand in dotare cutia de viteze a matizului cu rapoartele stock la turatia aia(7200rpm) ai fix: 45km/h nu 60km/h..cum afirmai in alt topic. Edited March 26, 2009 by closchkutza Link to comment
madkat Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 de ce secret cat "da" chiptuningul? ca sa nu stie dusmanii? > franele - schimbate cu acelas model noi sau ceva upgrade? Link to comment
dalex2008 Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Franele sunt schimbate cu unele noi dar tot originale Daewoo. O sa ma gandesc serios sa le schimb, de alta calitate dar dupa ce voi schimba jantele. Ce model si cat costa nu stiu sa va spun. Link to comment
Mircea Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Mai, ca vad ca nu vrei sa lasi rata aia jos sa macane singurica. Masina ta are stock: 38 kW / 51 CP Cuplu: 87 Nm . Dupa un chiptuning la Dimmsport unde zici ca l-ai facut poate avea (maxim): 43 kW / 59 CP Cuplu: 97 Nm. I-ai mai pus un filtru de aer si o toba sport si probabil ai obturat EGR-ul si ai obtinut inca maxim 1 CP. Deci maxim 60 CP si astia in conditii ideale. Chestia cu limitarile e basm de spus la copii la coltul strazii, nu cuiva care are habar cat de cat asupra principiilor de functionare ale unui motor. In plus, inlaturarea limitarii nu te ajuta cu nimic, puterea maxima a unui motor fiind obtinuta la o anumita turatie, dupa aceasta turatie de putere maxima orice acceleratie se face degeaba sau doar de dragul de a vedea cum se "uda" spectatorii pe margine la auzul zgomotului. Si asta o stie oricine a vazut in viata lui un grafic de cuplu/putere pe un motor. Dar tu nu, batman, batman. Link to comment
dalex2008 Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Ok cum spui tu, ca sa inchidem subiectu masina mea e stoc. Link to comment
closchkutza Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 (edited) Mai, ca vad ca nu vrei sa lasi rata aia jos sa macane singurica. Masina ta are stock: 38 kW / 51 CP Cuplu: 87 Nm Are 70NM cuplu motor, si asta E2-ul, la euro 3(a zis ca masina e din 2005) s-ar putea sa fie un pic mai mic, 68-69NM. Deci nici vorba de 87 NM. De la 70NM la 112 e cale lunga, de vreo 42 NM...Iar caii erau de fapt 48 la E3, 51 au fost la E2. Eu tot sunt curios cum e faza aia cu 60km/h in treapta 1 la 7200rpm cu rapoartele standard ale cutiei de matiz...parca da cu virgula. Edited March 26, 2009 by closchkutza Link to comment
dalex2008 Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Asa e. Ascultati cunoscatorii, daca ei spun ca turometrul e decalibrat asa e. Link to comment
closchkutza Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 (edited) Ce vrei sa spuna, ca minti tu? Explica-mi si mie cum naiba poti prinde tu vitezele alea in diferite trepte de viteza daca rapoartele cutiei nu te lasa? Ti-am zis, la 7200rpm(presupunand ca ajunge pana acolo), in treapta 1, ai 45km/h. Cum ajungi la 60km/h, in treapta 1, daca pentru a ajunge la acea viteza, cu raportul de demultiplicare al cutiei, ar trebui sa ai 9660rpm??? Edited March 26, 2009 by closchkutza Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now