andreib Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Uau, unde-i Tico RS ca crapa de invidie la asa un consum . Cred ca maine se duce si isi ia Logan. Hai sa fim seriosi, review-ul asta nu ne face decat sa avem din ce in ce mai putina incredere in publicatiile auto autohtone. . Este o aberatie crasa, evidenta ca si magariile care le spuneau samsarii despre BMW cu motoare benzinare de peste 2000: ,,Domle nu consuma mai mult de 8%. SA crap io de nu''. Link to comment
Zetics Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Tocmai, nu am vrut sa fac referire la comentarii, care au scos loganu ca cea mai buna dintre toate. Ma refer strict la tabel. Ideea era ca loganu a fost facut pt consum mic la drum lung, si se pare din tabelul lor ca asa si este. Cind mai intervin si muntii, si depasirile si altele...e alta poveste, o ia in bot loganu la greu, lucru pe care nu prea l-au inteles francezii cind au pus cutia aia cu trepte asa de lungi. Eu am sarit peste concluziile lor, am citit doar reviewurile in parte pe capitole...si am ajuns la Accent. "> Link to comment
iso Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Dar e cazul sa recunoastem ca e nu mai reuseste sa tina pasul.In plus, Cielo de acum se bate cu o masina care costa jumate din cit costa Cielo cind a ajuns in Ro...Think about! <{POST_SNAPBACK}> ... eu zic ca inca reusheste sa tina pasu' , ca doar am ajuns la 200km/h cu ea , Loganu n'a sarit inca de 170Km/h Cit despre pretz ... ia mai fa odata socotela si ai sa vezi ca in dolari e cam acelashi pretz ... Partea proasta ca intr'adevar au facut rabat la calitate(fatza de corean , c'am avut si d'ala) , finisaje , etc dar in mare e bine(stabila , confortabila , etc) , macar nu imi e frica sa merg cu ea . S"> Despre consum nu vorbesc ... ca eu merg si pe gaz iar pretul/km e super ca la diesel ... Link to comment
ovi_jer Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Pai de unde si pina unde are loganul cutie cu rapoarte lungi?Loganul are la 4000 rot/min in treapta 5-a 135 km/h iar cielo la aceasi turatie si aceasi treapta 160km/h. Deci domnilor nu va lansati in afirmatii nefondate pe domenii necunoscute. Link to comment
DANNY WOO Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 Si ar mai fi o problema la Logan ceea ce este dureros pentru o masina fabricata din 2004.Durerea vine de la faptul ca Loganul sufera la urcarea pantelor.Am auzit doar ca uneori iti da emotii si cand se urca cu a2-a.Si o alta problema se ridica atunci cand se incearca atingerea vitezei max constructive.Trebuie turata in a5-a si apoi cu a4-a se atinge viteza de 160km/h. Link to comment
Zetics Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Pai de unde si pina unde are loganul cutie cu rapoarte lungi?Loganul are la 4000 rot/min in treapta 5-a 135 km/h iar cielo la aceasi turatie si aceasi treapta 160km/h. Deci domnilor nu va lansati in afirmatii nefondate pe domenii necunoscute. <{POST_SNAPBACK}> Habar n-aveam de aceste valori, insa in cazul asta se pune intrebarea de ce nu are "vînă" in treapta a -5-a??? Sigur astea sint numerele? Link to comment
zack Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 fiindca are o transmisie slaba...mai mult decat slaba... Link to comment
panzer Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 citat dintr-un post mai vechi de al meu: Toate argumentatiile Logan vs ALTCEVA (n-are importanta ce) au decurs pe sistemul: - da, motorul e in 8v dar portbagajul e mare, spatiul interior superior, bordul modern (are ceas)! Plus pretul! - da, tabla e subtire si neantifonata dar portbagajul e mare, spatiul interior superior, bordul modern (are ceas)! Plus pretul! - da, AC e slabutz dar portbagajul e mare, spatiul interior superior, bordul modern (are ceas)! Plus pretul! - da, preturile la piese sunt imense dar portbagajul e mare, spatiul interior superior, bordul modern (are ceas)! Plus pretul! Pot continua dar a-ti prins ideea! Singura observatie: S-A SCUMPIT LOGANUL! Aia cu pretul se cam inmoaie ... Iar aceasta replica m-a lasat masca: Un alt atu este faptul ca torpedoul modelului Logan este capabil sa „inghita“ chiar si poseta unei doamne, si mai ramane spatiu si pentru „jucaria lu‘ ala micu“. Depinde de poseta doamnei! Depinde de doamna! Cum e cu jucaria lu' ala micu! Pai normal sa incapa in torpedou, nu? Ca sa nu mai spun ca au trantit Accent-ul. Si le-a iesit bine Symbol-ul. E bank pe banii DaciaRenault de la o posta. Cine s-a urcat macar odata in Accent si Symbol stie ca nenea ala a glumit in privinta confortului! Nu va mai infierbantati iarasi cu Logan vs Cielo! Singurul argument nou pe care l-am auzit pana acum este cel al lui DonRaulo: sa imi placa masina! Corect! In rest fiecare o conduce linistit pe a lui Link to comment
