Zmeul cel rau Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Avem si noi la firma o groaza de Daewoo-uri si cred ca altele sunt motivele pentru costul mare de intretinere. Pe asta nu o cred. Oricum, de obicei Matijii de la firmele de distributie consuma mai mult decat al lui steph deci de ce nu ar costa si intretinerea mai mult la astfel de masini? Link to comment
zeneseu Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 RamboX - Si care ar fi ideea?? Aceea ca soferii isi baga piciorul in ele de masini???...sau nu inteleg? Link to comment
ovi_jer Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 vijelie said: ...Plus flotila de masini reparate la unchiu Hayssam la service. RamboX said: Motivatia lor stiti care a fost?costa mai scump intretinerea decat leasingul la alta masina noua, de ce oare? masinile au in jur de 100k km Chiar nu faceti legatura? Link to comment
RamboX Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 (edited) BH ZNS said: RamboX - Si care ar fi ideea?? Aceea ca soferii isi baga piciorul in ele de masini???...sau nu inteleg? Problema este ca acele Cielo inghit cam mult la intretinere,mult mai mult decat ratele de leasing la alte masini noi, angajatii se plang ca vor si ei AC, ABS, AIRBAGURI macar frontale... Daca reusesc si le dau si îşi cumpara o noua flota de masini o sa fac poze cu ele (se pare ca vor fi Logan sau Albea) şi le voi posta aici. Edited March 27, 2007 by RamboX Link to comment
zeneseu Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 (edited) RamboX said: Problema este ca acele Cielo inghit cam mult la intretinere,mult mai mult decat ratele de leasing la alte masini noi, angajatii se plang ca vor si ei AC, ABS, AIRBAGURI macar frontale... Daca reusesc si le dau si îşi cumpara o noua flota de masini o sa fac poze cu ele (se pare ca vor fi Logan sau Albea) şi le voi posta aici. Pai...cum sa nu inghita mult la intretinere daca pe domnii soferi ii intereseaza numai de AC, ABS si airbaguri?Ia sa mai aiba si domnii soferi grija de masini si sa vezi cum nu mai costa intretinerea asa mult.Oricum asta e treaba celor din conducere.Probabil (si normal) le e mai rentabil sa aiba masina in garantie decat sa le plateasca reparatiile. Zici ca nu le pot vinde cu 4000 de euro...pai tu ai cumpara o masina care e varza??? Ma gandesc ca se vede pe masina cati bani face. L.E. - Si... la Logan si Albea crezi ca vor fi mai ieftine lucrarile de intretinere dupa ce ies din garantie? Edited March 27, 2007 by BH ZNS Link to comment
vijelie Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Indiferent ca au Fiat, Logan sau Cielo, o firma care prefera reparatii capitale la o flota de autoturisme in loc sa contracteze un leasing are ceva deficiente organizatorice si/sau financiare. Link to comment
zeneseu Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 vijelie said: Indiferent ca au Fiat, Logan sau Cielo, o firma care prefera reparatii capitale la o flota de autoturisme in loc sa contracteze un leasing are ceva deficiente organizatorice si/sau financiare. Corect! Asta e si parerea mea. Aici nu mai conteaza ca e Logan, Fiat sau Cielo. Daca lasi masina pe mana unora...carora nu le pasa, normal ca nu mai stai sa le faci reparatii capitale si iti iei altele noi. Link to comment
Ranek Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 strict din punct de vedere al performantelor , un cielo 1.5 75cp intrece un logan 1.6 mpi , p 400m ! TESTAT ps : eu am cielo ! Link to comment
tolin Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 Doar daca tu strabati cei 400m in mai putin de 10s, lucru imposibil pentru un Cielo. Altfel, soferul de pe Logan 1,6 16V este mai slab pregatit. Link to comment
LYM Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 (edited) A pus 1.6, nu 16v. Btw, vrei sa zici ca logan 16V face quarter-mile in 10s?!? Edited July 26, 2007 by LYM Link to comment
tolin Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 (edited) Nu, dupa 10 s Loganul este in fata, atat, daca-i pe 16V. PS nici nu-mi inchipuiam ca se poate vinde in zilele noastre o masina cu un motor de 1,6L fara sa fie DOHC, probabil ca lada de gunoi pe care Reno o varsa aici depaseste orice imaginatie. Edited July 26, 2007 by tolin Link to comment
hawkeye Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Parca s-a stabilit deja ca mandria nationala, cazanul miscator este IEFTIN si atat. Sunt curios, conceptul: "Imi iau Dacie ca sunt piesele ieftine" inca mai circula printre dacioti? Link to comment
closchkutza Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Printre cei care nu sunt informati si pun botu` la tot ce li se spune, da!(Am unu` acasa care credea asa ) Link to comment
Tommy Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 tolin said: Nu, dupa 10 s Loganul este in fata, atat, daca-i pe 16V. PS nici nu-mi inchipuiam ca se poate vinde in zilele noastre o masina cu un motor de 1,6L fara sa fie DOHC, probabil ca lada de gunoi pe care Reno o varsa aici depaseste orice imaginatie. Dar de 1.5? Motorul ala in 16v de pe golan e chiar bun, dupa mine asa un cazan nu merita asa un motor ) Link to comment
EM!L Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Sunt de parere ca un 1.6Mpi nu "face" un Cielo condus corect! Motorul de 1.6 16v e foarte reusit pt. Logan (si nu numai) si "face" masini de putere apropiata chiar si putin mai mare- in principal datorita atuului sau - greutatea redusa. Link to comment
