Jump to content

Flanse Amortizoare Fata


Recommended Posts

Azi am fost sa fac I.T.P.-ul si am fost respins datorita flanselor de amortizor de pe fata care ar avea joc. Cel care mi-a facut itp-ul a impins de roata in sus, si arcul se ducea putin in sus...abia sesizabil [din cate stiu flansele sunt din cauciuc + rulment si cred ca e normal ca atunci cand impingi in sus sa se "turteasca" foarte putin flansa, caci nu este fier pe fier...] Chiar m-am enervat si am impins si eu de roata. Repet...nu era un joc, nu se simtea la mana ca si cum ar avea joc. Ce sa fac? sa le schimb ? X(

ps1: In mers masina nu scartie, nu troncane, nu...si nu...etc

ps2: Tin sa mai precizez ceva: Este vorba de un kalos 2005, 75 000 km.

ps3: Sa ma duc la alt service unde pot face itp-ul?

Edited by zack
Link to comment

Cel mai indicat cred ca ar fi sa te duci la un service Chevrolet (ca sa ai ceva oficial) sa- rogi pe cei de acolo sa se uite si sa-ti dea o hartie la mana cum ca nu ai joc daca este asa.Apoi cu hartia de la service te duci la ala de ai platit I.T.P-ul si ii arati hartia si ii dai cu ea de cap...

Edited by sergiuhusca
Link to comment

Luni m-am programat sa fac revizia. O sa le zic la cei de la service sa imi zica daca am sau nu probleme cu flansele. Daca nu...le zic sa imi dea o hartie aditionala pentru rar...nu?! Oricum...au fost nesimtiti. Era un renault 19 care era si accidentat, si etc...si ala a luat... X(

ps: Consider ca am fost nedreptatit. Daca eu consideram ca au joc rotile de la flanse, le-as fi schimbat deoarece e vorba de siguranta mea si a celor din trafic, cu care nu ma joc. Flansele le-am gasit cu 40 ron bucata. Nu e o suma mare, dar chiar sunt curios ce-mi zic ce de la service...

Edited by zack
Link to comment

Mda, si mie mi-a zis mecanicosul la ultima revizie ca la un moment dat i s-a parut ca vede un mic joc la flanse... Dar dupa ce i-a mai dat ocol a zis ca nu-l mai vede :) )

Avea vreo 42.000 masina, 3 ani.

Acum am 45.000 si parca... atunci cand urc pe bumpere/diverse praguri - cu viteza mica - aud un usor pacanit infundat. O fi avut dreptate? Sau e autosugestie?

Link to comment

Azi am facut revizia de 75k si baiatul mi-a zis ca mai mergeau flansele, neavand cine stie ce joc... Nu am avut ce face decat sa le schimb. Mi-a mai gasit si un rulment de flansa [paraca] care avea lipsa cateva bilute...[cel de pe partea dreapta].

Link to comment
...neavand cine stie ce joc... Mi-a mai gasit si un rulment de flansa [parca] care avea lipsa cateva bilute...

Inseamna ca nu a fost chiar deplast tipul de la ITP... Daca au reusit sa iasa citeva bile din rulment, eu zic ca omul ti-a facut un bine :)

Edited by Salex
Link to comment

In final mi-a facut un bine, desi mi-a facut gaura in buget [ au fost 120 ron amandoua flansele + 50 ron rulmentul] + cat a mai fost si la manopera... Mai putea astepta si masinuta putin...dar nu imi pare rau. :P

Edited by Salex
Link to comment

:o fftopic:

 

Pe 18 Martie am avut programare la ITP. Am tercut totul OK, mai putin catalizatorul. La 3 zile dupa inspectia, mi-a cedat un arc de pe stinga fata, in conditiile in care sint absolut sigur ca era deteriorat dinainte si putea fi observat la ITP. Flansa a scapat, insa rulmentului i s-a busit protecita de plastic, motiv pentru care a trebui sa il schimb si pe ala. Si uite cum, in loc de 100 lei (arcul), am dat 150 ... Sincer sa fiu, prefer sa mi se spuna si sa remediez problemele in timp util, decit sa ma bazez pe fier si sa fac apoi vreo timpenie sau sa fie afectate si alte subansamble ...

Link to comment

:o fftopic: Si uite asa...nu am scapat de revizie fara 950 ron...dar asta e. Masina sa mearga :drinkers:

ps: De obicei nu sunt zgarcit...dar a inceput sa se simta si la mine criza...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Si mie mi-au gasit joc in flansa dreapta fata la primul ITP din ianuarie. Masina avea doi ani si 20.000km. Noroc ca in cazul meu au fost de treaba si mi-au dat o.k.-ul pe promisiunea mea ca o voi schimba deindata daca tot am masina in garantie...ceea ce am si facut. Mi-au trecut in caietul de garantia codul acestui reper, si am vazut urme de chei pe suruburi. Asta dupa ce in urma cu doua saptamani si 200km am facut revizia de doi ani in service autorizat si nu s-a gasit nimic defect...

Nu mi s-a parut ceva iesit din comun, caci ma asteptam ca un amortizor rigid sa uzeze mai repede componentele suspensiei, asta si coroborat cu "drumurile" din Romanica :spumelagura:

Link to comment
  • 1 year later...

In momentul de fata am 110k si se pare ca au cedat din nou flansele. La voi cum se prezinta? Astea care sunt pe masina le-am schimbat la 75k... S-au dus cam repede...nu?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...