TYBY Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 (edited) TYBY fara suparare dar daca nu ti se pare corecta intrebarea,puteai lejer sa faci un alt poll sau si mai bine sa nu votezi.Plus ca orice posesor de Cielo sau de Logan poate apela la un drive test cu una din cele 2 masini ca sa se convinga de calitatile lor. <{POST_SNAPBACK}> Cred ca nu ai inteles ce vreau sa spun.Despre o masina poti sa spui ca este buna sau mai putin buna dupa ce rulezi cu ea o perioada de timp si un numar de kilometrii.(in jur de 100.000-nu este cazul la Logan) In urma unui simplu drive-test iti poti forma o parere legata de alte aspecte ale masinii.(ergonomie-confort la bord,confort la rulare,dotari,etc.)Din toate astea nu rezulta neaparat ca masina este buna.(vezi cazuri - reno.ro si pejo.ro - de masini din alta clasa decat Cielo respectiv Logan care dupa 15-30.000km incep sa aiba simptomele vechilor berline) Edited February 24, 2005 by TYBY Link to comment
laurentziu83 Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Io am votat masina. Link to comment
totti Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Ia aruncati un ochi acileaE un tabel acolo, in care zice ca Loganu 1.6 a scos Bucuresti - Tg Neamt un consum de 5.2%. E un traseu drept, sosea excelenta, care nu solicita masina in mod deosebit. Dar era acelasi traseu pt toate masinile! Or mintii aia? <{POST_SNAPBACK}> Siguuuur asa e... Acum ma duc sa-mi iau si eu As zice sa lasati revistele astea patriotice si sa vorbiti cu proprietari (eventual cunoscuti). Eu am vreo trei in cartier care deja fac asa Link to comment
tico_RS Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 consumurile sunt aberante, am un prieten cu slz care afara merge cu 6.5 linistit adica 100-110 max si mai jos nu poate si 1.6 mpi cu o aeroddinamica de troleibuz si o greutate de avion, cu un motor mai mare, etc. are consum mai mic... tenta e clara, dar ce spun eu tenta ca e pe fata... logan, renault, slz e invechita..., bla-bla-bla... va dati seama ca la consum eu pot sa-i scot ticolosului 12 afara? nici nu e greu sa scapi ceva benzina la lgn si sa calci pe celalte sa faci raliu, sau sa mergi cu ele turate, stiti voi... Link to comment
ovi_jer Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 E normal sa scrie de bine revistele de specialitate de bine despre logan mai ales cand redactorii sau autorii au mancat,baut si dormit pe banii celor de la dacia pe perioada testelor.De la lansare incoace toata lumea o lauda cu tehnologie mai noua decit la cielo.Stau si ma intreb care o fi aia???Ciocanele si clestii lucratorilor de la dacia sau mazarea stricata pe care o maninca .Toata lumea de la dacia are ciuda pe cielo pentru ca de la el li se tine falimentul.De 8 ani de cind sant scutiti de impozit ei tot nu reusesc sa isi revina.Loganul este o mare nesimtire si nu au nici un fel de justificare pentru problemele pe care le are pentru ca au avut absolut toate componentele la proiectare.Nimic nu este bine proiectat la ea si piesele jumatate sint scoase din magaziile reno uitate de vreme pe acolo si restul sant facute de srl-uri infintate peste noapte care isi desfasoara activitatea in hale dezafectate de ani de zile.Cat despre detinatorii acestora e greu sa gasesti unul care sa spuna adevarul despre ea pentru ca majoritatea au venit pe ele de pe berline sau sh-uri vechi de o viata care habar nu au cum trebuie sa mearga o masina noua si buna iar cealalta parte sant aceia care scriu pe forumuri de consum 5% si viteze de 200km/h pe autostrada. Cat despre cielo si acesta are un pret de achizitionare prea mare pentru ce ofera la ora actuala dar macar ai avantajul unei intretineri ieftine si posibilitatea de a cumpara piese de la orice magazin si repararea acestuia in spatele blocului. Link to comment
Wolfman Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Am votat cu Cielo si pentru ca nu-mi permit sa pierd timpul cu shurubareli sau vizite dese prin service pt. remedierea hibelor de care sufera golanul... Si nici nu-mi place sa conduc dulapuri pe roti! Link to comment
