DANNY WOO Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 De curand am gasit aceasta poza pe net.Stiti cumva daca in alte tari a fost disponibil sau a fost doar un proiect abandonat?Si daca mai stiti alte detalii. Link to comment
iuzar Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Mai sa fie...asta chiar ca nu am mai auzit... Link to comment
DANNY WOO Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 Sincer iuzar nici mie nu mi-a venit sa cred cand am vazut,de-asta v-am cerut niste pareri sau detalii legate de tipul de alimentare electrica. Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Eu am vazut o Solenza electrica la TIB anul trecut deci orice e posibil. Nu trebuie sa fie neaparat ceva "de uzina". Era expusa la standul de inventica si avea portbagajul plin de baterii auto. Link to comment
VAXXi Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Interesantă poza, dar nimic nou sub soare. A existat (sau există încă) şi Solenza electrizată... motorul era scos de tot şi înlocuit cu un motor electric de curent continuu (nu mai ai nevoie de transmisie şi cutie de viteze), iar portbagajul plin ochi cu acumulatori auto. Maşini electrice se pot face oricând, problema este modul lor de alimentare. Link to comment
DANNY WOO Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 Mda totusi nimeni de la noi nu a facut asa ceva unui model Daewoo.Pacat! Link to comment
VAXXi Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Şi ce făceai cu ea ? mergeai 200 km, după care cumpărai alt portbagaj de acumulatori ? Hai să fim serioşi. Link to comment
DANNY WOO Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 Da dar macar o replica la Solenza electrica,de curiozitate asa (viteza maxima,autonomie,greutate a masinii in plus). Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Fa-o tu daca esti curios! (si n-ai pe ce da banii) Link to comment
VAXXi Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Sincer, e o prostie. Ăia de la Dacia cred c-au făcut-o doar ca să apară la ştiri, altfel nu îmi explic. Să zicem un volum de 400 de litri în portbagaj. Luăm ca exemplu bateria de motocicletă (aveam deja datele salvate pentru asta: Type: FB14L-A2 , Volt: 12 V, Capacity: 14 Ah, Plates per cell: 9, Dimension: height 165 mm x width 90 mm x length 135 mm, dry weight: 3.6 kgs, acid volume: 0.84 l). Deci are un volum de 165 x 90 x 135 = 2004750 milimetri cubi, deci 2004 centimetri cubi, deci fix 2 litri de volum. Booon. Presupunând că am putea încărca portbagajul la maxim cu baterii, am avea 400/2=200 de acumulatori. La 3.6 kilograme per acumulator, tocmai am adăugat pe puntea spate o greutate de 720 kilograme. Dar oops, nu putem; deja am depăşit cu vreo 400-500 kg încărcarea maximă admisă pe punte, am nenorocit suspensiile şi maşina s-a ridicat de bot ca un Tupolev gata de decolare, deoarece în faţă, compartimentul motor găzduieşte un biet motor de câţiva kilowaţi, mai uşor decât întregul ansamblu motor pe benzină + transmisie. Ergo, o prostie Până nu reuşesc savanţii americani fuziunea la rece, n-o să avem motive pentru maşini electrice. Link to comment
DANNY WOO Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 OK am inteles,nu mai pun intrebari care sa va supere. Link to comment
VAXXi Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Nu s-a supărat nimeni, dar am demonstrat că e o aiureală Link to comment
zack Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 am vazut si io solneza aia electrica...baga 80-90 km\h maxim Link to comment
Leutzu Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Lipseste sa puna unu 2 captatoare la o solentza sa poata sa mearga si pe liniile de Troleibus/ tramvai. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now