LYM Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Chiar conteaza asa mult care pe care "face"? Nu cred ca-si ia nimeni Logan sau Cielo special pt. liniute. Daca ar fi sa evaluez atent, la Logan apreciez motoarele 1.6 16V si 1.5dci. Tot e ceva, chiar daca restul masinii e asa cum e. La Cielo nu prea mai am ce aprecia ... Link to comment
ToPser Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Maestre tolin poate ne explicati si de ce un motor de 1.6 trebuie neaparat sa fie DOHC , oricum in oferta Logan exista si unul si altul ! Bine ca nu au pus un motor de 1.2 pe "lada de gunoi" atunci ce ati mai fi zis ? Link to comment
remix Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Si ca sa-l sustin pe ToPser, vin si eu cu un exemplu, o masina excelenta in opinia mea, Honda Jazz, se vinde in mai toata Europa cu un motor 1.4 SOHC. Doar in America am vazut sa fie dotata cu un DOHC ceva mai potent. Deci se poate, in ziua de azi, sa vinzi masini si cu SOHC fara ca acest lucru sa fie considerat reciclarea deseurilor. Link to comment
tolin Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Raspunsul este simplu, din cauza rulajului in regim urban si a consumului. Daca ai observat, motorul SOHC este eliminat de catre constructori chiar si din cazul unei capacitati de 1,4L cu cat creste norma de poluare. Simplitatea motorului este pastrata doar in cazul in care dispui de o admisie variabila. Un motor de 1,2L nu puteau pune pentru ca atunci ar fi privat romanul de sportul national: loganeala. Oricum, motorul SOHC de 1,4L pus de ei este sub performantele unuia de 1,2L de la alt producator. Scopul frantujilor n-a fost ascuns o clipa, epuizarea tuturor stocurilor vechi. Acelasi lucru s-a intamplat si in cazul motorului Diesel de 65 CP, iar rezultatele se vad pe strada. Link to comment
ToPser Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Da ,in parte aveti dreptate dar sa nu uitam ca motoarele DOHC au cuplul max la turatii mari in jur de 4000 rpm si sunt mai gurmande ,iar la mersul in oras sunt evident dezavantajate ,sa nu uitam intretinerea mai scumpa si mestecatul in cutie Se vede ca GM n-a invatat nimic din cazul Albea ,cea de 1.2 /90 cp care a disparut repede fiind inlocuita cu motorul de 1.4/77 cp (motorul ala chiar era o trompeta!) Chiar nu-i inteleg pe astia de la GM cu motorul ala de 1.2 pe hardughia aia de Aveo , nu le sta in caracter ( au vrut o masina mai europeana dar au dat-o in bara ) Motoarele de 1.4 cele mai fiabile au in jur de 75-80 cp daca ne uitam bine si la altii, asa ca motorul de la logan nu este singular,cat despre depoluare mai punem un catalizator ,doua sau trei cum am facut cu Matizul ! Link to comment
tolin Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 (edited) Cazul Daewoo nu este unul elocvent. Motoarele DOHC, la majoritatea producatorilor, s-au facut tocmai pentru a rezolva cele doua cazuri. din acest motiv ele au o caracteristica de cuplu cu doua maxime si o incercare de plat intre ele, intr-o banda de - [5-10) % in incercarea de reproducere a caracteristicii unui motor Diesel. Cu aceste motoare poti merge la turatie mica in urban si la turatie mare pe autostrada la valori apropriate ale cuplului. Faptul ca producatorii declara acum doar valoarea cea mai mare obtinuta tine de faptul ca ei sunt condusi acum de catre compartimentul marketing si nu de catre cel tehnic. In privinta motorului de 1150 cc de la Daewoo, folosit si de catre Chevrolet, cand ai un drum in Bv, cauta-ma, sa-ti arat un alt exemplu decat ai pana acum. Altfel, toti producatorii europeni au motoare de pana la 1,2L pentru masinile folosite preponderent in trafic urban pentru consum redus. Tendinta generala este de micsorare a capacitatii cilindrice. Fiabilitatea unui motor n-are legatura cu cilindreea. Edited July 28, 2007 by tolin Link to comment
scorpion Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Dupa 3-4 ani de exploatare pe firma , pe un Cielo poti sa-l aduci in stare buna cu mult mai putini bani decit un Logan rulat in aceleasi conditii . Din aceasta cauza , Loganurile nu vor avea valoare de revinzare , lucru la care romanii nu se gindesc atunci cind se hotarasc sa cumpere o masina noua . Link to comment
ToPser Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Liviu, realitatea este putin diferita ,am prieten care si-a vandut Loganul dupa doi ani de expl.si 28ooo km cu 300 euro mai putin decat a dat pe el ! Spune-mi si mie ce masina se mai vinde astfel ! Motivul ? Scumpirile repetate ale Loganului datorat vanzarilor masive ! Link to comment
scorpion Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Si cu scumpirile acestea se va termina , concurenta e din ce in ce mai puternica . Multi cumpara Logan pentru ca vad pe el ca scrie Dacia si asociaza cu vechea masina Dacia pe care o reparai ieftin si cu piese de la magazinul de la coltul strazii , lucru care nu mai e valabil pentru Logan . Link to comment
vijelie Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 (edited) Scumpire e numai daca privim pretul exprimat in euro, in moneda noastra nu prea e. In nov. 2005 am dat pe un Logan Laureate 1.6MPI 8200 euro (300 mil lei la acea data), iar acum EXACT aceeasi masina costa 8495 euro (cca 270 mil lei). Edited July 29, 2007 by vijelie Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now