iso Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 ... sincer , mi'ash fi dorit ca Loganul sa fie , sa devina o mashina simbol , sa fie un adevarat salt calitativ si nu reclama chioara ... Am urmarit cu mare interes orice informatie despre acest subiect , am sperat intr'o mashina care inca intirzie sa vina de la Dacia ... EU nu pot sa cumpar o mashina care e facuta din bucati , "lipite" in mod nefericit , bucati care prin calitate imi sugereaza "naucitoarea" tehnologie turceasca ... ... am sperat in "buy romanian" dar nu pot risca siguranta familiei mele ... Link to comment
rdesign Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 (edited) Si-a cumparat cineva Cielo dupa data de 14.09.2004? Numai cine si-a cumparat masina dupa aceasta data poate spune ca intradevar a ales. Daca nu parerea e subiectiva. Iar referitor la "bolile copilariei" prezente la Logan, stati linistiti ca si Cielo le-a avut. Diferenta este ca nu au fost declarate. Clientul a fost tratat ca la FNI, "adica dormi in pace" ca iti sudam noi puntea spate (prietenii stiu de ce), cat timp iti bei tu cafeaua sa te trezesti. Mai sunt si altele si credeti-ma ca eu am avut de ales. Am Logan Ambition cumparat cash de pe data de 14.09.2004 ora 8:00 si sunt din Craiova. Trebuie sa mai spun ca mai stiu cate ceva despre "fiare",ca am calarit suficient un coreean si ca am destui amici ingineri in fabrica dar nu-mi pare rau nici o secunda de alegerea facuta. Edited February 24, 2005 by rdesign Link to comment
Esperatul Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 (edited) Hai sa-mi dau si eu cu parerea > Deacord, cineva care si-a laut cielo inainte de a aparea logan poate fi subiectiv. Dar nu trebuie sa-ti iei neaparat cielo dupa data respectiva, poate vrei sa te decizi acum la o masina, ai condus ambele masini, etc. Eu cred ca am facut o alegere in sensul asta. Puteam sa fac rost de diferenta pana la banii de Logan, si l-am avut in calcul. 2 lucruri m-au impiedicat sa iau: 1. Deacord ca or fi exista cazuri la cielo cu probleme gen directie de la logan, dar dupa mai bine de 8 ani de existenta, punctele vulnerabile au fost rezolvate zic eu. Acum daca s-ar intampla ceva de genu asta sunt sigur ca ar iesi scandal si la Daewoo. Nu am luat Logan pentru ca nu are nici un an de la aparitie. Deabia dupa ce face 3 ani, si vad pareri, costuri, fiabilitate, puncte vulnerabile rezolvate pot spune ca vrau sa-mi iau daca-mi pare ok. Chiar ma bucur ca au atatia clienti, vor fi multi aia care vor avea ce sa spuna despre masina. 2. Masina nu mi-o iau in functie de cati bani am, ci in functie de cati bani are nevoie pt intretinere. Am vazut pe daciaclub preturi pt piese Logan si mi s-au parut mari fata de Daewoo. Cineva de pe forum a zis ca in vest, oameni nu-s iau masini beton gen Audi ,etc nu pentru ca nu au bani sa o ia ci ii rupe intretinerea, si mi s-a parut foarte corect. Pe de alta parte am cunostinte care au Logan si sunt multumiti, sa vad cat ii tine. Felicitari pentru alegerea facuta si sa ne zici cum se descurca Bafta Edited February 25, 2005 by Wichedcoder Link to comment
alx Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 eu nu am votat pt ca e un topic inutil. cat de competitiv e cielo in ziua de azi cand aproape nici-un dealer nu-l mai are pe stoc datorita vanzarilor extrem de reduse: cateva bucati pe luna. eu zic ca piata decide cel mai tare care merita si care nu. or fi cativa care fac alegerile pe baza unor pete pe creier dar majoritatea face o balanta intre pret si calitate si alte considerente. eu nu cred ca toti cumparatorii sunt idioti si dau mai multi bani pe ceva mai prost. poate sa iasa 101% in favoarea cieloului topicul acesta ca tot cielo se va mai vinde in cateva bucati pana la sfarsitul anului cand va fi ingropat. cielo mai e dezavantajat de un criteriu: acela care spune sa nu iti iei o masina care va iesi foarte curand din fabricatie. concluzia pietii este foarte clara: cielo a murit. oricat i-ati face voi respiratie bouche-a-bouche nu o sa puteti sa-l inviati. poate ca loganul mai are niste ani si niste sute de mii de km sa demonstreze ce poate dar asta nu inseamna ca nu va demonstra. eu nu zic ca este fiabil, zic ca trebuie sa mai asteptam sa vedem daca este sau nu. eu am 10k si nu am avut nici-o pb. si mai cunosc cateva persoane in aceeasi situatie. referitor la consum, desi o persoana spune contrariul, este cunoscut pentru toata lumea ca loganul consuma mult mai putin in oras decat cielo. 8.5-9 (dupa update-ul de soft, e adevarat) fata de minim minimorum 11 la cielo. cine vrea sa creada bine, cine nu, sa-si cumpere cilo si sa vada pe propria-i piele/buzunar. Link to comment
