Jump to content

Achizitie Matiz S H


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

l-am cumparat!!! decembrie 2001, inmatriculat ianuarie 2002, cica 16000 km dar nu poti sti, oricum arata bine, este SE, are geamuri electrice, servodirectie, buton portbagaj, stropitor, stergator luneta etc.sunt multumit.masina nu prea a circulat in ultimul timp (tipa plecata in strainatate) asa ca va trebui sa fac o revizie.unde? poate imi spuneti voi.ma bucur sa ma alatur si acestui grup.

Link to comment

Domnule, felicitarile mele! ai cautat pina ai gasit si cred ca ai gasit bine, masina arata frumos, sper ca si merge pe masura. Anul cred ca e bun, mie imi miroase ca astia de la Craiova au inceput sa isi bage picioarele din momentul in care au lansat E-ul, ca li se prabuseau vinzarile.

 

Felicitari inca o data si multi km doamnei, fara incidente tehnice sau de alta natura.

 

PS: chiar, bagi o comparatie cit poti tu de obiectiva? :D

Link to comment

super obiectiv (posed ambele masini) : 1. finisaj bord si butoane un pic mai bun la matiz, scaune mai misto, habitaclu mai prietenos dar zvic, neliniste, stabilitate, frane, vigoare mai mare la solenza.adica siguranta pe drum.vreau sa spun ca nu mai conduc solenza de vreo 2 saptamani (cat timp am condus berlina veche a sotiei), dupa care 2 zile am condus matizul.sunt super incantat, mai precis nici pe departe nu ma aspteptam la asa placere la condus- am varianta cu servo -dar solenza se simte ca e mai mare, se simte ca are roti de 14 cu 165, am recondus-o azi si, ce sa zic, nu compari merele cu perele.cinstit, masinile sunt din clase diferite si nu pot fi comparate.in clasa sa, matizul mi se pare super.

Link to comment

let me strike back : matiz nu e masina de familie.are un glove compartment de numai bine incape trusa de farduri a sotiei, iar portbagajul, ce sa zic... e perfecta insa de oras.solenza, pentru o familie de tipi pana in 40 cum suntem noi, cu un copil inca mic, ne ajunge ca habitaclu si portbagaj perfect.deci, inca o data, nu prea poti sa le compari, ca sunt totusi din clase diferite...

Link to comment

Felicitari JHR,

 

ai luat bine masinuta si sa o stapanesti sanatos. Cunosc o doamna care a luat din 2000 cu 3.500 euroi model SE cu 10.000 km. Sa aveti drumuri linistite si fara de probleme. Cutia! Ce zice?

Link to comment

cutia merge uns.din a patra in a treia se aude un mic clic parca in radacina levierului, dar merge perfect..inteleg ca asta e o problema frecventa?

va multumesc pentru primire si urari

Link to comment

La matizuri cutia de viteze este o problema. Dar la tine este inca la inceput si vezi pe parcurs cum se comporta. Alti colegi au mari probleme. Eu spre exemplu nu am mai deloc decat faptul ca agata un pic de la 3 la 2. Dar un pic si atat nimic mai mult.

Link to comment
let me strike back : matiz nu e masina de familie.are un glove compartment de numai bine incape trusa de farduri a sotiei, iar portbagajul, ce sa zic... e perfecta insa de oras.solenza, pentru o familie de tipi pana in 40 cum suntem noi, cu un copil inca mic, ne ajunge ca habitaclu si portbagaj perfect.deci, inca o data, nu prea poti sa le compari, ca sunt totusi din clase diferite...

Bai, eu n-am inteles, tu mergi sau vii cu ea ? Hotareste-te.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut toata lumea. Posesor de UAP pana in prezent, 3 bucati mai exact, vreau Matiz. Dar nu stiu ce sa fac. Suma ar fi in jur de 4000 euro. Voi ce ma sfatuiti? Nou sau SH? As vrea, daca se poate sa vorbim putin despre asta si sa analizam impreuna cazurile, pentru ca nu ma dau banii afara din casa. Va multumesc.

Link to comment

Bun venit pe forum si felicitari pentru alegerea masinutei.

 

Personal eu recomand un Matiz corean, de prin 99-2000 Full Options, cu servo cu tot. Sunt mai rezistente decat cele noi (al meu are 1,5 ani, luat nou 25kkm, si trancane mai tare decat a unui amic din 99 cu 65kkm) si poti sa gasesti o masina foarte buna. Cauta sa vezi cartea service, sa fie primul proprietar, sa te duci cu ea la un service (preferabil la nishte cunostiinte) sa o verifice. In rest fii atent la mers regulat al motorului, caroseria sa nu fie atinsa si sa trancane cat mai putin.