totti Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Pai atunci ar fi primul caz in care masina consuma mai putin decat zice producatorul: 9.2 pt 1.4 si 10 pt 1.6! Link to comment
alx Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 s-a discutat indelung in alte parti despre diferentele intre consumul dat de producator si cel de utilizator. producatorul face un calcul TEORETIC bazat pe diferiti coeficienti: capacitate cil, aerodinamicitate etc. in functie de stilul de condus si de conditiile exterioare poti obtine un consum mai mare sau mai mic decat cel dat de producator. Link to comment
alin01 Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 cielo mai e dezavantajat de un criteriu: acela care spune sa nu iti iei o masina care va iesi foarte curand din fabricatie. draga alx daca urmezi propriul tau rationament inseamna ca dacia solenza a murit inainte de a se naste, e una din putinele masini care a avut o durata de fabricatie de cca 2 ani, si stiu destui care si-ar lua solenza in detrimentul logan dar nu mai au cum; in alta ordine de idei de unde stii tu ca cielo va iesi foarte curind din fabricatie ? concluzia pietii este foarte clara: cielo a murit. oricat i-ati face voi respiratie bouche-a-bouche nu o sa puteti sa-l inviati. cielo circula de 10 ani pe soselele patriei noastre dragi si va mai circula mult timp de acum incolo , spre disperarea unora , fiindca dupa cum poate stii este o masina ceva mai fiabila ca dacia, oricum ma inclin cu respect in fata daciei logan si cand sunt in trafic si ma preseaza un logan din spate merg cit mai pe dreapta soselei si incetinesc usor pentru a nu deranja in vre-un fel mareata realizare de la pitesti. PS Cielo meu nu a murit, e viu si functioneaza dupa 115.000 de km fara probleme PPS Nici eu nu votez fiindca virgula comparatia chiar nu-si are rostul Link to comment
iso Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 @alx ... mai omule iar vii cu argumente in stilul tau caracteristic ? ) Ca nu se mai vinde Cielo , normal e deja batrin ca shi concept ... nu mai este la moda ... n'are atitea briz-brizuri ca Loganu , cind aprinzi noaptea pozitiile n'ai impresia ca vine iar Craciunu' , etc . Si Carisma de la Mitsubishi nu se vindea da' asta nu inseamna ca era o mashina rea ... Pai sa ne uitam ce pedigree are Cielo fost Kadet : - platforma proiectata realizata de GM - Opel (nu din bucati - inadituri) - suspensii reglate la Porshe - design(Cielo) la vremea lui foarte placut , imi place si acum - scaune cu suport lateral foarte bun pentru o mashina de strada - by Recaro pe Opel cu forma pastrata si la Cielo . - motorizari/transmisii GM - Opel revazute de Daewoo in Anglia - protectie anticoroziva excelenta fara precedent in Romania - control de calitate (cit a fost) korean - si apoi e asamblata de ROBOTI nene ca Dacia n'a vazut inca sub iso 9002 (Dacia de ce nu spune sub ce iso e facuta ?) Concluzia mea : O mashina NU trebuie sa arate ciudat ca sa fie frumoasa ...cum nici toata muzica noua nu e buna/frumoasa . Link to comment
totti Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 @alx - Ok, nu vreau sa transformam topicul in altceva, dar mi se pare aberant sa sustii ca loganu consuma 8.5 urban!!! Link to comment
alx Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 (edited) io zic ca mai bine imi spui tu cat vrei sa consume... sa nu mai spun eu aberatii ca, de altfel, de unde sa stiu eu, sunt doar un proprietar aberant... @alin & iso cielo va iesi din fabricatie din simplul motiv ca nu se vinde. eu am fost sa ma interesez pt un matiz pt maica-mea si am vorbit cu 3 dealeri care spuneau acelasi lucru. dar, de fapt, sunt eu stupid sa-i cred pe dealeri care habar nu au ce stiti voi... cand ziceam ca cielo a murit ma refeream la model/brand. evident ca si peste 15 ani vor exista relicve de cielo mergand in ro ca asa e romanu', isi ia masina pentru o viata. Edited February 25, 2005 by alx Link to comment
Satori Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 baieti, degeaba va agitati, alx are computadorul de bord pentru a va dovedi consumul, oricare ar fi el. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now