 

Completeaza si locatia ca sa vedem daca sunt membri prin zona care pot sa te ajute. :thumbl:

Link to comment

Mama ce prompti sunteti! Baieti adevarati! Ce ma intereseaza in mod special este tabla!!!! Rugineste repede? Trebuie sa o tratez ca pe Dacie? Sfanta vaselina, teroson odata pe an samd? Cum este instalatia electrica? ( In Dacie am luat foc pe la 60km/h si este GROAZNIC!!!)

Link to comment

Matiz masina de masina. 4.000 E poti gasi un sh f.f. bun. Cunosc caz cu 3.500 E full de full an 2000, 10.000 km tinuta numai in garaj, mosulica bolnav cerut 3600 vandut 3500 impecabila, dar trebuie sa o cauti cam multisor sau daca esti baftos din fire o gasesti imediat.

Cu presupusul la ce sa te uiti e usor de dat. In primul rand eu m-as uita la cat de intretinuta a fost, interior, motor porbagaj. Este bine sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat la masini nu cu un pictor. Sa nu fi fost lovita si revopsita. De ruginit nu ruginesc asa usor. Nu prea am vazut din '99 incoace Matizucuri ruginite. Este bine sa te duci cu vanzatorul intr-un service autorizat si sa-ti testeze masina si esti cu sufletul impacat si cu banii dati.

Acum ai posibilitatea sa gasesti relativ usor o masina intrucat toti romanii vand ce au si cumpara Logan. Teoretic pe an se ruleaza 10-13.000 km, masina sa aiba carte service cu toate reviziile la zi facute, cauciucurile dupa 4 ani ar cam trebui schimbate. Kilometrajul se da cam greu inapoi si daca are foarte putini kilometri si vanzatorul este dubios nu te baga la afacere.

Sa ai bafta si nu tine calculatorul inchis. Intra pe daewooclub.ro cat poti de des.

 

:lavolan:

Link to comment

Nici un fel de grija:tabla nu rugineste decat daca este zgariata si sarita vopseaua. Singura problema a tablariei e ca este f subtire si sensibila, in rest nu am vazut nici un matiz ruginit.

Instalatia elctrica nu e problematica decat daca s-a umblat iresponsabil la ea. Majoritatea problemelor la Matiz sunt legate de amortizoare si alte elemente de tren de rulare (trancane amortizoarele in special cele spate, caseta de directie). Dar astea se pot rezolva cu cateva milioane bagate in amortizoare de firma si ai scapat de o grija. In rest este o masinuta destul de agila in oras, care nu cere prea multi bani in intretinere dar nu e pentru oameni mai pretentiosi (izolare fonica slabuta, trancanit de la suspensie, motor micut). Motorasul este destul de reusit (un pic cam mic dupa gustul meu), consum mic (mixt inter 5.5 si 6.5%), viteza de croaziera pt mine e undeva in jur de 120.

 

Pentru mai multe informatii mai frunzareste forumul :thumbl: .

Link to comment

Baieti, va multumesc mult. Este o mare usurare sa vorbesc cu oameni care au aceeasi sticleti ca mine. Vreau Matiz mai mult de suflet si nu ca mijloc de transport. Sincer, este o bijuterie. Pacat ca s-a demonetizat putin odata cu crsterea numarului de exemplare de pe sosele. Apropo! Pot sa pun la Tuning cateva informatii despre accesorii?

Link to comment

Bineinteles, abia asteptam sa vedem ce noi jucarii putem pune pe masinutele noastre :D . Cat despre faptul ca sunt multe, al meu e unic (cel putin in Iasi) cu viniluri pe laterale si in spate, neoane sub masina si triple fumurii :D .

Link to comment
In rest este o masinuta destul de agila in oras, care nu cere prea multi bani in intretinere dar nu e pentru oameni

si pentru carat

Pacat ca s-a demonetizat putin odata cu crsterea numarului de exemplare de pe sosele.

asta nu poate fi decat in avantajul tau

Link to comment

eu am vrut sa spun ca nu-i pt carat.

am gresit ca nu am selectat pana la sfarsit citatul... n-am nici o pb vizavi de matiz.

ce te aprinzi asa?

si vezi ca ai scris expero... sa nu se inteleaga altceva.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...